Täällä onkin ollut jo juttua, noista suihkukaivoista.
Mutta onko kellään vinkkiä minkä kokoinen vesiallas parvekkeelle pitäisi laittaa, ettei vesi roisku ympäriinsä, ja millainen pumppu ? Voiko ympärille istuttaa kasveja, millaisia? Ja mitä muuta siihen voi laittaa? Olen yrittänyt etsiskellä kuvia, mutta kaikki on pihalle laitetuista isoista altaista.
Vinkkejä
6
1020
Vastaukset
- tällaista.
Minulla on sisällä pieni suihkulähde, jossa kivipallo pyörii veden voimalla. Niitä on kyllä monenlaisia, "seinää" pitkin valuvaa vettä yms. Kävin juuri Bauhausissa ja siellä oli pitkä rivi monen hintaista. Ne olisi ainakin sopivan pieniä, ethän kuitenkaan halua käyttää koko parvekkeen lattia-alaa lähteeseen?
- Ok-mies
Eiköhän nuo vesijutut kuulu ok-talojen pihoihin eikä mihinkään kolhoosin parvekkeelle! Ota sinne ämpäri ja lilluttele siinä jalkojasi , kuvittele että sinulla olisi ok-talo järven rannalla ja istut juuri laiturilla...Sillälailla kerrostalossakin jaksaa taas asua kun haaveilee...
- Tuo nyt oli?
Jos sinulla on jotenkin huono olo, niin miksi kirjoitat puutarha keskusteluihin ja purat pahaa oloasi täällä?
Asun omakotitalossa, mökki on järvenrannalla...
Joten huomauttelusi oli täysin aiheetontakin.
Silti haluan kuistilleni vesiaiheen ja sellaisen teenkin ja hieno siitä tulee. - vedensolinaa
Tuo nyt oli? kirjoitti:
Jos sinulla on jotenkin huono olo, niin miksi kirjoitat puutarha keskusteluihin ja purat pahaa oloasi täällä?
Asun omakotitalossa, mökki on järvenrannalla...
Joten huomauttelusi oli täysin aiheetontakin.
Silti haluan kuistilleni vesiaiheen ja sellaisen teenkin ja hieno siitä tulee.Tässä linkki,josta löysin kauniita suihkulähteitä http://www.infinita.fi
- Supertimpe
vedensolinaa kirjoitti:
Tässä linkki,josta löysin kauniita suihkulähteitä http://www.infinita.fi
Ainakin Ikealta löytyy värillisiä lasihelmiä jotka sopisivat hyvin sellaisen kukkaruukkualtaan
pohjalle.
- Supertimpe
Olen nähnyt sellaisia tulitikkuaskin kokoisia
pikkupumppuja puutarhamyymälöissä, ja Oma Piha-
lehdessä oli kuva pikku "altaasta" joka oli tehty
kahdesta päällekkäin asetetusta ruukusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521784062Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään823212Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242376Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv502200Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?872064TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851371Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251288- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli621111Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10778