Ei tiemme enää kohtaa

Anonyymi

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaan, joten jätä haikailut sikseen.

79

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulje siis suusi, kun olet vain pölyä ja tuhkaa

    • Anonyymi

      Tiedän ettei tulla enää näkemään J.

      • Anonyymi

        Sivusta. Jos olisit se, jota ajattelen, niin me taas tapaamme piankin. Rakastan sua. ja tauko tapaamisessa on ollut sietämättömän pitkä, mutta päättyy pian.
        n<m


      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Etkö aio tulla/ mennä luokse?


    • Anonyymi

      Jepa jep jep.

    • Anonyymi

      Ei ole multa tämä

      • Anonyymi

        Tiedän että et noin sanoisi.


      • Anonyymi

        Eikä multa naiselta miehelle. Haikailee vaan sillä aion ilmestyä elämäänsä pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä multa naiselta miehelle. Haikailee vaan sillä aion ilmestyä elämäänsä pian.

        Tämä on siis mulle, haikailet, mun perään, vielä. Tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis mulle, haikailet, mun perään, vielä. Tiedän sen.

        Haikailen yhden perään, mutta tuskin olen ainoa maailmassa joka jotain kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis mulle, haikailet, mun perään, vielä. Tiedän sen.

        Oletko ap vai tuo kommentoija sinä tietäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis mulle, haikailet, mun perään, vielä. Tiedän sen.

        Minäkin olen haikaillut erään henkilön perään vaikka ei meillä ole paljon yhteistä.Vain muutama yhteinen kerta. Täällä asui eräs nainen, joka väittää tulleen huijatuksi naimakaupassa, jota ei tullutkaan.


    • Anonyymi

      Ok, ja kuka sinä sitten oot? :)

      • Anonyymi

        Toni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toni.

        En kaipaa Tonia. Hänellä on vähän nätimpi nimi. Vähän vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa Tonia. Hänellä on vähän nätimpi nimi. Vähän vaan..

        Tomi? ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomi? ❤️

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Nämä on niin hauskoja provoja aina ja variaatiot ei tunnu loppuvan niinku ikinä kesken. Toisaalta tällainen valinnainen miljöö on tietysti aina paras jos meinaa saada ketjuun muidenkin tavaraa kuin omaa tekstiä. Kiitos provopena👍

      • Anonyymi

        Niinhän sitä luulee kun ei ymmärrä omaa kuplaansa pidemmälle.
        Ja sivusta olen. En vaan voi sietää sinua niin pakko kommentoida tähän.


      • Anonyymi

        Miksi sinä luet kaiken täällä, jos olet tuota mieltä. Onko sua kiusattu lapsena niin, että nyt on kostettava tuntemattomille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä luet kaiken täällä, jos olet tuota mieltä. Onko sua kiusattu lapsena niin, että nyt on kostettava tuntemattomille?

        Koska minulla ei ole ystäviä, elämää eikä töitä. Elän ja hengitän vain näitä pastapenttejä p kosteana 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä luet kaiken täällä, jos olet tuota mieltä. Onko sua kiusattu lapsena niin, että nyt on kostettava tuntemattomille?

        Oliko tuo aloitus sitten niin raikas ja positiivinen, että pitää roikkua hengessä mukana vai negatiivisia viestejäkö haetkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minulla ei ole ystäviä, elämää eikä töitä. Elän ja hengitän vain näitä pastapenttejä p kosteana 👍.

        No nyt kyllä paljastit sen korttisi trollimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo aloitus sitten niin raikas ja positiivinen, että pitää roikkua hengessä mukana vai negatiivisia viestejäkö haetkin?

        Sinun näköjään pitää. Olet vaan niin säälittävä yksilö tuon persemäisen luonteesi kanssa. Jätä muut jo rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kyllä paljastit sen korttisi trollimies.

        Kommentti oli sivusta ja naiselta. Minä joka vihaan sinua enemmän kuin mitään koskaan olen nainen. Meni vaan yli tuollainen kiusaajaämmä. Aloitus ei liity minuun mitenkään. Olen täällä vihaamassa sua lehmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kyllä paljastit sen korttisi trollimies.

        Ja yksi juttu sulle lehma vielä. Se että joku on mies ja kirjoittaa tänne siten, että sinä et usko häntä, ei millään tavalla oikeuta tuota kiusaamista. Sinä olet läpeesi mätä ja siitä ei asiat muutu. Miten sinä et näe mikä muIkku olet. Sivusta ja naiselta edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksi juttu sulle lehma vielä. Se että joku on mies ja kirjoittaa tänne siten, että sinä et usko häntä, ei millään tavalla oikeuta tuota kiusaamista. Sinä olet läpeesi mätä ja siitä ei asiat muutu. Miten sinä et näe mikä muIkku olet. Sivusta ja naiselta edelleen.

        No jopas rypisti hermoon tota tötöilijää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli sivusta ja naiselta. Minä joka vihaan sinua enemmän kuin mitään koskaan olen nainen. Meni vaan yli tuollainen kiusaajaämmä. Aloitus ei liity minuun mitenkään. Olen täällä vihaamassa sua lehmaa.

        Joo epäilemättä jotkut surulliset vihaaja-ammujat on tunnistamassa sinua naisena kirjoittelevaa tyyppiä joksikin tutuksi naiseksi haa se puhuu rumia niin tiesin tämän. Aloituksesi funktio oli selvästi tuottaa pahaa mieltä, joten reaktio ei siitäkään syystä stemmaa. Se on muuten jännä oli aihe mikä hyvänsä niin koet tuon pulinan validina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas rypisti hermoon tota tötöilijää.

        Ketä tötöilijää? Koetko oikeasti tunnistavasi noin niinkuin jokaisesta feikkidialogista johon tosin tuppauduin minäkin jonkun ”tötöilevän” naisen? Selvästi miehen kilpireaktio kun hänen trollailujaan haastaa jollain tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas rypisti hermoon tota tötöilijää.

        Sä taidat muuten olla mies tällä kertaa jolla ei vaan ole muuta elämää kun tunnistella jotain naista katkeruudestaan tai haluanko edes tietää mistä syystä lähtöisin…tai ei ole varmaan toivottavaa, että kirjoitan sen tähän😉


    • Anonyymi

      Mun kulta onneksi tietää, että kirjoitan kaiken irl.

      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten täällä luuhaat edes? Huomiota ja ihailuako olet vailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten täällä luuhaat edes? Huomiota ja ihailuako olet vailla?

        Kai täällä saa kuka vaan käydä lukemassa näitä, hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai täällä saa kuka vaan käydä lukemassa näitä, hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei ole kukaan kieltänyt Totta kai puoli Suomea kaipaa juuri sinua täällä. Miten muutenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai täällä saa kuka vaan käydä lukemassa näitä, hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niinpä, toisille tämä saitti ilmeisesti edustaa jotain patsastelupalstaa ja jos joku käy täällä, niin ehdottomasti juurikin olemassa esillä niin paljon kuin mahdollista. Kenelle? Anonyymeille kirjoittajille keskustelupalstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kukaan kieltänyt Totta kai puoli Suomea kaipaa juuri sinua täällä. Miten muutenkaan?

        Eli sinä olet luonut jostain ihmisestä jonkun ns dystopiakuvan, että hän kokee, että puoli suomea kaipaa häntä vai onko se Sittenkin alitajuinen irrationaalinen pelkoSi, jonka mahdollisuus pitää käydä polkemassa alas maanisella kirjoittelulla?🧘‍♀️ Hae apua jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet luonut jostain ihmisestä jonkun ns dystopiakuvan, että hän kokee, että puoli suomea kaipaa häntä vai onko se Sittenkin alitajuinen irrationaalinen pelkoSi, jonka mahdollisuus pitää käydä polkemassa alas maanisella kirjoittelulla?🧘‍♀️ Hae apua jo

        Jostain ihmisestä? Olet sekaisin. Kirjoitin tuon täysin tuntemattomalle ihmiselle. Tuttuni ei käy tällaisilla palstoilla.


    • Anonyymi

      Ei pidä koskaan sanoa ei koskaan. Joskus saatat hänet tavata aivan yllättävästi aivan epätodennäköisessä paikassa. Elämä opettaa ennekkoluulotonta kulkijaa.

      • Anonyymi

        Ne tilanteet minä väistän taidokkaasti.


      • Anonyymi

        Joten ei huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten ei huolta.

        Ei huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tilanteet minä väistän taidokkaasti.

        Mitä sinä täällä julistat? Juntti


    • Anonyymi

      Mitä meillä on tapahtunut? Ahkeraa palstasanailuako tai oliko muutakin?

      • Anonyymi

        En noteeraa palstasuhteilua, pitää olla oikeata juttua taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En noteeraa palstasuhteilua, pitää olla oikeata juttua taustalla.

        Vastaa nyt jotain tai jäät troIIiksi. Mitä teillä oli? Suhdeko vai mikä on jäänyt taakse?


    • Anonyymi

      Hei vaan lomalainen, vai liekkö sitä on vielä ehtinyt montaa päivää kertyä? Aloitusviestisi sopisi tietysti minullekin, mutta myös monille muillekin ihmiselle, jotka täällä foorumilla lueskelevat näitä juttuja. Useampi lukija olisi saanut viestistäsi enemmän irti, jos tietäisi, että viestillä halusit lähettää kannanoton johonkin aikaisemmin lukemaan viestiin, puhumattakaan siitä, että olisit kirjoittanut onkos viestisi tarkoitettu naiselle vai miehelle. Silläkin olisit saanut viestiisi vaikuttavuutta enemmän kuin "tyhjällä" aloitusviestilläsi.

      Viitaten vielä tuohon aloitusviestiin, niin itse ainakin ajatellen ja kuten olen useasti sen sanonutkin, että aina on toivoa niin kauan kuin on elämääkin. Kyllähän sinäkin tiedät korkeasti koulutettuna ihmisenä ja siinä työssä mitä nyt teet, miten ihmismieli vaan toimii, erityisesti silloin kun ihminen kaipaa ja ikävöi toista ihmistä.

      Se, että näkeekö ihmiset toisiaan vai ei, niin joskushan niihin tilanteiden syntymisiin ei voi aina edes itse vaikuttaa. Asioita vaan tapahtuu, vaikka ei ehkä toivoisikaan.

      Itselläkin on nyt elämässä tietynlaista jännitystä ja tämän viikon aikana sitten näkee muuttuuko mikään vai ei. Mutta en tule asiasta esim. Facebookissa kirjoittelee. Tähän on myös oma syynsä.

      Ehkä minäkin tulen näkemään sinua kaupungissa kuukausittain, vaikka sinä et minua näkisikään. Ei tartte olla asiasta mitenkään huolissaan eikä sinun tarvitse katsella olan yli, että seuraako sinua mahdollisesti joku sivusta vai ei - en tietenkään tule sinua häiritsemään millään tavalla, vaan pyrin olemaan näkymätön.

      Tämä viesti mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Vähän lyhyemmin kiitos. Ei ehdi mitään romaaneja täällä lukea kukaan.


      • Anonyymi

        Sinä siis oikeasti kuvittelit tunnistavasi aloittajan. Otan osaa. Sivusta naiselta


      • Anonyymi

        Ei tarvitse näkymättömänä liikkua, olen muutaman kerran ohimennen ihan livenä nähnyt jo!!!
        Toivottavasti tämä viikko tuo sinulle hyviä uutisia ja faseen niitä ei kyllä kannatakkaan kertoa. Olethan kyllä muutenkin niin salaperäinen, joskus tuntuu että haluat kertoa to...den, mutta taas painut kilpesi suojaan...miksi, siinäpä kysymys🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse näkymättömänä liikkua, olen muutaman kerran ohimennen ihan livenä nähnyt jo!!!
        Toivottavasti tämä viikko tuo sinulle hyviä uutisia ja faseen niitä ei kyllä kannatakkaan kertoa. Olethan kyllä muutenkin niin salaperäinen, joskus tuntuu että haluat kertoa to...den, mutta taas painut kilpesi suojaan...miksi, siinäpä kysymys🤔

        Vautsi. Tuskin kuitenkaan olet reilun puolen vuoden aikana minua livenä nähnyt. Minulla toimii "tutka" 360 astetta. Tiedäthän.

        Saatan olla kyllä joskus salaperäinen, mutta kun luotan ihmiseen, niin silloin saatan kertoa myös itsestäni enemmän, siis ainoastaan itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse näkymättömänä liikkua, olen muutaman kerran ohimennen ihan livenä nähnyt jo!!!
        Toivottavasti tämä viikko tuo sinulle hyviä uutisia ja faseen niitä ei kyllä kannatakkaan kertoa. Olethan kyllä muutenkin niin salaperäinen, joskus tuntuu että haluat kertoa to...den, mutta taas painut kilpesi suojaan...miksi, siinäpä kysymys🤔

        Niin ? 😓 ktyllä mä ymmärrän osittain että miksi teet noin.mut kyllä mä toivoisin et kerrot edes joskus kaiken iha kunnolla.en mä suuttus edelleenkään. Helpottas oloo tietäs mikä on totuus. Miia


      • Anonyymi

        Haluan nähdä erään Facebook miehen ja toivottavasti pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis oikeasti kuvittelit tunnistavasi aloittajan. Otan osaa. Sivusta naiselta

        Kuten kirjoitin, niin tuo aloitusteksti sopi varmasti hyvin monelle ihmiselle, naisille ja miehille, mukaan lukien myös itselleni. Eli en kuvitellut mitään.

        Mikäli aloitusviestin kirjoittaja oli tuntemani nainen, niin hän sai lukea kirjoittamani kommenttini viestiinsä ja lisäksi kirjoitin kommenttiini muutaman asian, joiden avulla hän myös tunnistaa minut.

        M


    • Anonyymi

      Kyyyllä me nähdään ihan piakkoin, rakas on.

      • Anonyymi

        Toivoisin niin. Olis aika monta asiaa mihi haluisin sinulta lisää avautumista. Linja ollu lähinnä yksipuolisesti avoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin niin. Olis aika monta asiaa mihi haluisin sinulta lisää avautumista. Linja ollu lähinnä yksipuolisesti avoin.

        Kyllä mä osaan sulle avautua, rakas.


    • Anonyymi

      Vähänkö kiinnostaa ku kilo paskaa!

      • Anonyymi

        Ootko roska- tai lietekuski, poliitikko, puutarhuri, vai muuten vaan joku fiksaatio ulosteeseen?


      • Anonyymi

        No, täällä roikkuminen kertoo jotain ihan muuta.


    • Anonyymi

      Ei ole odotettukaan ketään, yksin on viihdytty hyvin, ei ole minkäänlaista motivaatota tutustua keneenkään. Kyllästyttää kun ajatteleekin että pitäisi.

    • Anonyymi

      Haluan kohdata. Tahdon selvittää ja jutella ensin.

    • Anonyymi

      Olet ihmisRoska! Loppu hyvin kaikki hyvin jos ei sua tarvii enää nähdä

    • Anonyymi

      Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tänne tällaista? Selitätkö aloittaja.

    • Anonyymi

      Mutta kun minkä rakastan sitä miestä. Enkä ole mikään nuorempi nainen kaipaamassa vanhempaa miestä.

    • Anonyymi

      Tälleen sivusta huudellen. Näyttäis kyllä siltä että sinä haikailet🤔

    • Anonyymi

      Niin. Tosin, oletan että pidät minusta enemmän kuin minä sinusta… Sen takia en lähestynyt sinua. Odotin, että tekisit aloitteen, jotta voin vastata siihen. Et tehnyt. Ehkä kuvittelin kaiken

      • Anonyymi

        Et kuvitellut ja varmasti totta, että pidin sinusta enemmän, kun sinä minusta. Pidin niin paljon, etten pystynyt toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuvitellut ja varmasti totta, että pidin sinusta enemmän, kun sinä minusta. Pidin niin paljon, etten pystynyt toimimaan.

        Unohdin mainita, että sivusta ja aloitus ei todellakaan minulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuvitellut ja varmasti totta, että pidin sinusta enemmän, kun sinä minusta. Pidin niin paljon, etten pystynyt toimimaan.

        Miten et pystynyt toimimaan ja koska?


      • Anonyymi
        CocoChanel kirjoitti:

        Miten et pystynyt toimimaan ja koska?

        Eipä sillä varmaan mitään väliä ole. Saatoin vaan kuvitella kaiken ja mies katseli jotain takana olevaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä varmaan mitään väliä ole. Saatoin vaan kuvitella kaiken ja mies katseli jotain takana olevaa...

        "Saatoin vaan kuvitella kaiken ja mies katseli jotain takana olevaa..."
        Story of my life. 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saatoin vaan kuvitella kaiken ja mies katseli jotain takana olevaa..."
        Story of my life. 👵

        Joo, nyt on vaan typerä olo.


    • Anonyymi

      TOIVOTTAVASTI - Ei tiemme enää kohtaa

      • Anonyymi

        Oliko viestisi yleisesti kirjoitettu vai kommentti johonkin viestiketjussa olevaan viestiin?

        Itse ainakin toivoisin jonkin verran tarkennuksia viesteihin, että tietäisi ainakin onko viesti tarkoitettu esim. naiselta miehelle ja sitten se kommentointi olisi hyvä liittää viestiin, jos haluaa kommentoida tiettyä asiaa. Muuten viesti jää ilmaan kellumaan ja kukaan ei saa viestistä sen suurempaa iloa.


    • Anonyymi

      Se voi olla ettei aina suhteessa ole onnellista loppua, eikä kukaan ole täydellinen, vaan meillä kaikilla on aina opittavaa. Siksi hyvä pitää mieli avoimena ja kysyä itseltään mitä tästäkin asiasta voisin oppia ollakseni jatkossa parempi.

      Ei asiat mitä tapahtuu, koska elämästä vain 10% on kiinni tapahtumista ja kokonaiset 90% siitä miten niihin reagoi.

      Eli nähdään, jos nähdään ja jos ei, niin ei anneta senkään haitata, jookos muru?

    • Anonyymi

      Voi harmi, jos olet J .... Olisin halunnut saada sinut omakseni ...

    • Anonyymi

      Näin on tehtävä. Olisin toivonut, että olet J. H. Täytyy unohtaa koko juttu.

    • Näin se on tehtävä. Muuta annettiin ensin ymmärtää, monta kertaa. Nyt se on ohi.

    • Tämä. Täällä ärsyttää kun ei oikeasti tiedä yhtään enää kuka etsii ja ketä 🤦😵

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe