Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Anonyymi

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on paljon ihailtavaa, joten jatka samaan malliin. Ehkä jossain vaiheessa kohtalo johtaa sinut elämääni, kunhan virittelen ensin katiskoitani.

55

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietyn iän jälkeen se itsestään huolta pitäminen hankaloituu. Onneksi et maininnut luonnetta ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ei se hankaloidu, itsestä voi aina huolehtia, harvat vaan osaa ja ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se hankaloidu, itsestä voi aina huolehtia, harvat vaan osaa ja ymmärtää.

        Tää on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se hankaloidu, itsestä voi aina huolehtia, harvat vaan osaa ja ymmärtää.

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        Ei vaan erot alkaa tuossa iässä näkymään selkeästi niiden välillä, jotka osaa pitää huolta itsestään ja niiden jotka ei osaa. Kaikki tietysti vanhenee, mutta eri tahtiin.
        Pitkäkestoinen stressi on eräs pahimmista vanhentajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        Mun yksi entinen naapuri oli silloin 69-vuotias mies, ajoi monta kertaa viikossa kymmenien kilometrien fillarilenkkejä, pysäköintialueella hyppi iltaisin aitajuoksun aidan ylitse uudelleen ja uudelleen. Veteraaniurheilija, hieno mies oli.

        Maastojuoksussa oli liukastunut jossain ja lyönyt päänsä kiveen, oli silloin 72-vuotias. :(

        Elämä on sellaista millaiseksi sen itse tekee ja kuinka kulloisessakin arkipäivässä tiettyyn sattumukseen asennoituu, masentumalla ja kiroillen tai optimisesti kun tapahtuma on nyt historiaa.

        Ravitseva ruokavalio ja päivittäinen kunnosta huolehtiminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan erot alkaa tuossa iässä näkymään selkeästi niiden välillä, jotka osaa pitää huolta itsestään ja niiden jotka ei osaa. Kaikki tietysti vanhenee, mutta eri tahtiin.
        Pitkäkestoinen stressi on eräs pahimmista vanhentajista.

        Niin, että jos aloittaja nyt vaan alkaisi toimimaan. Tässä kaipuun tuottamassa tressissä kun rupsahtaa babyfacekin😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun yksi entinen naapuri oli silloin 69-vuotias mies, ajoi monta kertaa viikossa kymmenien kilometrien fillarilenkkejä, pysäköintialueella hyppi iltaisin aitajuoksun aidan ylitse uudelleen ja uudelleen. Veteraaniurheilija, hieno mies oli.

        Maastojuoksussa oli liukastunut jossain ja lyönyt päänsä kiveen, oli silloin 72-vuotias. :(

        Elämä on sellaista millaiseksi sen itse tekee ja kuinka kulloisessakin arkipäivässä tiettyyn sattumukseen asennoituu, masentumalla ja kiroillen tai optimisesti kun tapahtuma on nyt historiaa.

        Ravitseva ruokavalio ja päivittäinen kunnosta huolehtiminen!

        Tässä artikkeli Yleltä.

        76-vuotias veteraaniurheilija: Ikääntymiseen pitää suhtautua kuin urheilukilpailuihin, aina tulee uusia vastustajia

        Jouni Tenhu liikkuu aamusta iltaan. Urheilemisen lomassa hän pulahtaa avantoon, jotta lihakset palautuvat. Veteraaniurheilija ei höllää tahtia vaan täyttää kisakalenterinsa merkinnöillä.

        https://yle.fi/uutiset/3-7810902

        74-vuotias on päälle 40 vuotta iäkkäämpi kuin mä ja mulla on samanlainen elämäntapa paitsi että mulla vastukset on kilpailijoita joihin suhtaudun positiivisina eteenpäin ajavina haasteina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä artikkeli Yleltä.

        76-vuotias veteraaniurheilija: Ikääntymiseen pitää suhtautua kuin urheilukilpailuihin, aina tulee uusia vastustajia

        Jouni Tenhu liikkuu aamusta iltaan. Urheilemisen lomassa hän pulahtaa avantoon, jotta lihakset palautuvat. Veteraaniurheilija ei höllää tahtia vaan täyttää kisakalenterinsa merkinnöillä.

        https://yle.fi/uutiset/3-7810902

        74-vuotias on päälle 40 vuotta iäkkäämpi kuin mä ja mulla on samanlainen elämäntapa paitsi että mulla vastukset on kilpailijoita joihin suhtaudun positiivisina eteenpäin ajavina haasteina.

        No mut herranjestas näitkö sen jutun siitä yhdestä postinkantajasta, joka oli jotain 55 ja jakanut postia oliko se nyt 29-30 vuotta?

        Jestas siinä oli upea ja hyväkuntoinen ihminen!

        Olen itse 47 kohta ja myös tosi sporttinen vaikken mikään missi ja kyllä suosittelen kaikille liikunnallista elämäntapaa.

        Se, miltä liikunnsllinen keho tuntuu ja miten se toimii käytössä on ihan uskomattoman hyvän tuntusta. Olin joskus todella lihava joten tiedän vastakohtaisen olon kunnon niin lihava, ettei jaksa edes pientä ylämäkeä kävellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun yksi entinen naapuri oli silloin 69-vuotias mies, ajoi monta kertaa viikossa kymmenien kilometrien fillarilenkkejä, pysäköintialueella hyppi iltaisin aitajuoksun aidan ylitse uudelleen ja uudelleen. Veteraaniurheilija, hieno mies oli.

        Maastojuoksussa oli liukastunut jossain ja lyönyt päänsä kiveen, oli silloin 72-vuotias. :(

        Elämä on sellaista millaiseksi sen itse tekee ja kuinka kulloisessakin arkipäivässä tiettyyn sattumukseen asennoituu, masentumalla ja kiroillen tai optimisesti kun tapahtuma on nyt historiaa.

        Ravitseva ruokavalio ja päivittäinen kunnosta huolehtiminen!

        Tällaisen aidan yli se hyppeli pari tuntia iltaisin https://www.liikuntamestari.fi/tuote/harjoitusaita-polanik-aitajuoksuun/

        Ja kyseessä oli eläkeikäinen 70-vuotias mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        Kuka tällaisessa yhteiskunnassa haluaisi edes noin kauan elää?


      • Anonyymi

        Ja tietysti tulevaisuudessa kannattaa ottaa elämän taakaksi vähintään 200-vuoden asuntolaina se varmaan tulevaisuudessa vähentää stressiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti tulevaisuudessa kannattaa ottaa elämän taakaksi vähintään 200-vuoden asuntolaina se varmaan tulevaisuudessa vähentää stressiä?

        On, vaan niin vitun sairasta kerryttää jotain turhaa mitä kukaan ei saa täältä lopulta mukaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että jos aloittaja nyt vaan alkaisi toimimaan. Tässä kaipuun tuottamassa tressissä kun rupsahtaa babyfacekin😳

        Se on totta turhautuu nahistuu vanha ruusu alkaa syömään kotona pullaa ja jäätelöä sipsejä kaikkea entisajan oksennuksia lojuu sohvalla kattelemassa typeriä sarjoja voi p.e.r.s.e sehän leviää mihkä kaikkeen joutuukin vielä ryvettyneessä suolikaipaussivustolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tällaisessa yhteiskunnassa haluaisi edes noin kauan elää?

        Voihan sitä elää yhteiskunnan ulkopuolellakin.

        Minä ainakin nautin jokaisesta päivästä, aamusta ja illasta, tässä ja nyt.
        Tosin olen onneni eteen joutunut tekemään työtä ja suunnitelmia.

        Jos et ole valmis tekemään työtä onnesi eteen, niin kiroa sitten elämääsi. Yhteiskunnan, siis jonkin sosialisminko pitäisi tehdä sinut onnelliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä elää yhteiskunnan ulkopuolellakin.

        Minä ainakin nautin jokaisesta päivästä, aamusta ja illasta, tässä ja nyt.
        Tosin olen onneni eteen joutunut tekemään työtä ja suunnitelmia.

        Jos et ole valmis tekemään työtä onnesi eteen, niin kiroa sitten elämääsi. Yhteiskunnan, siis jonkin sosialisminko pitäisi tehdä sinut onnelliseksi?

        Minä ainakin yritin elää yhteiskunnan ulkopuolella. Tehdä juuri sitä työtä, mistä itse pitää ja nauttii. Sitä haluaisi kuulua johonkin. Tuntea, että on tarpeellinen. Että on osa tätä yhteiskuntaa. Ja olisi löytänyt edes yhden ihmisen elämäänsä.

        Kuvittelin kai aloittajan olevan se, jota kaipasin kerran.

        Mutta eipä hän taida olla se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        Syö stereoita ja vihamiineja,kuin putin..ja jaksaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se siinä 50 paikkeilla jo aika haastavaa pitää itsensä kunnossa.

        Syö stereoita ja vihamiineja,kuin putin..ja jaksaa !

        Paskapuhetta! Ja stereoista kannattaa soittaa musiikkia ja vaikka tanssia samalla.

        Veteraaniurheilijoita on kovempikuntoisia kuin moni monta kymmentä vuotta nuorempi on, 70-vuotiaat miehet paremmassa kunnossa kuin 30-vuotiaat kun veteraaniurheilijoiden elämäntapa on ollut aktiivinen läpi elämänsä.

        Olet mitä syöt ja miten liikut!!!


    • Anonyymi

      Virittelin eilen katiskat ja laitoin apajalle.

      • Anonyymi

        Erittäin huono klangi tässä kommentissa


      • Anonyymi

        Mihin päin laitoit täkyjä?


    • Anonyymi

      Mitä katiskoita? Etkö voi vaan suoraan kertoa hänelle, että tykkäät.

      • Anonyymi

        Sivusta: Kai jokainen kertoisi jos voisi. Enimmäkseen täällä aikuisia, joita ei tarvitse neuvoa.


    • Anonyymi

      Kunpa olisit hän. Ei tarvitse viritellä, jos olet hän. Tapaamme pian...ja sitten...

    • Anonyymi

      Aikuiset tarvitsevat myös neuvoja, rohkaisua, apua ja välittämistä ainakin silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Se on totta. Aivan varmasti. Pätee ihan jokaisen kohdalla.


    • Anonyymi

      Meneekö aloitus miehelle vai naiselle?

    • Anonyymi

      Maan vetovoima on ihmeellinen. Se on sitä ollut alusta alkaen, ei petä kenenkään kohdalla. Se ei poikkeusta taida tehdä minunkaan kohdalla, vaikka omaankin hyvät geenit mitä nuorekkuuteen tulee.
      Ei aikaakaan, kun leuan alle muodostuu hölskyvä heltta. Iho rypistyy, ohentuu, juonteet valtaavat kasvot. Ilmestyy maksaläiskiä ja luomia, joista kasvaa karvoja. Hei apua, älä toheloi sen katiskas kanssa ny! Hurry uppia, mikäli haluat nähdä viehättävät ja nuorekkaat piirteeni läheltä. Heitä vaikka verkko tai rysä. Osaatko edes kalastaa???

      • Anonyymi

        Mä en kyllä oikein ymmärrä että mitä saat irti kun kommentoit naista esittäen ihan mihin sattuu kielikuviin ja kommentteihin. Kun kaikella järjellä mietittynä se ei johda mihinkään. / Terveisiä jokeen, järveen ja joka koskeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä oikein ymmärrä että mitä saat irti kun kommentoit naista esittäen ihan mihin sattuu kielikuviin ja kommentteihin. Kun kaikella järjellä mietittynä se ei johda mihinkään. / Terveisiä jokeen, järveen ja joka koskeen

        Ei johdakkaan, se on ollut tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei johdakkaan, se on ollut tiedossa.

        Korjauksena edelliseen, että en ole esittänyt naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä oikein ymmärrä että mitä saat irti kun kommentoit naista esittäen ihan mihin sattuu kielikuviin ja kommentteihin. Kun kaikella järjellä mietittynä se ei johda mihinkään. / Terveisiä jokeen, järveen ja joka koskeen

        Mitä sinä saat siitä irti kun väität täällä naisia miehiksi. Oletko mustasukkainen jostain miehestä ja joku nainen on sua suositumpi palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä oikein ymmärrä että mitä saat irti kun kommentoit naista esittäen ihan mihin sattuu kielikuviin ja kommentteihin. Kun kaikella järjellä mietittynä se ei johda mihinkään. / Terveisiä jokeen, järveen ja joka koskeen

        Mitä saatte irti, kun tulette mun kommenttiini veetuileen?
        Mutta vastaan itsekin.

        Mitä saan irti? Hyvä kysymys sulta ja se pisti miettimään.

        En muuten mitään. En yhtään mitään.

        (Tai sainhan minä - pahan mielen.)
        Ehkä on parempi vaieta.


    • Anonyymi

      Minusta toisen ulkonäkö ei kuulu tänne. Oli ruma tai kaunis. Kirjoita tunteistasi tai mee Me naisiin, siellä on ulkonäköpalsta sulle.

    • Anonyymi

      Sinkkuja taitavat olla vai onko elämä koetellut?

    • Anonyymi

      Ketäpä ei mitään ei siitä tule kummiskaan enää

    • Anonyymi

      Varmasti on sormituntuma 🤭

      • Anonyymi

        On myös kokeiltu, mutta ei sieltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös kokeiltu, mutta ei sieltä...

        Korjaile verkkojasi

        Ossaathan harsia äimällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaile verkkojasi

        Ossaathan harsia äimällä

        Ei kaikki haluu sun katiskoihin!


    • Anonyymi

      Säälittää nämä lihavat, liikkumattomat nuoret. Eivät ymmärrä, mikä heitä aikanaan kohtaa. Tuskin elävät vanhempiensa ikään. Kyllä itsestä on pidettävä huolta nuoresta pitäen, ei sitä kukaan muu tule tekemään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa lontoon mongerrusta sun linkissä. Tässä on suomee

        https://www.youtube.com/watch?v=t7AZ75nbX50

        Minkä takiat sodit linkkisulkeisilla ton miehen kanssa? Minun mielestä sekin on ajanhaaskuuta ja pitäis olla taloudellinen ihan kaikkien resurssien suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takiat sodit linkkisulkeisilla ton miehen kanssa? Minun mielestä sekin on ajanhaaskuuta ja pitäis olla taloudellinen ihan kaikkien resurssien suhteen

        Minkä takia puhut mulle kun linkkasin ton ton edellisen takia kun sen biisi oli mongerrusta.


    • Anonyymi

      Ei sinun tarvitse viritellä mitään. Tiedät että tahdon elämääsi - sinun tarvitsee vaan ottaa yhteyttä. Olet minulle rakas❤

      • Anonyymi

        Olipa ihanan selkeä viesti jollekin, niinhän se menee, kun rakkaus on käsillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ihanan selkeä viesti jollekin, niinhän se menee, kun rakkaus on käsillä.

        Motiivi tarvitaan

        Nuorena en ollu kiinnostunut liikunnasta

        Pitäis tulla tapa

        Tuuppaamisesi avittaa


      • Etsitkö siis naista? Millainen tämä etsimäsi nainen on?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elämä ottaa osansa väistämättä, tulee kausia jolloin kyse on lähinnä selviämisestä ja muutkin jäävät oman onnensa nojaan. Jälkeenpäin tajuaa että olisi tarvinnut apua.

    • Anonyymi

      Uskon että pysyn vuosikymmeniä, uskon niin

    • Anonyymi

      Ja tollaisen kollon mielipiteet merkitsee koska..?

    • Anonyymi

      Tajusin tänään, että näytän samalle kuin v.2010 kesällä kun vertasin yhtä kuvaa. Nyt täytyykin alkaa hidastamaan elämää eräs sanoi, että näytän reilusti nuoremmalta se tuntui kivalle🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe