Joka ikinen asia jaetaan eteenpäin.
Säälittää tuollaiset henkilöt.
Juorukelloon ei ole luottamista.
43
1560
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus niitä voi käyttää sanansaattajina tai puskaradiona…
- Anonyymi
Kaikkia keksittyjä valheita, joita yks jos kaksikin ovat levitelleet ympäriinsä. Näin tekee vain ihmiset jotka ovat psykopaattisia ja sosiopaattisia ja sairauteen asti kateellisia! Ovat vaarallisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia keksittyjä valheita, joita yks jos kaksikin ovat levitelleet ympäriinsä. Näin tekee vain ihmiset jotka ovat psykopaattisia ja sosiopaattisia ja sairauteen asti kateellisia! Ovat vaarallisia!
No tuosta olen täysin samaa mieltä, että jos on tarvetta keksiä asioita ja levittää niitä rankalla kädellä, niin sairasta toimintaa on siinähän mietit siinä tilanteessa, että mitäköhän viestinsätävälinettä sitä itse käyttäis vasta-argumentoimiseen. Minä palasin sitten sylttytehtaalle
- Anonyymi
Samaa olen ihmetyllyt: kun jostain asiasta puhun jollekin tutulle, sama asia löytyy hetkisen kuluttua palstalta. Esim. kun siskolle mainitsin kellertävästä varpaan kynnestä, johon liittyi pieni tarina, tietenkin keltainen kynsi löytyi hetken päästä palstalta. Kertomaani tarinaa ei kuitenkaan ollut, johtuikohan siitä, että tarinaan liittyi hänen osittain hänen miehensä. 😃 esimerkki on pieni ja mitätön, mutta ihmetyttää, kun samantyyppisiä tapauksia on siskon kanssa juteltuani usein.
On tämä netti vaan ihmeellinen asia. Se kuulee ja näkee kaikenlaista, sitten se vielä kirjoittaa edelliset palstoille. Em. sisko on kertonut, ettei hän käy edes lueskelemassa näitä juttuja. Niin kummallista..- Anonyymi
Samaa on käynyt itsellekin. Usko pois. Siskosi lukee palstaa ja kunhan on kiusannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa on käynyt itsellekin. Usko pois. Siskosi lukee palstaa ja kunhan on kiusannut.
Samaa miettinyt. Miten aikuinen ihminen viitsii tehdä noin? Edellisessä kirjoituksessani mainitsin hänet vain siksi, että huomaisi miten lapsellista touhunsa on. Ilmeisesti jotain hampaankolossa mua vastaan, myös miehellään. Eivät saa sanottua irl, pitää vain keljuilla palstoilla.
Luultavasti saan näistä korvilleni, mutta tulipahan kuitenkin avauduttua.
- Anonyymi
Se puskaratio löytyy teidän omista sovelluksista. Asetukset muuttunu päivitysten myötä. Göökle o hjyvä salaguuntalija.
- Anonyymi
Faceen lipsahtanu eri vaihtoehtoja nimille tutuille. Mutta mistä löytää se oikea poistettava estolistalta. T: kantapäätömistelijän kuulija..
- Anonyymi
Koetko sinä sitten sellaisen varsin dystooppisen skenaarion jotenkin ihmisen omaksi syyksi? Jotenkin ei tule ihan ensimmäisenä mieleen, että tämä göögle kertoilisi ihmisten asioita esim muiden yksityishenkilöiden tietoon tai nettiin? Ihan hyvä trollaus sinänsä
- Anonyymi
Minä ainakin kerron aina mulle uskottuja asioita eteenpäin. Jotenkin tyydyttää, kun joskus se saa riitoja ja väärinkäsityksiä ynnä muuta mukavaa aikaan.
- Anonyymi
Mitäs mieltä olet Raamatun ennustuksesta, että kaikki pimeimmätkin salaisuudet nostetaan päivänvaloon? Jotekin niin, että mitä enemmän on yritetty piilottaa, sitä suuremmalla syyllä? Taisi olla vielä itse Jeesus, joka näin lausui (en muista sanatarkasti).
Salaisuuksilla yleensä pyritään peittämään jotain itselle epäedullista, jonkunlaista virhettä, moraalittomuutta tai sitten kyse on omaan pussiin pelaamisesta kuten vaikkapa todellisten mielipiteiden salaamisesta, joko asianosaisilta tai kokonaan. Näillähän pyritään välttämään _ihmisten_ tuomiota tai pyritään saamaan maallista hyötyä. Näinhän ei pidä menetellä, jos Raamattua on uskominen. Ei pidä olla huolissaan ihmisten tuomiosta vaan Jumalan. Jumalaa täytyy rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Tämän voinee ottaa niin, ettei pitäisi antaa minkään, itserakkauden tai sukulaisuussuhteen, estää toimimasta kuten kokee oikeaksi. Tämä onkin varsin vaikeaa, sillä mieli tekee kaikenlaisia trikkejä, jotta sittenkin tekisimme kuten olisi parasta itsellemme/läheisillemme jne.
Tämä ei ollut retorinen kannanotto, enkä sano että itse olisin tässä kauheasti kunnostautunut. Kiinnostaisi vain tietää, mikä on ihmisten mielipide näistä nähdäkseni sangen ylevistä neuvoista, tällä palstalla kun vaikuttaa olevan suorastaan oudon paljon uskovaisiksi itsensä mieltäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs mieltä olet Raamatun ennustuksesta, että kaikki pimeimmätkin salaisuudet nostetaan päivänvaloon? Jotekin niin, että mitä enemmän on yritetty piilottaa, sitä suuremmalla syyllä? Taisi olla vielä itse Jeesus, joka näin lausui (en muista sanatarkasti).
Salaisuuksilla yleensä pyritään peittämään jotain itselle epäedullista, jonkunlaista virhettä, moraalittomuutta tai sitten kyse on omaan pussiin pelaamisesta kuten vaikkapa todellisten mielipiteiden salaamisesta, joko asianosaisilta tai kokonaan. Näillähän pyritään välttämään _ihmisten_ tuomiota tai pyritään saamaan maallista hyötyä. Näinhän ei pidä menetellä, jos Raamattua on uskominen. Ei pidä olla huolissaan ihmisten tuomiosta vaan Jumalan. Jumalaa täytyy rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Tämän voinee ottaa niin, ettei pitäisi antaa minkään, itserakkauden tai sukulaisuussuhteen, estää toimimasta kuten kokee oikeaksi. Tämä onkin varsin vaikeaa, sillä mieli tekee kaikenlaisia trikkejä, jotta sittenkin tekisimme kuten olisi parasta itsellemme/läheisillemme jne.
Tämä ei ollut retorinen kannanotto, enkä sano että itse olisin tässä kauheasti kunnostautunut. Kiinnostaisi vain tietää, mikä on ihmisten mielipide näistä nähdäkseni sangen ylevistä neuvoista, tällä palstalla kun vaikuttaa olevan suorastaan oudon paljon uskovaisiksi itsensä mieltäviä.Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää
Saatika raakuudesta puhumatta. Ihmisen kiduttaminen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää
Eipä niitä ole yksilöity siinä Raamatun kohdassa. Joku ennättää varmaan hakemaan kyseisen kohdan sanatarkasti. Salaisuudet, varmaankin väärintekemisiin liittyvät, tullaan tuomaan esiin, Raamatun mukaan. Muistaakseni näin sanoo Jeesus.
Kyselin mielipiteitä tästä Raamatun kohdasta. Kidutusta, ilmeisesti, on yksi niistä.
- Anonyymi
Nykyisen ex pitää kyllä tiedottamisesta nykyiselle hyvin taas menee
”Emme ole väleissä” muuten vain tiedän mitä tatu teki tai ei tehnyt - Anonyymi
Toiset kiusaa kun ei muuta osaa
- Anonyymi
Keksitään tarinoita toisista ja kuvitellaan olevansa parempia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksitään tarinoita toisista ja kuvitellaan olevansa parempia ihmisiä.
Etelä p-maa pähkinänkuoressa, iso provinssi näyttää vähän mallia miten madella
- Anonyymi
Kaikki asiat ei kestäisi päivänvaloa. Hymyillään kauniisti. Puukkoa selkään vai miten se oli.
- Anonyymi
Mitä utopistisempi tarina sen parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä utopistisempi tarina sen parempi.
No niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä.
Onhan se tavallaan mielenkiintoista seurata, että missä on se katkeamispistee kun tämä utopistinen tarina uudistuu eikä tässä vielä kaikki - lisukkeilla, että jokohan alkaa mennä itsepetoksen puolelle nääs. Sivusta suolaten
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Lol… -sivusta
- Anonyymi
Kiusaaja ja sen hovi
- Anonyymi
Jep, tämä ns hoviväki joutunee järkeistämään itselleen ja muille jatkuvasti omaa toimintaansa ja lopulta se menee tasolle ” mutta hän oli töykeä minulle kerran” miksihän näin niin
- Anonyymi
⬆️⬆️⬆️
- Anonyymi
Tuollaisia ei tarvitse edes sääliä.
- Anonyymi
Tuollaisia ihmisiä on valitettavasti paljon. Pahasti täytyy olla päässä vikaa jos lähtee tarkoituksellisesti vahingoittamaan toista ihmistä perättömillä puheilla.
- Anonyymi
No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.
Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.
Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.Juurikin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.Ei tuommoisilla oo mitään omaatuntoa. Jatkavat vaan. Toiset kun voi tehä ihan mitä vaan ja se sallitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.Pahansuovat henkilöt saattaa kokea elämänsä tilaisuuden kun saavat näennäisen syyn lytätä toista lähinnä omien itsetunto-ongelmien takia. Halveksun heitä ihan yhtä paljon kuin halpoja juoruja / valheita liikkeelle laittaneita. Sivusta
- Anonyymi
Minua rasittaa enemmän henkilöt, jotka kuvittelee juoruilevansa, vaikka tosiasiassa toimivat vain valehtelijoiden pelinappulana makaaberilla shakkilaudalla
- Anonyymi
Se typerä virne kun joku vasemman jalan saapas tulee vastaan, että enpä kyllä varmaan arvaa olet niin sniikki ja kaikkea🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se typerä virne kun joku vasemman jalan saapas tulee vastaan, että enpä kyllä varmaan arvaa olet niin sniikki ja kaikkea🤭
Joskus oli nyrkki herkässä, en ole siitä ylpeä
- Anonyymi
Kaikki ei joudu vastuuseen vaikka tekisi mitä. Pakkomielteinen toisen asioihin puuttuminen yms. vain jatkuu. Toiset jatkaa niin kauan että saisi toiselta vietyä nk. tuhkatkin pesästä. Jos ei saa kunnon tietoa toiselta asioista, niin siitä loukkaannutaan ja alkaa taas juorukerho toimia. Oikeutetaan itselle kaikki pahat teot, kun kohteessa vain on vikaa. Vähätellään toisen elämää kaikin puolin ja piilov tuillaan
- Anonyymi
Parempi antaa vain olla.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi antaa vain olla.
SivustaVoisit antaa noiden neuvojesi pikkuhiljaa jo olla mitä tulee tuon miehen provosoimiseen kun selvästi häntä aivan joksikin toiseksi kuvittelet. Toisekseen joitain asioita ei vain ”anneta olla” eli neuvosi on käytännössä, että puolustautua ei saa. Mistä körttiyhteisöistä tuollaisia sikiää😆
- Anonyymi
Samaa mieltä, itsekään en tykkää siitä että puhutaan "pahaa" selän takana, voimia sulle, koita pärjäillä
- Anonyymi
Parastahan olis kiusaajan näkökulmasta jos sais kiusattua toisen hengiltä.
- Anonyymi
Kostetaan syyttömälle toisen ihmisen tekoja
- Anonyymi
Aamen...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768