Signia Activia

Anonyymi

Onko tällaisesta kokemuksia. Vain nappi korvassa. Kännykällä säädöt. Tämä maksaa 1250 euroa. Enemmän kyllä markkinoivat Pro mallia, joka maksaa yli 5000 euroa.

3

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ihme säätöjä kännykällä! Tosi hankalaa.

Minä olen jokin aika sitten saanut julkisesta terveydenhuollosta kaksi kuulokojetta, siis yksi molempiin korviin. Ne on hyvin säädetty, ei tarvitse itse puuttua säätöihin. Toki säätö on mahdollista kojeissa itsessään olevasta napista. Eikä maksanut minulle mitään. Kuulokojeet myös huolletaan maksutta tarpeen mukaan. Ja viiden vuoden kuluttua saan uudet, maksutta nekin.

En ikinä maksaisi 1250 euroa yhdestä kojeesta, joka pitää säätää kännykällä.

• Anonyymi

Hei
        Luin kirjoituksesi. Miten olet saanut kuulokojeet maksutta? Vaikuttaako kuulon huonous siihen saanko kojeen veloituksetta?
        Minkä merkkinen kuulokojeesi on?
        Onkohan kojeesta apua jos toinen korva on kuuro?

• Anonyymi

Maksoin 5 v sitten 1500/kpl, eikä voinut kännyllä säädellä. Toimi kohtuudella niin kauan, kahdesti katkesi korvaan tuleva s.johto, enkä viitsinyt enää korjuutta. Yli 70 e kerta. Nyt on 70 e pari maksaneet patterilaitteet. Kohtuudella kuuluu. Koko laite on korvan sisällä. Olisiko kellään kokemusta noista ”Moeen” laitteista ? On ladattavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe