En mä jaksa enää uskoo

Anonyymi

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.

106

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähdään me.

      • Anonyymi

        Vain jos hän laittaisi viestin mut ei sitä tuu tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain jos hän laittaisi viestin mut ei sitä tuu tapahtuu.

        TAI.. Laita sinä hänelle viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain jos hän laittaisi viestin mut ei sitä tuu tapahtuu.

        Ehkä hänellä ei ole numeroasi?


    • Anonyymi

      Tietysti nähdään hänen kanssaan, mutta toivottavasti et ole hän kuin noin luovutat.

    • Anonyymi

      Koita nyt hyvä ihmine päästä yli jo! Älä tee näitä typeriä alotuksia. Niissä huokuu sun oma häviö😒

      • Anonyymi

        Ei oo sen aloitus, jonka luulet.

        Luulotauti lähti laukalle jo täällä.


      • Anonyymi

        Juuu aika meedio sais olla jos tuon perusteella tunnistaisi.


      • Anonyymi

        Aika rajut kontekstit sulla


    • Anonyymi

      Tullaan me aikanaan.

    • Anonyymi

      Löysin jo ihan läheltä...

    • Anonyymi

      Ei kannatakaan uskoa, koska en etsi ketään. Rakkautta minulla on lähisukulaisissa, muuta rakkautta ei ole tarvetta saada.

    • Anonyymi

      Uteliaana kyselen, minkälaista kanssakäymistä teillä oli silloin, kuin näitte toisianne? Ja oliko työkuvioissa, vai vapaalla ollessa, harrastusten parissa tai jotain muuta? Onko viime näkemisestä jo kauan? Ja oliko viime näkeminen samoissa kuvioissa kuin muutkin?

      • Anonyymi

        Ei aloittaja tuollaisiin vastaa koska hän vain trollailee.

        Jos olet lukenut muitakin aloituksia joissa on tuollaista erittäin epämääräistä ulinaa, ja luet ne ketjut, niin huomaat että mitään tarkentavia vastauksia ei ole tullut mihinkään kysymykseen.

        Aloittaja on trolli


    • Anonyymi

      Jos keskustelisit asiasta hänen kanssaan, etkä vain haaveilisi, saisit selkeän vastauksen

    • Anonyymi

      Tiesin sen että ihminen luovuttaa jossain vaiheessa..

      • Anonyymi

        Et tiedä


      • Anonyymi

        Heikot sortuu.


    • Anonyymi

      Minä en tiedä nähdäänkö nainen, kun huomenna voi olla vika päivä kummalle tahansa. Ei tämä minun luonteeni helpota asiaa, tiedän sen. Anteeksi. Mutta uskon ihmeisiin koska olen niitä nähnyt ja niiden tekijä on kaikkialla kanssani.

      • Anonyymi

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊

        Ymmärrän että olet väsynyt. Niin minäkin. Minun tarvitsee parantua haavoista joita on, joiden takia olen tämmöinen ja pelkuruudesta. Anna minulle anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊

        Mistä lähtien olet ollut kyseisen miehen perään? Minusta hyvä vain kun ei saa kaikkea helpolla elämässä. Poistuu enimmät keltanesteet hatusta, oppii arvostamaan oikeita asioita ja tasavertaisia kanssakulkijoita. Oppii olemaan kiitollinen jo vähästäkin pienestä mitä saa. Nykyinen kaikki mulle ja heti -kulttuuri on vain pahasta ja turmiollista, siksikin ihmiset voivat niin huonosti näinä päivinä. Itsekkyys, ahneus, ylpeys ja ylimielisyys on valloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊

        Eli ajattelen juuri päinvastoin, että jonkun on oltava sulle nimenomaan se vaikea. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Joskus se ahkeruus ja periksiantamattomuus saatetaan jopa palkitakkin ja lopussa kiitos seisoo. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että olet väsynyt. Niin minäkin. Minun tarvitsee parantua haavoista joita on, joiden takia olen tämmöinen ja pelkuruudesta. Anna minulle anteeksi.

        Mies rakas. Ei sun tarvitse piilottaa niitä haavoja multa. Anna mun nähdä ne. Haluaisin jutella sun kanssa. Miksi pyydät anteeksi? Ethän sä ole tehnyt mulle mitään, vai oletko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien olet ollut kyseisen miehen perään? Minusta hyvä vain kun ei saa kaikkea helpolla elämässä. Poistuu enimmät keltanesteet hatusta, oppii arvostamaan oikeita asioita ja tasavertaisia kanssakulkijoita. Oppii olemaan kiitollinen jo vähästäkin pienestä mitä saa. Nykyinen kaikki mulle ja heti -kulttuuri on vain pahasta ja turmiollista, siksikin ihmiset voivat niin huonosti näinä päivinä. Itsekkyys, ahneus, ylpeys ja ylimielisyys on valloillaan.

        No huhhuh. Tiedätkö mitään hänen elämästä? Ei ole sun tehtävä opettaa kyllä muutenkaan tuollaisia. Aika rajua tekstiä.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien olet ollut kyseisen miehen perään? Minusta hyvä vain kun ei saa kaikkea helpolla elämässä. Poistuu enimmät keltanesteet hatusta, oppii arvostamaan oikeita asioita ja tasavertaisia kanssakulkijoita. Oppii olemaan kiitollinen jo vähästäkin pienestä mitä saa. Nykyinen kaikki mulle ja heti -kulttuuri on vain pahasta ja turmiollista, siksikin ihmiset voivat niin huonosti näinä päivinä. Itsekkyys, ahneus, ylpeys ja ylimielisyys on valloillaan.

        Olihan synteesi taas, nää on parhaita mistä ei ymmärrä sanaakaan, mutta nesteet oli vissiin kihahtanu hattuun jossain päin. Kiinnostava feikkidialogi heh heh heppunen. En lähde enempää avamaan, että mikä tässä keskustelussa lopulta seisoo, järki varmaan ainakin. Viittaan viimeiseen säkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ajattelen juuri päinvastoin, että jonkun on oltava sulle nimenomaan se vaikea. 😏

        Miksi näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Joskus se ahkeruus ja periksiantamattomuus saatetaan jopa palkitakkin ja lopussa kiitos seisoo. 😉

        Ei tässä taida kyllä mikään seisoa vielä pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies rakas. Ei sun tarvitse piilottaa niitä haavoja multa. Anna mun nähdä ne. Haluaisin jutella sun kanssa. Miksi pyydät anteeksi? Ethän sä ole tehnyt mulle mitään, vai oletko?

        Tuo on sit joku muu. Nuo kolme myöhempää minun joilla tulin mukaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhhuh. Tiedätkö mitään hänen elämästä? Ei ole sun tehtävä opettaa kyllä muutenkaan tuollaisia. Aika rajua tekstiä.
        Sivusta.

        Tiedän. Aika paljonkin. Pitää olla että ihminen oppii. Ei ole sinun tehtävä annella minulle ohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin?

        Ettet enää ota itsestäänselvyytenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä taida kyllä mikään seisoa vielä pitkään aikaan.

        Kyyl se siellä lopussa sitten. Pitää uskoa ja luottaa asioiden menevän hyvin.


      • Anonyymi

        Missä te olette nähneet, valaise nyt hieman jotain. Nyt minua alkoi kiinnostaa todella paljon!
        Koska myös minä toivon että näkisin erään uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies rakas. Ei sun tarvitse piilottaa niitä haavoja multa. Anna mun nähdä ne. Haluaisin jutella sun kanssa. Miksi pyydät anteeksi? Ethän sä ole tehnyt mulle mitään, vai oletko?

        Pyysin anteeksi kun olen pelkuri enkä ole ollenkaan täydellinen, en läheskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sit joku muu. Nuo kolme myöhempää minun joilla tulin mukaan keskusteluun.

        Tässä keskustelussa on nyt jo neljä ellei viisi ihmistä. Minultakin on vain tuo vastaus ekaan vastaukseen ja nämä pari kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä te olette nähneet, valaise nyt hieman jotain. Nyt minua alkoi kiinnostaa todella paljon!
        Koska myös minä toivon että näkisin erään uudestaan

        Monessakin paikassa, mutta se ei ollut aivan eilen, ei läheskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin?

        Olisit hetken nussittavana eihän se kauan kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Aika paljonkin. Pitää olla että ihminen oppii. Ei ole sinun tehtävä annella minulle ohjeita.

        No et sä kyllä tiedä. Metsään meni aika pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet enää ota itsestäänselvyytenä.

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysin anteeksi kun olen pelkuri enkä ole ollenkaan täydellinen, en läheskään.

        Haluan kohdata sut sellaisena kuin olet, en minä odota mitään täydellistä ihmistä. Minussakin on vaikka mitä vikoja ja puutteita ja ärsyttäviä piirteitä. Mies rakas, tiedän että on kaikenlaista...Järki välillä yrittää huudella että ehkä ei nyt olisi ihan järkevää ryhtyä tähän, mutta sydämen ääni on paljon voimakkaampi. Rakastan sinua mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhhuh. Tiedätkö mitään hänen elämästä? Ei ole sun tehtävä opettaa kyllä muutenkaan tuollaisia. Aika rajua tekstiä.
        Sivusta.

        Jotkut ihmiset on tällaisia, aivan täysin pihalla tai täysin narsistinen toinen vaihtoehto. Hurjaa luettavaa todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän että me nähdään vielä, mutta haluaisin että se tapahtuu tässä elämässä. Eli meidän pitäisi nyt ratkaista tämä tilanne jotenkin. Oon aika väsynyt tähän jankkaamiseen täällä palstalla. Onko sun pakko olla mullekin niin vaikea? Etkö vois olla mulle helppo?😊

        Eli ilmanen orja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ilmanen orja?

        Mitä ihmettä sä selität? Oletko aineissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysin anteeksi kun olen pelkuri enkä ole ollenkaan täydellinen, en läheskään.

        Mistä ihmeidentekijästä puhut?

        Kaipaan ja rakastan ihmeidentekijää mutta en ole aloittaja,

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit hetken nussittavana eihän se kauan kestä.

        Nosto, pisto ja ravistus vai 3min muna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit hetken nussittavana eihän se kauan kestä.

        ...sanoi rautpohjan raiskaaja


    • Anonyymi

      Ajattele positiivisesti voit ammentaa elämän iloa siitä että olette nähneet toisenne, siihen asti kunnes kohtaatte uudestaan🤗🥰; kaikki eivät ole..h epätoivoiselta näyttää..

    • Anonyymi

      Joskus on parempi luovuttaa, kuten silloin kun takoo päätä seinään.
      Helpottaa heti kun lopettaa.

      • Anonyymi

        Niin todellakin kannattaa tehdä sellaisessa tilanteessa, mikä ei tule johtamaan mihinkään.


    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa ihan unelta. Sinä mainitsit lähimmäisen rakkauden, onko niitä lähimmäisiä paljonkin kenties 🤔🤗

      • Anonyymi

        Ja oletteko päivittäin läheisesti tekemisissä?


      • Anonyymi

        Lähimmäisiä ovat ne jotka ovat minulle lähisukulaisia ja sellainen ihminen myös jonka olen tuntenut teini-ikäisestä asti. En tunne lähimmäisenrakkautta muita kohtaan, enkä varsinkaan sellaisia kohtaan joiden kanssa en ole ollut tekemisissä.


    • Anonyymi

      Sinä kelpaat tuollaisena kuin olet, täydellisyys on tylsää. Kokemuksesi ovat muokanneet sinusta sen kiinnostavan persoonan mikä olet nyt.

      • Anonyymi

        Kenelle puhut näin alentavaan sävyyn?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle puhut näin alentavaan sävyyn?!

        Ei minunkaan mielestä ole kovinkaan viisasta ajattelua, vaan nimenomaan aika alentava sävy


    • Anonyymi

      Kuinka on?

    • Anonyymi

      Joo, epäilys voi olla kai viisaudenkin alku. Ehkä pitää tosiaan vaan antaa kaikelle eteen tulevalle mahdollisuus ja sitä kautta selvittää onko päättäväisyydelle perusteita.

    • Anonyymi

      Näin se menee

    • Anonyymi

      Niin taitaa olla. Toivottavasti löydetään ja pian. Toivottavasti kaikki löytää jonkun. Elämä on liian lyhyt elämiseen ilman rakkautta. Olen hukannut elämästäni jo niin paljon.

      • Anonyymi

        Yksi kauan kestänyt parisuhde koettuna, ei ole mitenkään välttämätöntä löytää enää ketään. Ystävyys riittää omien läheisten kanssa. Työelämä nyt tärkeämpää, koska löhöily tekee olon tylsäksi ja masentuneeksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kauan kestänyt parisuhde koettuna, ei ole mitenkään välttämätöntä löytää enää ketään. Ystävyys riittää omien läheisten kanssa. Työelämä nyt tärkeämpää, koska löhöily tekee olon tylsäksi ja masentuneeksikin.

        En pidä kommenteistasi. Minullakin on ollut pitkä suhde ja olen viihtynyt yksinkin. Rakkaus on vaan niin iso asia kun sen saa kokea. En oletakaan että sinä sitä ymmärtäisit. Olen huomannut kommenttejasi muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä kommenteistasi. Minullakin on ollut pitkä suhde ja olen viihtynyt yksinkin. Rakkaus on vaan niin iso asia kun sen saa kokea. En oletakaan että sinä sitä ymmärtäisit. Olen huomannut kommenttejasi muuallakin.

        Rakkaus on ehkä tärkeää, mutta se ei mene realiteettien etupuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä kommenteistasi. Minullakin on ollut pitkä suhde ja olen viihtynyt yksinkin. Rakkaus on vaan niin iso asia kun sen saa kokea. En oletakaan että sinä sitä ymmärtäisit. Olen huomannut kommenttejasi muuallakin.

        Sinä et tunnu ymmärtävän sitä, että me ihmiset olemme erilaisia. Sinä olet tuota mieltä ja minulla on oma mielipiteeni ja kummankin mielipiteet ovat hyväksyttäviä ja oikeita.


    • Anonyymi

      Kaikki oli jo alusta asti hänen kanssaan tuomittu epöonnistumaan.

    • Anonyymi

      Tullaan me näkemään nainen koska niin on tarkoitettu piste

    • Anonyymi

      Onpa täällä paljon keskustelua taas aika abstraktista aiheesta, nimittäin, että mitä kukakin löytää ja loppuun muka raikkaat terveiset, että toivottavasti me molemmat löydetään vielä, eh? Tämä sama aihe on myös kiertänyt kiertävänä provona iät ja ajat.

    • Anonyymi

      Mä tiedän, että sä olet mun elämäni rakkaus, mutta pallo on sinulla. Mä olen liehitellyt tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Ei tarvi löytää mitää enää jos hän oot, usko jo :) sinun silmät loistaa tähtien tavalla, ni niitä seuraamalla viimeistään löydän sut sitten ;)

      • Anonyymi

        Vai joko häiviyit palstalta?


      • Anonyymi

        Löydä pian, ku alkaa olemaan jo tylsää 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydä pian, ku alkaa olemaan jo tylsää 🙄

        Voi ei... mut voit viihdyttää itsees sen aikaa katsomalla missikisaa ja siihen sinulle riittää pelkkä peili :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löydä pian, ku alkaa olemaan jo tylsää 🙄

        Ketähän sinä etsit? On tämä mielenkiintoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei... mut voit viihdyttää itsees sen aikaa katsomalla missikisaa ja siihen sinulle riittää pelkkä peili :)

        En osaa katsoa sillä tavalla, kuin muut (osa) tuntuu katsovan ja en väitä missikisoista. Oliko vielä ehdotuksia? 🤭


      • Anonyymi
        CocoChanel kirjoitti:

        Ketähän sinä etsit? On tämä mielenkiintoista

        Yhtä pitkää miestä, jonka näin perjantaina. Lähti pois yllättäen ja jäin jostain kumman syystä miettimään ja haaveilemaan typeriä 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa katsoa sillä tavalla, kuin muut (osa) tuntuu katsovan ja en väitä missikisoista. Oliko vielä ehdotuksia? 🤭

        Nyt on niin kova tuuli, et voit lennättää leijaa. Sulla ku vois olla lahjoja siihen ku saat mun pään pilviin pelkällä katseella :) Ja riittäks 187 cm siihen pitkään mieheen ;)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin kova tuuli, et voit lennättää leijaa. Sulla ku vois olla lahjoja siihen ku saat mun pään pilviin pelkällä katseella :) Ja riittäks 187 cm siihen pitkään mieheen ;)?

        Tässähän jo punastuu 🤭 en osaa arvioida oliko 187 cm, kun itse olen niin pieni, mutta varmasti oli yli 180 ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän jo punastuu 🤭 en osaa arvioida oliko 187 cm, kun itse olen niin pieni, mutta varmasti oli yli 180 ☺️

        Juu 😊 en minäkää missikisoja kato, ku nätimpii ja fiksumpii löytyy niiden ulkopuoleltaki 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu 😊 en minäkää missikisoja kato, ku nätimpii ja fiksumpii löytyy niiden ulkopuoleltaki 😉

        En usko, että tämä mies tietää mistään mun fiksuudesta 🤗☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että tämä mies tietää mistään mun fiksuudesta 🤗☺️

        Mistäs tiedät? :) En minäkään tunne sitä naista kovinkaan hyvin, mut mulla kyllä minusta tietyn fiksuuden pystyy aistimaan ihmisestä hyvin nopeasti 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät? :) En minäkään tunne sitä naista kovinkaan hyvin, mut mulla kyllä minusta tietyn fiksuuden pystyy aistimaan ihmisestä hyvin nopeasti 😊

        No sanotaanko, että blondit hiukset liitetään yleensä kaikkeen muuhun, kuin fiksuuteen 🤭 Kuinka hyvin tunnet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaanko, että blondit hiukset liitetään yleensä kaikkeen muuhun, kuin fiksuuteen 🤭 Kuinka hyvin tunnet?

        Heh, eikö tollanen ennakkoluulo oo jo vanha juttu :) Tiedän mä nimen, mutta enpä juuri muuta. Olen varmaa puol vuotta ollu häneen ihastunut, mut hän ei oo blondi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, eikö tollanen ennakkoluulo oo jo vanha juttu :) Tiedän mä nimen, mutta enpä juuri muuta. Olen varmaa puol vuotta ollu häneen ihastunut, mut hän ei oo blondi

        Toivottavasti saatte toisenne 💗 vaikutat mukavalta ja kaikkea onnea 🤗☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saatte toisenne 💗 vaikutat mukavalta ja kaikkea onnea 🤗☺️

        Kiitos samoin 😊 Vaikutat myös mukavalta ja toivon, että tavoitat sen oikean :)


    • Anonyymi

      Tuun parin viikon sisällä aika lähellä paikkakuntaan jossa voidit olla. Ehkäpä silloin nään sut.

      • Anonyymi

        Mikä päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä päivä?

        Ei vielä tietoa. Se nyt oli toive ajatellua muutenkin sieltä kuitenkin vielä vajaa 50 km matkaa.


      • Anonyymi

        Mieheltä vai naiselta tämä?


    • Anonyymi

      No kai se nyt on meistäkin kiinni jos hakeudutaan sinne missä se kaikkein todennäköisintä on. Voihan sinne nyt vaikka pistää leirin pystyyn. Joskus asiat pitää panna tapahtumaan jos ne eivät ota muuten tapahtuakseen.

      • Anonyymi

        Minä en taas pysty pistämään leiriä pystyyn ja luulen/ pelkään, että jos toinen on pistänyt ja minua ei näy, niin kuvittelee ettei kiinnosta 😓 ja tästä syystä luovuttaa.


    • Anonyymi

      Me tullaan näkemään usko vaan

    • Anonyymi

      Odota ny viel 25vuotta, kyllä se siitä suttaantuu.

      • Anonyymi

        Me ei suotta kiirehditä sen naisen kanssa. Koitetaankohan me ehkä alitajuisesti välttää stressiä... Tai niin ku siellä meillä päi tavataa joskus sannoa, ressiä. ☺️


    • Anonyymi

      Fb:kautta viestiä, et mitä kuuluu!

      • Anonyymi

        Jos minulle olisi viestiä laitettu, niin olisin kyllä sen lukenut ja siihen vastannut. En ignoraa ihmisiä. Siinä fb:n viestipalvelussa tosin saattaa taas vaihteeksi olla niitä surullisenkuuluisia toimintahäiriöitä, joiden takia viestit eivät kulje normaalisti.


      • Juuri samaa mieltä. Onko sinulla nimi tiedossa? Tai paikkakunta?


    • Anonyymi

      Mul on navetoita vintillä. Ammuu!

      • Anonyymi

        Rikoo on riskillä ruma


    • Anonyymi

      Välistä. En koskaan uskonut meihin , mutta toivoin kuitenkin . Miksi toiset saa miehen liian helposti ja toiset eivät mitenkään? Vetääkö jotkut henkilöt välistä ja ottavat sellaisen, joka on ollut kiikarissa jollakin toisella?

    • Anonyymi

      Sitähän tässä ite kukin toivoo salaisissa unelmissa. Että löytää rakkautta. 👵

    • Anonyymi

      Kyllä on helpotus näkemättä, tuollaista poikinutta naista. Sulla ei sitten muuta ole, mitä miehitellä koiriksesi. Kyllä tuollaisen naisen auttaminen, ei oikeikein meikäläistä huikkiminen, että tiedoksi vaan, kytät kuuntelee puhelimen. Kytäthän ovat rivisotilaita, maailman suurimman rikollisjärjestön palveluksessa. Ei mitään tekemistä todellisien pelastajien kanssa.
      Palomies sulle, myös jaxuhali.
      :)
      https://m.youtube.com/watch?v=Tv1XL1akTco

    • Anonyymi

      Löydät kyllä sen oikean, itse olen jo löytänyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe