Voiko olla

Anonyymi

Musta tuntuu että eräs mies on vähän ihastunut minuun. On saattanut olla jo pidemmän aikaa. Itse huomasin tämän vasta keväällä. En ole mieheen kiinnittäny aiemmin huomiota, mutta nyt hänen kaverit ovat vihjailleet sen suuntaista että kiinnostusta saatta olla. Miten on miehet, onkl tää vain kiusoityelua vai onko mies ihastunut ja on kertonut tästä kavereilleen ja nyt kaverit auttelee miestä että minä huomaisin hänet?

15

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mies kavereille kerro jos vasta vilkuilee

• Anonyymi

Kunhan flirttailee

• Anonyymi

Olen ihastunut sinuun huhtikuussa, sen jälkeen heti lähes rakastuin suhun.

• Anonyymi

Kerroitko hänelle?

• Anonyymi

Kertonut kavereille, kaverit edelleen sulle. Hyvin todennäköistä. Pidä peukkuja!

• Anonyymi

Miten vihjaista tälle miehellä että olen kiinnostunut na kaverit pyörii siinä aina en haluaisi niiden aikana alkaa

• Anonyymi

Hyvä tsäänssi vedättää raukkaa.

• Anonyymi

Kenestä sinä kuvittelet pitäväsi jotain mitätöintipuhetta? Sulla on varmaan päässä joku abstraktio jolle olet osoittavinasi näitä dissauksia. Niin surullista. En koe, että tämä hieman kömpelösti koottu kalastelualoitus olisi keneltäkään pois ja ihmettelen, että miksi joku kokee. Enkä muuten usko, että miehet lähtisi leikkimään mitään teinityttöjen leikkejä jotenkin kerrassaan huvittava ajatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä sinä kuvittelet pitäväsi jotain mitätöintipuhetta? Sulla on varmaan päässä joku abstraktio jolle olet osoittavinasi näitä dissauksia. Niin surullista. En koe, että tämä hieman kömpelösti koottu kalastelualoitus olisi keneltäkään pois ja ihmettelen, että miksi joku kokee. Enkä muuten usko, että miehet lähtisi leikkimään mitään teinityttöjen leikkejä jotenkin kerrassaan huvittava ajatus.

Kömpelösti koottu kalastelualoitus? Mene sinä pois täältä veetuilemasta.

• Anonyymi

Vaikka alottaja, joku mies olisikin ihastunut sinuun niin eihän se sitä tarkoita että sinun pitäisi sen vuoksi olla ihastunut siihen mieheen. Ei kai ihminen nyt tartu siihen ainoaan, joka on ihastunut.

• Anonyymi

Ei, kyse ei olekaan siitä. Kohtaamme tämän miehen kanssa useita kertoja viikossa, nyt olen alkanut hänen kavereiden vitsailun takia kiinnitämäön huomiota tähän mieheen. Ja onhan hän aika söpö 😍 olen kuvitellut hänen olevan edelleen naimisissa, mutta näin ei siis olekaan. Olen omien murheideni takia ollut aika ajatuksissani pitkään ja kulkenut ns laput silmillä.

• Anonyymi

Vaikea sanoa

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi

Ettekö uskalla puhua toisillenne kasvotusten, vaik samaa taloa asutte? Yritättekö esiintyä toisina, se ei enää onnistu! Tämän mies pariskunnan kirjoituksia täynnä tää palsta, raukkoja ovat! Suuret on ongelmat heillä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe