Kertokaa kokemuksia
Etäsuhde kokemuksia
9
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ongelmia. Kaikki eivät tarvitse 24/7/365 yhdessäoloa. Lisäksi ei ole mustasukkaisuutta ja seksi on aina hyvää.
- Anonyymi
Hyvin menee etäsuhteesta huolimatta ja säilyy semmonen pieni jännitys.
- Anonyymi
Mulle sopii hienosti, että voin välillä tehdä omia juttuja ja sitten taas keskittyä 100% häneen, mutta naisystävä kärsii mustasukkaisuudesta ja kontrollinhalusta. Ehkä haluan joskus muuttaa yhteen, ehkä en. Kolme vuotta ollaan nyt menty näin. Sen kyllä allekirjoitan, että noiden pakkotaukojen takia seksi on pysynyt huikeana koko tämän ajan ja paranee vaan.
- Anonyymi
Etäsuhde toimii jonkin aikaa, mutta pidemmän päälle muuttuu vaivalloiseksi. Harvoihin tapaamisiin latautuu liikaa odotuksia, mikä altistaa riidoille ja pettymyksille. Spontaani yhdessäolo on mahdotonta välimatkan vuoksi ja siksi kaikki on liian suunniteltua. Läheisyyden tunnetta on vaikea ylläpitää, koska ei osallistuta toisen arkeen. Suhde voi jäädä pintapuoliseksi tai jumittua paikoilleen.
- Anonyymi
Etäsuhde on hyvä, kun voi harrastaa seksiä muiden kanssa ihan rauhassa.
- Anonyymi
Ei siihen etäsuhdetta tarvita
- Anonyymi
Entinen puoliso oli Portugalilainen. Ikävä oli jatkuvaa ja kyllä sitä molemmat touhusi omiaan aina välillä. Ei onnistu minulta yksiavioisuus tossa tilanteessa.
- Anonyymi
Hyvin! Menty näin 2 vuotta, joskus ehkä muutetaan lähemmäs.
Aika moni näyttäis olevan sillä kannalla, jotta etäsuhde toimii ja on ok. Ite aattelen, että ehkä semmonen menis olosuhteiden pakosta hetken aikaa, mutta ei pitemmän päälle, etenkään jos välimatka ois pitkä. Eihän sitä joka hetki tartte toisessa ihan kiinni olla, mutta jos enemmän menis aikaa ikävöidessä kuin yhdessä, niin ei kyllä mun kohdalla toimis ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006