Sinut vain,
Kaipasin ja halusin.
Yön tunteina jossain toisaalla
Elit jonain muuna, toisena,
Kun se rakkauden hyvä henki
Joka tiesi osoitteenikin.
Sinut vain...
11
846
Vastaukset
- Anonyymi
Hän teki minut hulluksi halusta ja toiveista. Halusin vain niin paljon rakastaa häntä, etten kestänyt olla aidosti lähellään.
- Anonyymi
Tuohan voisi selittää sen että pian lähtee. Toiveajattelua, realismi on että haluaa pois ei viihdy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan voisi selittää sen että pian lähtee. Toiveajattelua, realismi on että haluaa pois ei viihdy.
Jos on lähdössä pois siitä paikasta, missä näette, syitä voi olla lukuisia.
- Anonyymi
Ei siinä mitään pahaa ole.
Ehkäpä sinun on parempi olla sellaisen naisen kanssa joka ei tee sinulle mitään mistä et sitten voi häntä syyttääkkään...
- Anonyymi
Toivottavasti olet kertonut hänelle, että rakastat.
- Anonyymi
Hän ei antanut tilaisuutta hellyydelle.
Hän on niin jyrkkä ja ehdoton, että aina vaan suuttui minulle ja sitten pelästyin ja sydämeni lensi pois. Siitä hän suuttui vieläkin enemmän.
Naisen sielu on kuin pikkulintu. Se ei uskalla istua kouraan joka murskaa sen.
Pelkään häntä ja hän tietää sen. En todellakaan luota, että olisin turvassa hänen kanssaan, koska hänen itsehillintänsä on selvästi ihan olematonta.
Ehkä hän ei rakasta lintuja, vaan kaloja, hah. Varmaan perkaaminenkin onnistuu...
Silti sieluni rakastaa hänen sieluaan.
- Anonyymi
Tod ellakin
- Anonyymi
Sä resonoit mun kehossa
- Anonyymi
Viime yönä paloin yksin liekissäni surusta, pelosta ja ikävästä.
Muiden liekkien läsnäollessa se oli turvallista ja lohdullista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime yönä paloin yksin liekissäni surusta, pelosta ja ikävästä.
Muiden liekkien läsnäollessa se oli turvallista ja lohdullista.Ehkä sä muiden liekkeihin sytyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sä muiden liekkeihin sytyt
Niillä liekeillä on omat parinsa, mutta kaikki liekit vahvistavat toisiaan.
Kun liekit puhuvat kaksoisliekkikokemuksestaan ja rakkaudestaan, niin siihen voi sulautua ja vahvistua itse silloin kun oma liekki on heikko❤
Ainakaan en ole paneskellut muitten kanssa niinkuin sinä:)
Vai kuvittelitko, etten tietäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136487Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3655878Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam314370Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123615Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703577Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211955Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221816Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181634Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1951331