Juorukelloon ei ole luottamista.

Anonyymi

Joka ikinen asia jaetaan eteenpäin.
Säälittää tuollaiset henkilöt.

43

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus niitä voi käyttää sanansaattajina tai puskaradiona…

      • Anonyymi

        Kaikkia keksittyjä valheita, joita yks jos kaksikin ovat levitelleet ympäriinsä. Näin tekee vain ihmiset jotka ovat psykopaattisia ja sosiopaattisia ja sairauteen asti kateellisia! Ovat vaarallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia keksittyjä valheita, joita yks jos kaksikin ovat levitelleet ympäriinsä. Näin tekee vain ihmiset jotka ovat psykopaattisia ja sosiopaattisia ja sairauteen asti kateellisia! Ovat vaarallisia!

        No tuosta olen täysin samaa mieltä, että jos on tarvetta keksiä asioita ja levittää niitä rankalla kädellä, niin sairasta toimintaa on siinähän mietit siinä tilanteessa, että mitäköhän viestinsätävälinettä sitä itse käyttäis vasta-argumentoimiseen. Minä palasin sitten sylttytehtaalle


    • Anonyymi

      Samaa olen ihmetyllyt: kun jostain asiasta puhun jollekin tutulle, sama asia löytyy hetkisen kuluttua palstalta. Esim. kun siskolle mainitsin kellertävästä varpaan kynnestä, johon liittyi pieni tarina, tietenkin keltainen kynsi löytyi hetken päästä palstalta. Kertomaani tarinaa ei kuitenkaan ollut, johtuikohan siitä, että tarinaan liittyi hänen osittain hänen miehensä. 😃 esimerkki on pieni ja mitätön, mutta ihmetyttää, kun samantyyppisiä tapauksia on siskon kanssa juteltuani usein.

      On tämä netti vaan ihmeellinen asia. Se kuulee ja näkee kaikenlaista, sitten se vielä kirjoittaa edelliset palstoille. Em. sisko on kertonut, ettei hän käy edes lueskelemassa näitä juttuja. Niin kummallista..

      • Anonyymi

        Samaa on käynyt itsellekin. Usko pois. Siskosi lukee palstaa ja kunhan on kiusannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa on käynyt itsellekin. Usko pois. Siskosi lukee palstaa ja kunhan on kiusannut.

        Samaa miettinyt. Miten aikuinen ihminen viitsii tehdä noin? Edellisessä kirjoituksessani mainitsin hänet vain siksi, että huomaisi miten lapsellista touhunsa on. Ilmeisesti jotain hampaankolossa mua vastaan, myös miehellään. Eivät saa sanottua irl, pitää vain keljuilla palstoilla.

        Luultavasti saan näistä korvilleni, mutta tulipahan kuitenkin avauduttua.


    • Anonyymi

      Se puskaratio löytyy teidän omista sovelluksista. Asetukset muuttunu päivitysten myötä. Göökle o hjyvä salaguuntalija.

      • Anonyymi

        Faceen lipsahtanu eri vaihtoehtoja nimille tutuille. Mutta mistä löytää se oikea poistettava estolistalta. T: kantapäätömistelijän kuulija..


      • Anonyymi

        Koetko sinä sitten sellaisen varsin dystooppisen skenaarion jotenkin ihmisen omaksi syyksi? Jotenkin ei tule ihan ensimmäisenä mieleen, että tämä göögle kertoilisi ihmisten asioita esim muiden yksityishenkilöiden tietoon tai nettiin? Ihan hyvä trollaus sinänsä


    • Anonyymi

      Minä ainakin kerron aina mulle uskottuja asioita eteenpäin. Jotenkin tyydyttää, kun joskus se saa riitoja ja väärinkäsityksiä ynnä muuta mukavaa aikaan.

      • Anonyymi

        Mitäs mieltä olet Raamatun ennustuksesta, että kaikki pimeimmätkin salaisuudet nostetaan päivänvaloon? Jotekin niin, että mitä enemmän on yritetty piilottaa, sitä suuremmalla syyllä? Taisi olla vielä itse Jeesus, joka näin lausui (en muista sanatarkasti).

        Salaisuuksilla yleensä pyritään peittämään jotain itselle epäedullista, jonkunlaista virhettä, moraalittomuutta tai sitten kyse on omaan pussiin pelaamisesta kuten vaikkapa todellisten mielipiteiden salaamisesta, joko asianosaisilta tai kokonaan. Näillähän pyritään välttämään _ihmisten_ tuomiota tai pyritään saamaan maallista hyötyä. Näinhän ei pidä menetellä, jos Raamattua on uskominen. Ei pidä olla huolissaan ihmisten tuomiosta vaan Jumalan. Jumalaa täytyy rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Tämän voinee ottaa niin, ettei pitäisi antaa minkään, itserakkauden tai sukulaisuussuhteen, estää toimimasta kuten kokee oikeaksi. Tämä onkin varsin vaikeaa, sillä mieli tekee kaikenlaisia trikkejä, jotta sittenkin tekisimme kuten olisi parasta itsellemme/läheisillemme jne.

        Tämä ei ollut retorinen kannanotto, enkä sano että itse olisin tässä kauheasti kunnostautunut. Kiinnostaisi vain tietää, mikä on ihmisten mielipide näistä nähdäkseni sangen ylevistä neuvoista, tällä palstalla kun vaikuttaa olevan suorastaan oudon paljon uskovaisiksi itsensä mieltäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs mieltä olet Raamatun ennustuksesta, että kaikki pimeimmätkin salaisuudet nostetaan päivänvaloon? Jotekin niin, että mitä enemmän on yritetty piilottaa, sitä suuremmalla syyllä? Taisi olla vielä itse Jeesus, joka näin lausui (en muista sanatarkasti).

        Salaisuuksilla yleensä pyritään peittämään jotain itselle epäedullista, jonkunlaista virhettä, moraalittomuutta tai sitten kyse on omaan pussiin pelaamisesta kuten vaikkapa todellisten mielipiteiden salaamisesta, joko asianosaisilta tai kokonaan. Näillähän pyritään välttämään _ihmisten_ tuomiota tai pyritään saamaan maallista hyötyä. Näinhän ei pidä menetellä, jos Raamattua on uskominen. Ei pidä olla huolissaan ihmisten tuomiosta vaan Jumalan. Jumalaa täytyy rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Tämän voinee ottaa niin, ettei pitäisi antaa minkään, itserakkauden tai sukulaisuussuhteen, estää toimimasta kuten kokee oikeaksi. Tämä onkin varsin vaikeaa, sillä mieli tekee kaikenlaisia trikkejä, jotta sittenkin tekisimme kuten olisi parasta itsellemme/läheisillemme jne.

        Tämä ei ollut retorinen kannanotto, enkä sano että itse olisin tässä kauheasti kunnostautunut. Kiinnostaisi vain tietää, mikä on ihmisten mielipide näistä nähdäkseni sangen ylevistä neuvoista, tällä palstalla kun vaikuttaa olevan suorastaan oudon paljon uskovaisiksi itsensä mieltäviä.

        Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää

        Saatika raakuudesta puhumatta. Ihmisen kiduttaminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisista päivän valoon tuoduista salaisuuksista on kyse? Vaikutatte todella yksinkertaisilta ja aliarvioitte siinä samalla toista/toisia ihmisiä. Säälittävää

        Eipä niitä ole yksilöity siinä Raamatun kohdassa. Joku ennättää varmaan hakemaan kyseisen kohdan sanatarkasti. Salaisuudet, varmaankin väärintekemisiin liittyvät, tullaan tuomaan esiin, Raamatun mukaan. Muistaakseni näin sanoo Jeesus.

        Kyselin mielipiteitä tästä Raamatun kohdasta. Kidutusta, ilmeisesti, on yksi niistä.


    • Anonyymi

      Nykyisen ex pitää kyllä tiedottamisesta nykyiselle hyvin taas menee
      ”Emme ole väleissä” muuten vain tiedän mitä tatu teki tai ei tehnyt

    • Anonyymi

      Toiset kiusaa kun ei muuta osaa

      • Anonyymi

        Keksitään tarinoita toisista ja kuvitellaan olevansa parempia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitään tarinoita toisista ja kuvitellaan olevansa parempia ihmisiä.

        Etelä p-maa pähkinänkuoressa, iso provinssi näyttää vähän mallia miten madella


    • Anonyymi

      Kaikki asiat ei kestäisi päivänvaloa. Hymyillään kauniisti. Puukkoa selkään vai miten se oli.

      • Anonyymi

        Mitä utopistisempi tarina sen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä utopistisempi tarina sen parempi.

        No niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä.

        Onhan se tavallaan mielenkiintoista seurata, että missä on se katkeamispistee kun tämä utopistinen tarina uudistuu eikä tässä vielä kaikki - lisukkeilla, että jokohan alkaa mennä itsepetoksen puolelle nääs. Sivusta suolaten


    • Anonyymi

      ????

      • Anonyymi

        Lol… -sivusta


    • Anonyymi

      Kiusaaja ja sen hovi

      • Anonyymi

        Jep, tämä ns hoviväki joutunee järkeistämään itselleen ja muille jatkuvasti omaa toimintaansa ja lopulta se menee tasolle ” mutta hän oli töykeä minulle kerran” miksihän näin niin


    • Anonyymi

      ⬆️⬆️⬆️

    • Anonyymi

      Tuollaisia ei tarvitse edes sääliä.

    • Anonyymi

      Tuollaisia ihmisiä on valitettavasti paljon. Pahasti täytyy olla päässä vikaa jos lähtee tarkoituksellisesti vahingoittamaan toista ihmistä perättömillä puheilla.

      • Anonyymi

        No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
        Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.

        Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
        Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.

        Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.

        Juurikin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
        Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.

        Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.

        Ei tuommoisilla oo mitään omaatuntoa. Jatkavat vaan. Toiset kun voi tehä ihan mitä vaan ja se sallitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se joka lähtee juoruiluun ns. mukaan ei myöskään ole kovin terve. Fiksu ja järkevä ihminen osaa viheltää pelin poikki.
        Yleensä nuo pahansuopa ihmiset ei itse osaa asettua toisen asemaan eikä myöskään ole todellista ”hajua” siitä mitä tuo toinen ihminen on joutunut kokemaan elämässään.

        Sabotoimalla toisen elämää voi saada hemmetin suurta vahinkoa aikaan.

        Pahansuovat henkilöt saattaa kokea elämänsä tilaisuuden kun saavat näennäisen syyn lytätä toista lähinnä omien itsetunto-ongelmien takia. Halveksun heitä ihan yhtä paljon kuin halpoja juoruja / valheita liikkeelle laittaneita. Sivusta


    • Anonyymi

      Minua rasittaa enemmän henkilöt, jotka kuvittelee juoruilevansa, vaikka tosiasiassa toimivat vain valehtelijoiden pelinappulana makaaberilla shakkilaudalla

      • Anonyymi

        Se typerä virne kun joku vasemman jalan saapas tulee vastaan, että enpä kyllä varmaan arvaa olet niin sniikki ja kaikkea🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se typerä virne kun joku vasemman jalan saapas tulee vastaan, että enpä kyllä varmaan arvaa olet niin sniikki ja kaikkea🤭

        Joskus oli nyrkki herkässä, en ole siitä ylpeä


    • Anonyymi

      Kaikki ei joudu vastuuseen vaikka tekisi mitä. Pakkomielteinen toisen asioihin puuttuminen yms. vain jatkuu. Toiset jatkaa niin kauan että saisi toiselta vietyä nk. tuhkatkin pesästä. Jos ei saa kunnon tietoa toiselta asioista, niin siitä loukkaannutaan ja alkaa taas juorukerho toimia. Oikeutetaan itselle kaikki pahat teot, kun kohteessa vain on vikaa. Vähätellään toisen elämää kaikin puolin ja piilov tuillaan

      • Anonyymi

        Parempi antaa vain olla.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi antaa vain olla.

        Sivusta

        Voisit antaa noiden neuvojesi pikkuhiljaa jo olla mitä tulee tuon miehen provosoimiseen kun selvästi häntä aivan joksikin toiseksi kuvittelet. Toisekseen joitain asioita ei vain ”anneta olla” eli neuvosi on käytännössä, että puolustautua ei saa. Mistä körttiyhteisöistä tuollaisia sikiää😆


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, itsekään en tykkää siitä että puhutaan "pahaa" selän takana, voimia sulle, koita pärjäillä

    • Anonyymi

      Parastahan olis kiusaajan näkökulmasta jos sais kiusattua toisen hengiltä.

      • Anonyymi

        Kostetaan syyttömälle toisen ihmisen tekoja


    • Anonyymi

      Aamen...

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe