Voiko olla

Anonyymi

Musta tuntuu että eräs mies on vähän ihastunut minuun. On saattanut olla jo pidemmän aikaa. Itse huomasin tämän vasta keväällä. En ole mieheen kiinnittäny aiemmin huomiota, mutta nyt hänen kaverit ovat vihjailleet sen suuntaista että kiinnostusta saatta olla. Miten on miehet, onkl tää vain kiusoityelua vai onko mies ihastunut ja on kertonut tästä kavereilleen ja nyt kaverit auttelee miestä että minä huomaisin hänet?

15

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mies kavereille kerro jos vasta vilkuilee

    • Anonyymi

      Kunhan flirttailee

    • Anonyymi

      Olen ihastunut sinuun huhtikuussa, sen jälkeen heti lähes rakastuin suhun.

      • Anonyymi

        Kerroitko hänelle?


    • Anonyymi

      Kertonut kavereille, kaverit edelleen sulle. Hyvin todennäköistä. Pidä peukkuja!

    • Anonyymi

      Miten vihjaista tälle miehellä että olen kiinnostunut na kaverit pyörii siinä aina en haluaisi niiden aikana alkaa

    • Anonyymi

      Hyvä tsäänssi vedättää raukkaa.

      • Anonyymi

        Kenestä sinä kuvittelet pitäväsi jotain mitätöintipuhetta? Sulla on varmaan päässä joku abstraktio jolle olet osoittavinasi näitä dissauksia. Niin surullista. En koe, että tämä hieman kömpelösti koottu kalastelualoitus olisi keneltäkään pois ja ihmettelen, että miksi joku kokee. Enkä muuten usko, että miehet lähtisi leikkimään mitään teinityttöjen leikkejä jotenkin kerrassaan huvittava ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä sinä kuvittelet pitäväsi jotain mitätöintipuhetta? Sulla on varmaan päässä joku abstraktio jolle olet osoittavinasi näitä dissauksia. Niin surullista. En koe, että tämä hieman kömpelösti koottu kalastelualoitus olisi keneltäkään pois ja ihmettelen, että miksi joku kokee. Enkä muuten usko, että miehet lähtisi leikkimään mitään teinityttöjen leikkejä jotenkin kerrassaan huvittava ajatus.

        Kömpelösti koottu kalastelualoitus? Mene sinä pois täältä veetuilemasta.


    • Anonyymi

      Vaikka alottaja, joku mies olisikin ihastunut sinuun niin eihän se sitä tarkoita että sinun pitäisi sen vuoksi olla ihastunut siihen mieheen. Ei kai ihminen nyt tartu siihen ainoaan, joka on ihastunut.

      • Anonyymi

        Ei, kyse ei olekaan siitä. Kohtaamme tämän miehen kanssa useita kertoja viikossa, nyt olen alkanut hänen kavereiden vitsailun takia kiinnitämäön huomiota tähän mieheen. Ja onhan hän aika söpö 😍 olen kuvitellut hänen olevan edelleen naimisissa, mutta näin ei siis olekaan. Olen omien murheideni takia ollut aika ajatuksissani pitkään ja kulkenut ns laput silmillä.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa

    • Anonyymi

      Voi olla

    • Anonyymi

      Voi olla

      • Anonyymi

        Ettekö uskalla puhua toisillenne kasvotusten, vaik samaa taloa asutte? Yritättekö esiintyä toisina, se ei enää onnistu! Tämän mies pariskunnan kirjoituksia täynnä tää palsta, raukkoja ovat! Suuret on ongelmat heillä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe