Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on paljon ihailtavaa, joten jatka samaan malliin. Ehkä jossain vaiheessa kohtalo johtaa sinut elämääni, kunhan virittelen ensin katiskoitani.
Pysyt hyvännäköisenä pitkään
Anonyymi
552035
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 55
Vanhimmat
Tietyn iän jälkeen se itsestään huolta pitäminen hankaloituu. Onneksi et maininnut luonnetta ollenkaan.
Ei se hankaloidu, itsestä voi aina huolehtia, harvat vaan osaa ja ymmärtää.
Tää on totta.
On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.
Ei vaan erot alkaa tuossa iässä näkymään selkeästi niiden välillä, jotka osaa pitää huolta itsestään ja niiden jotka ei osaa. Kaikki tietysti vanhenee, mutta eri tahtiin.
Pitkäkestoinen stressi on eräs pahimmista vanhentajista.
Mun yksi entinen naapuri oli silloin 69-vuotias mies, ajoi monta kertaa viikossa kymmenien kilometrien fillarilenkkejä, pysäköintialueella hyppi iltaisin aitajuoksun aidan ylitse uudelleen ja uudelleen. Veteraaniurheilija, hieno mies oli.
Maastojuoksussa oli liukastunut jossain ja lyönyt päänsä kiveen, oli silloin 72-vuotias. :(
Elämä on sellaista millaiseksi sen itse tekee ja kuinka kulloisessakin arkipäivässä tiettyyn sattumukseen asennoituu, masentumalla ja kiroillen tai optimisesti kun tapahtuma on nyt historiaa.
Ravitseva ruokavalio ja päivittäinen kunnosta huolehtiminen!
Niin, että jos aloittaja nyt vaan alkaisi toimimaan. Tässä kaipuun tuottamassa tressissä kun rupsahtaa babyfacekin😳
Tässä artikkeli Yleltä.
76-vuotias veteraaniurheilija: Ikääntymiseen pitää suhtautua kuin urheilukilpailuihin, aina tulee uusia vastustajia
Jouni Tenhu liikkuu aamusta iltaan. Urheilemisen lomassa hän pulahtaa avantoon, jotta lihakset palautuvat. Veteraaniurheilija ei höllää tahtia vaan täyttää kisakalenterinsa merkinnöillä.
https://yle.fi/uutiset/3-7810902
74-vuotias on päälle 40 vuotta iäkkäämpi kuin mä ja mulla on samanlainen elämäntapa paitsi että mulla vastukset on kilpailijoita joihin suhtaudun positiivisina eteenpäin ajavina haasteina.
No mut herranjestas näitkö sen jutun siitä yhdestä postinkantajasta, joka oli jotain 55 ja jakanut postia oliko se nyt 29-30 vuotta?
Jestas siinä oli upea ja hyväkuntoinen ihminen!
Olen itse 47 kohta ja myös tosi sporttinen vaikken mikään missi ja kyllä suosittelen kaikille liikunnallista elämäntapaa.
Se, miltä liikunnsllinen keho tuntuu ja miten se toimii käytössä on ihan uskomattoman hyvän tuntusta. Olin joskus todella lihava joten tiedän vastakohtaisen olon kunnon niin lihava, ettei jaksa edes pientä ylämäkeä kävellä.
Tällaisen aidan yli se hyppeli pari tuntia iltaisin https://www.liikuntamestari.fi/tuote/harjoitusaita-polanik-aitajuoksuun/
Ja kyseessä oli eläkeikäinen 70-vuotias mies.
Kuka tällaisessa yhteiskunnassa haluaisi edes noin kauan elää?
Ja tietysti tulevaisuudessa kannattaa ottaa elämän taakaksi vähintään 200-vuoden asuntolaina se varmaan tulevaisuudessa vähentää stressiä?
On, vaan niin vitun sairasta kerryttää jotain turhaa mitä kukaan ei saa täältä lopulta mukaansa
Se on totta turhautuu nahistuu vanha ruusu alkaa syömään kotona pullaa ja jäätelöä sipsejä kaikkea entisajan oksennuksia lojuu sohvalla kattelemassa typeriä sarjoja voi p.e.r.s.e sehän leviää mihkä kaikkeen joutuukin vielä ryvettyneessä suolikaipaussivustolla!
Voihan sitä elää yhteiskunnan ulkopuolellakin.
Minä ainakin nautin jokaisesta päivästä, aamusta ja illasta, tässä ja nyt.
Tosin olen onneni eteen joutunut tekemään työtä ja suunnitelmia.
Jos et ole valmis tekemään työtä onnesi eteen, niin kiroa sitten elämääsi. Yhteiskunnan, siis jonkin sosialisminko pitäisi tehdä sinut onnelliseksi?
Minä ainakin yritin elää yhteiskunnan ulkopuolella. Tehdä juuri sitä työtä, mistä itse pitää ja nauttii. Sitä haluaisi kuulua johonkin. Tuntea, että on tarpeellinen. Että on osa tätä yhteiskuntaa. Ja olisi löytänyt edes yhden ihmisen elämäänsä.
Kuvittelin kai aloittajan olevan se, jota kaipasin kerran.
Mutta eipä hän taida olla se...
On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.
Syö stereoita ja vihamiineja,kuin putin..ja jaksaa !
Paskapuhetta! Ja stereoista kannattaa soittaa musiikkia ja vaikka tanssia samalla.
Veteraaniurheilijoita on kovempikuntoisia kuin moni monta kymmentä vuotta nuorempi on, 70-vuotiaat miehet paremmassa kunnossa kuin 30-vuotiaat kun veteraaniurheilijoiden elämäntapa on ollut aktiivinen läpi elämänsä.
Olet mitä syöt ja miten liikut!!!
Virittelin eilen katiskat ja laitoin apajalle.
Erittäin huono klangi tässä kommentissa
Mihin päin laitoit täkyjä?
Mitä katiskoita? Etkö voi vaan suoraan kertoa hänelle, että tykkäät.
Sivusta: Kai jokainen kertoisi jos voisi. Enimmäkseen täällä aikuisia, joita ei tarvitse neuvoa.
Kunpa olisit hän. Ei tarvitse viritellä, jos olet hän. Tapaamme pian...ja sitten...
Aikuiset tarvitsevat myös neuvoja, rohkaisua, apua ja välittämistä ainakin silloin tällöin.
Se on totta. Aivan varmasti. Pätee ihan jokaisen kohdalla.
Meneekö aloitus miehelle vai naiselle?
Maan vetovoima on ihmeellinen. Se on sitä ollut alusta alkaen, ei petä kenenkään kohdalla. Se ei poikkeusta taida tehdä minunkaan kohdalla, vaikka omaankin hyvät geenit mitä nuorekkuuteen tulee.
Ei aikaakaan, kun leuan alle muodostuu hölskyvä heltta. Iho rypistyy, ohentuu, juonteet valtaavat kasvot. Ilmestyy maksaläiskiä ja luomia, joista kasvaa karvoja. Hei apua, älä toheloi sen katiskas kanssa ny! Hurry uppia, mikäli haluat nähdä viehättävät ja nuorekkaat piirteeni läheltä. Heitä vaikka verkko tai rysä. Osaatko edes kalastaa???
Mä en kyllä oikein ymmärrä että mitä saat irti kun kommentoit naista esittäen ihan mihin sattuu kielikuviin ja kommentteihin. Kun kaikella järjellä mietittynä se ei johda mihinkään. / Terveisiä jokeen, järveen ja joka koskeen
Ei johdakkaan, se on ollut tiedossa.
Korjauksena edelliseen, että en ole esittänyt naista.
Mitä sinä saat siitä irti kun väität täällä naisia miehiksi. Oletko mustasukkainen jostain miehestä ja joku nainen on sua suositumpi palstalla?
Mitä saatte irti, kun tulette mun kommenttiini veetuileen?
Mutta vastaan itsekin.
Mitä saan irti? Hyvä kysymys sulta ja se pisti miettimään.
En muuten mitään. En yhtään mitään.
(Tai sainhan minä - pahan mielen.)
Ehkä on parempi vaieta.
Minusta toisen ulkonäkö ei kuulu tänne. Oli ruma tai kaunis. Kirjoita tunteistasi tai mee Me naisiin, siellä on ulkonäköpalsta sulle.
Sinkkuja taitavat olla vai onko elämä koetellut?
Ketäpä ei mitään ei siitä tule kummiskaan enää
Varmasti on sormituntuma 🤭
On myös kokeiltu, mutta ei sieltä...
Korjaile verkkojasi
Ossaathan harsia äimällä
Ei kaikki haluu sun katiskoihin!
Säälittää nämä lihavat, liikkumattomat nuoret. Eivät ymmärrä, mikä heitä aikanaan kohtaa. Tuskin elävät vanhempiensa ikään. Kyllä itsestä on pidettävä huolta nuoresta pitäen, ei sitä kukaan muu tule tekemään.
Tuollaisia ylpeilyn pilikkuja ei varmasti ilamoottele kuin lespo pöyhkeyksninsä, että lespolle käpykisaa
T.intiaanit keksivät perunan
KYTÄT!!!!!!!!!!!!
?
https://m.youtube.com/watch?v=buxccDwjkdA
Outoa lontoon mongerrusta sun linkissä. Tässä on suomee
https://www.youtube.com/watch?v=t7AZ75nbX50
Minkä takiat sodit linkkisulkeisilla ton miehen kanssa? Minun mielestä sekin on ajanhaaskuuta ja pitäis olla taloudellinen ihan kaikkien resurssien suhteen
Minkä takia puhut mulle kun linkkasin ton ton edellisen takia kun sen biisi oli mongerrusta.
Ei sinun tarvitse viritellä mitään. Tiedät että tahdon elämääsi - sinun tarvitsee vaan ottaa yhteyttä. Olet minulle rakas❤
Olipa ihanan selkeä viesti jollekin, niinhän se menee, kun rakkaus on käsillä.
Motiivi tarvitaan
Nuorena en ollu kiinnostunut liikunnasta
Pitäis tulla tapa
Tuuppaamisesi avittaa
Etsitkö siis naista? Millainen tämä etsimäsi nainen on?
kukapa ei haluaisi elää ikuisesti https://youtu.be/t1TcDHrkQYg
--"olkoon kätesi aina kiireiset, jalkasi nopeat" , dylan. https://youtu.be/Frj2CLGldC4
Elämä ottaa osansa väistämättä, tulee kausia jolloin kyse on lähinnä selviämisestä ja muutkin jäävät oman onnensa nojaan. Jälkeenpäin tajuaa että olisi tarvinnut apua.
Uskon että pysyn vuosikymmeniä, uskon niin
Ja tollaisen kollon mielipiteet merkitsee koska..?
Tajusin tänään, että näytän samalle kuin v.2010 kesällä kun vertasin yhtä kuvaa. Nyt täytyykin alkaa hidastamaan elämää eräs sanoi, että näytän reilusti nuoremmalta se tuntui kivalle🤣