Vinkkejä

Parvekkeen " Vesialtaa...

Täällä onkin ollut jo juttua, noista suihkukaivoista.
Mutta onko kellään vinkkiä minkä kokoinen vesiallas parvekkeelle pitäisi laittaa, ettei vesi roisku ympäriinsä, ja millainen pumppu ? Voiko ympärille istuttaa kasveja, millaisia? Ja mitä muuta siihen voi laittaa? Olen yrittänyt etsiskellä kuvia, mutta kaikki on pihalle laitetuista isoista altaista.

6

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaista.

Minulla on sisällä pieni suihkulähde, jossa kivipallo pyörii veden voimalla. Niitä on kyllä monenlaisia, "seinää" pitkin valuvaa vettä yms. Kävin juuri Bauhausissa ja siellä oli pitkä rivi monen hintaista. Ne olisi ainakin sopivan pieniä, ethän kuitenkaan halua käyttää koko parvekkeen lattia-alaa lähteeseen?

• Ok-mies

Eiköhän nuo vesijutut kuulu ok-talojen pihoihin eikä mihinkään kolhoosin parvekkeelle! Ota sinne ämpäri ja lilluttele siinä jalkojasi , kuvittele että sinulla olisi ok-talo järven rannalla ja istut juuri laiturilla...Sillälailla kerrostalossakin jaksaa taas asua kun haaveilee...

• Tuo nyt oli?

Jos sinulla on jotenkin huono olo, niin miksi kirjoitat puutarha keskusteluihin ja purat pahaa oloasi täällä?
        Asun omakotitalossa, mökki on järvenrannalla...
        Joten huomauttelusi oli täysin aiheetontakin.
        Silti haluan kuistilleni vesiaiheen ja sellaisen teenkin ja hieno siitä tulee.

• vedensolinaa
        Tuo nyt oli? kirjoitti:

Jos sinulla on jotenkin huono olo, niin miksi kirjoitat puutarha keskusteluihin ja purat pahaa oloasi täällä?
        Asun omakotitalossa, mökki on järvenrannalla...
        Joten huomauttelusi oli täysin aiheetontakin.
        Silti haluan kuistilleni vesiaiheen ja sellaisen teenkin ja hieno siitä tulee.

Tässä linkki,josta löysin kauniita suihkulähteitä http://www.infinita.fi

• Supertimpe
        vedensolinaa kirjoitti:

Tässä linkki,josta löysin kauniita suihkulähteitä http://www.infinita.fi

Ainakin Ikealta löytyy värillisiä lasihelmiä jotka sopisivat hyvin sellaisen kukkaruukkualtaan
        pohjalle.

• Supertimpe

Olen nähnyt sellaisia tulitikkuaskin kokoisia
      pikkupumppuja puutarhamyymälöissä, ja Oma Piha-
      lehdessä oli kuva pikku "altaasta" joka oli tehty
      kahdesta päällekkäin asetetusta ruukusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      861
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      836
    Aihe