45 vuotisen urani akana en ole onnistunut tekemään kunnolista apiko liitosta.
Kaikki rumia.
Purin joitain johtoja hajonneen bosch tiskikoneen rungosta kun tutkin sen toimintaa ennen hävitystä.
Otin muutaman apico johtosarjan kin talteen ajattelin että ovat kunnollisisa
Heti kun tarvitsin apiko irtosi.
Apiko paska
Apiko puristus liittimet
14
161
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kylläkin Abico, ei apiko!
Mutta aloittaja onkin hieman vajaa-älyinen!! - Anonyymi
Niin ja tosi köyhäkin.
Elää haavemaailmassa.
Eka vastaaja onkin rikas kokoomuslainen joka elää pääomatuloillaan.
Äänestä sdp - Anonyymi
Vastaajalla ei ole amiksessa annettu vielä lupaa tulla sähkötyösaliin.
Amied ope - Anonyymi
Vastaaja kela lääköri
Atvioi potilaan näkemättä tutkima tta ja
Ilman perusteellista tutustumista hoitohistorissni
Olen siis Köyhä sdp n kannattaja
Työläs en tuki - Anonyymi
Apivot persestä
2 vastaa ja on Amis pieriu - Anonyymi
Vastaaja on Köyhä Amis poika joka ei edes tiedä mikä on apico
Luulee olevansa huoneen viisain kynä
Minä en
Olen väärässä huoneessa - Anonyymi
Minä olen harrastelijasähkömiehenä tehnyt kaikki sähköasennuskst abikoliittimillä.
Käteviä liittimiä - Anonyymi
Niissä " kunnollisissa " liittimissä puristuspihdeillä puristetaaan erikseen johdin kiinni ja erikseen vedonpoistin. Halpisliittimissä puristetaan muoviholkin kohdalta vain kerran jolloin syntyy samalla johdinliitos sekä vedonpoisto. Näitä puristuspihtejä on näille molemmille liitintyypeille. Lisäksi on parempiin liittimiin saatavilla muovinen tai kuminen eristeholkki sähköistä kosketussuojausta varten.
- Anonyymi
Sloittaja
Siis Purin bosch pesukoneesta johtosarjan ja liittimet irtos
Ei mitään tekemistä sun pikku näpräämosen kanssa.
Suurin parras sähkölaitteiden valmistustsja ri osaa tehdä litostsa kunnolla
Missä tukes- Anonyymi
Joo ei onnistu liitokset Rosenlevil:täkään ( romaniassa tehty), uudessa sähköhellassa levyille menevät johdot oli puristettu osittain "tappia"-apikon eristeosan päältä, onneksi huomasin kun hellan takaosassa on aukko.
Meni takuuseen, mutta jossain vaiheessa olisi saattanut kipinöidä.
Varmasti samanlaisia räpellyksiä on tuhansia suomessa toivottavasti on palohälyttimet kunnossa.
Vanhoja suomessa tehtyjä Strombergin helloja on ikävä ne oli kunnolla tehty
- Anonyymi
Mistä näitä apiko rutistus liittimiä saa?
- Anonyymi
Pysyisikö paremmin jos tinaa vielä johdon pään Abico liittimeen kiinni?
- Anonyymi
Äpikö purkautuvat liitokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133