Onko tällaisesta kokemuksia. Vain nappi korvassa. Kännykällä säädöt. Tämä maksaa 1250 euroa. Enemmän kyllä markkinoivat Pro mallia, joka maksaa yli 5000 euroa.
Signia Activia
3
3187
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihme säätöjä kännykällä! Tosi hankalaa.
Minä olen jokin aika sitten saanut julkisesta terveydenhuollosta kaksi kuulokojetta, siis yksi molempiin korviin. Ne on hyvin säädetty, ei tarvitse itse puuttua säätöihin. Toki säätö on mahdollista kojeissa itsessään olevasta napista. Eikä maksanut minulle mitään. Kuulokojeet myös huolletaan maksutta tarpeen mukaan. Ja viiden vuoden kuluttua saan uudet, maksutta nekin.
En ikinä maksaisi 1250 euroa yhdestä kojeesta, joka pitää säätää kännykällä.- Anonyymi
Hei
Luin kirjoituksesi. Miten olet saanut kuulokojeet maksutta? Vaikuttaako kuulon huonous siihen saanko kojeen veloituksetta?
Minkä merkkinen kuulokojeesi on?
Onkohan kojeesta apua jos toinen korva on kuuro?
- Anonyymi
Maksoin 5 v sitten 1500/kpl, eikä voinut kännyllä säädellä. Toimi kohtuudella niin kauan, kahdesti katkesi korvaan tuleva s.johto, enkä viitsinyt enää korjuutta. Yli 70 e kerta. Nyt on 70 e pari maksaneet patterilaitteet. Kohtuudella kuuluu. Koko laite on korvan sisällä. Olisiko kellään kokemusta noista ”Moeen” laitteista ? On ladattavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449