Onko tällaisesta kokemuksia. Vain nappi korvassa. Kännykällä säädöt. Tämä maksaa 1250 euroa. Enemmän kyllä markkinoivat Pro mallia, joka maksaa yli 5000 euroa.
Signia Activia
2
1804
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihme säätöjä kännykällä! Tosi hankalaa.
Minä olen jokin aika sitten saanut julkisesta terveydenhuollosta kaksi kuulokojetta, siis yksi molempiin korviin. Ne on hyvin säädetty, ei tarvitse itse puuttua säätöihin. Toki säätö on mahdollista kojeissa itsessään olevasta napista. Eikä maksanut minulle mitään. Kuulokojeet myös huolletaan maksutta tarpeen mukaan. Ja viiden vuoden kuluttua saan uudet, maksutta nekin.
En ikinä maksaisi 1250 euroa yhdestä kojeesta, joka pitää säätää kännykällä. - Anonyymi
Maksoin 5 v sitten 1500/kpl, eikä voinut kännyllä säädellä. Toimi kohtuudella niin kauan, kahdesti katkesi korvaan tuleva s.johto, enkä viitsinyt enää korjuutta. Yli 70 e kerta. Nyt on 70 e pari maksaneet patterilaitteet. Kohtuudella kuuluu. Koko laite on korvan sisällä. Olisiko kellään kokemusta noista ”Moeen” laitteista ? On ladattavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368