Minä olen joskus potilaaseen, mutta tilanne ei johtanut mihinkään. Mietin vaan, että onko kovinkin yleistä hoitaja-potilas -suhteet?
Oletko koskaan ihastunut hoitajaan?
14
737
Vastaukset
- Anonyymi
Lievästi olen mutta muutamakin hoitaja on ihastunut muhun, joku lääkäri haukkui urheilijaksi kun menin näyttämään kyynärpään vammoja ja hakemassa sille röntgenlähetteen.
T. näin on - Anonyymi
En ole. Tiedän kuitenkin sen olevan yleisempää niin päin että potilas ihastuu.
- Anonyymi
Mulla opiskeluaikoihin kuului "etuihin" ihanat söpöt hoitajaopiskelijat kun heitä oli iso porukka työkavereina.
T. näin on
- Anonyymi
Ihastuin kerran psykologiin, mutta se ei johtanut mihinkään. Mies siirtyi toiseen hoitoyksikköön. Tilalle tuli 4 vuotta ilman ihastuksia.
- Anonyymi
Hoitajana olen ja lääkärit tullu välillä liiankin lähelle. Tai sitten huomannu niiden tuijottavan "salaa" tuntuu kurjalta. Sekin kun asiakkaat ehdottelee suoraan
- Anonyymi
Onneksi hoitajat on niin asiallisia,että ei ne rahan
perässä juokse,kun kotona on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Ei ole näin päässyt käymään
- Anonyymi
Uskon tämän olevan mahdollista. Itse en ole sillai ollut potilaana, mut jos olisi kahden olevia hetkiä niin hyvin mahdollista.
- Anonyymi
Juu yhteen Mariin olin/olen edelleen lääpälläni, niin ihana
- Anonyymi
Kyllä mä oon ihastunut hoitajaan. Vaikea tilanne
- Anonyymi
Kolmeen hoitajaan olin ihastunut, nyt enää yhteen. Terveisiä ihanalle sinisilmäiselle kaunottarelle 💕
- Anonyymi
Joo oon ihastunut E naiseen
- Anonyymi
Muodokas Heli namskis
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin. Mutta ammattietiikka estää etenemään asian kanssa joten aloitteen tekeminen jää ainoastaan vastapuolelle. Minkäs sille mahtaa jos on herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ja ammattiin kuuluva ystävällisyys tulkitaan usein väärin,jos potilaskin on herkästi ihastuva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749