Miksi en saa ystäviä

Anonyymi

Aika masentavaa ja surullista aika ajoin uuden elämäntilanteen kynnyksellä huomata ettei vieläkään ole uusia ystäviä saati kavereita. Kaikki muut saa koko ajan joka paikasta ystäviä. Itse aina vaan on ulkopuolinen. Aivan yhdentenevä ihminen. Oon sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva. Luotettava ja rehellinen. Töissä menee hyvin työkaverien kanssa ja asiakkaiden ja omaistenkin, kehuja tulee. Mutta aina havahtuu siihen ettei pintapuolista enempää kenenkään kanssa. Ala-asteelta 2 tuttua kenenkaa ei olla paljon tekemisis, yläasteelta ei ketään. 10 luokalta yks kenen kaa kerran vuodes vaihdetaa viestiä. Työpaikat, työharjottelut, aikuisena käyty koulu: ei ketään. Lasten kerhot: ei ketään. Oon 35v 3 lapsen äiti. Aina kotona ja töissä ku ei oo ketään ketä nähdä tai viettää aikaa.

12

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olitko lasten isällekin yhdentekevä.Teillä oli kuitenkin seksiä kaikewsta huolimatta.

    • Anonyymi

      Ollaan kevyesti hieman pinnan alla.

    • Anonyymi

      Vanhin lapsi ei hänen. Vanhemman isää ei kiinnostanu mä eikä oma lapsi.. nykyisen kans No seksi ollu tosi vähissä vuosia. Ja liitto huono. Me ollaan kyllä vielä yhdes, oltu syksyllä 15v. Puolet ajasta oltu kuin kämppiksiä. Eli ei olla toisillemme tärkeintä aikuisten maailmassa. Nyt kyllä keväällä sanoin että en enää hyväksy tätä elämää, joko liitto paranee tai lähden meneen. No ollaan yritetty mutta ei ne tunteet tuu paremmaks. En tulle olevani edes miehelleni tärkeä, enkä oo ikinä tuntenu. Ei tää rakkausliitto ole ollutkaa alun alkaen. Kaks ihmistä otti toisensa ku ei kukaan muukaa vakavasti huolinut..

    • Anonyymi

      En ole siis ikinä kokenu edes sitä millasta on olla suhteess jossa on jollekin kunnolla tärkeä.

    • Anonyymi

      No jos sua yhtään kiinnostaa, ni mä olisin kiinnostunu ystävystymään, en halua mitenkään tyrkyttää sulle seuraani, mutta mullakin on vähän yksinäistä.........
      Oon siis 34-vuotias nainen Itä-Suomesta, lapsia ei ole eikä haittaa, että ei ole, koska ei ole ees parisuhdetta, koska mun oma jaksaminen on mitä on, oon mt-kuntoutuja - masennuksen sairastanut ja sit vielä on skitsoaffektiivinen häiriö ja pakko-oireet päälle - en siis vihaa lapsia, päinvastoin.........Yksinäisyys on perseestä ja uusien kaverisuhteiden luominen ei käy myöskään niin helposti, mutta mä oon kyllä kiinnostunu solmimaan uusia kaverisuhteita, mikäli joku haluaa, en tyrkytä seuraani kenellekään kuitenkaan..........🙂😏

      • Anonyymi

        Tätä kautta on aika hankala saada vaihdettua yhteistietoja. Suomi24 voisi tehdä enemmän yksinäisten eteen. Treffit-palvelu ei toimi oikein hyvin pelkkien ystävien hakuun, etenkään yksinäisemmille.


    • Anonyymi

      No mulla on ollu sellasia tuttavuuksia vuosien mittaan että ollaan yhteydessä vain puhelimitse. Ja ikävä kyllä siinä varsinkaan ei ystävysty syvemmin ja se pian kuivuu sellaseka että kerran vuodes kysytää mitä kuuluu. Mä haluisin ystäviö ketä nähdä livenä. Käydä kaupoilla, kahvilla, tanssimassa.

    • Anonyymi

      Ystävyyssuhde jo arkiasiat on niin työläitä toisille en rupea ainakaan ystäväksi kun itse olen saanut tehdä "työkseni " ja huolehtii paljon muuta.
      Olen saanut hommata kaikki itse.
      Itse olen aina oppinut tulemaan vähällä toimeen.

    • Anonyymi

      Kaikissa ikä luokissa on yksinäisyttä sukupuolen katsomatta!Eikä vika ole yksinäisyttä tuntevan ihmisen itsensä.On vaan ihmisä jotka pitää yllä ääretöntä kuissa perheissä tai kaveriporukoissa,mutta ovat rikki omassa elämässäF.B ja Instagram on heille paras ystävä.Kukan ei näe todellisutta kenties muokatuista kuvista ja hekutetuista lomista,tai mitä ikinä siellä onkin? Livenä juuri siksi eivät haluta nähdä ei syvälliseti ihmistä tavata livenä.Ettei se oikea arki tule ilmi.Itse en instagram ,en Facebook.Koska olen kirjoitajaa huomattavasti vanhempi nainen Itä-Helsingistä 69v.mutsi. Ysinäinen kun ystäväni jo kuolet orona aika valitetavasti ja suhtenikin. Löysi asukastalot. eikö nitä joka kaupunki ole? Siellä on kaikea infoa alueiden aktivitetit ilmaiset jo lasisia ulko ovissa.Kun kesän suljettuHuom! Ikään katsomatta. Ymretävää on kesä aika.suljetuja aktivitetit. Mutta mene esin. diakonisalaitos ja niden sivut,löydät mitä etsit kun selaat sivuja on aktivitetä ilasta 12 kukautta.Varmasti diakonisalitos on joka kaupunki ja kaiken ikäisille ihmisille aktiviteti.Kirkon kerhot kivoja,eikä paasausta uskonto,mutta toiminat alkaa vasta kuin koulut alkaa.Mitä viellä? Ihania leikki puistoja on Helsingin joka lähiössä ja ilmainen ruokailu 0-16 vuotiaasen. Paljon lapsia äiteinen ymm.Kerho toiminta tai päivät oimntaa myös äiti-lapsi.sinne mukaan rohkeasti puhumaan tuntematomille ihmisille leikki puistot.Suomaliset nin arkoja katso sivuun vaikka vieressä on lapsineen toinen yksinäinen äiti.Kun voi avata itse keskustelun.Vaikka hänelle,eikö ole kiva tämä puisto? Sitä se lähtee ja voit sada iän ikuisen ystävän toisesta yksinäisestä. Sekaa myös punasen risti sivut .on ystävä palveluakin.ystävä yksinäiselle,kuin kirkolla diakonisa laitos.olit perhen äiti tai isä lasinesi. Tai yksin asuva henkilö ikään rotuun katsomaatta

    • Anonyymi

      Niinkun sanoin olen sosiaalinen. Ja tykkään jutella livenä tai puhelimessa, facee enkä muita nettipalveluita en oo ikinä käyttäny. Kun lapset oli pieniä kävin kerhossa ja puistossa. Juttelin ja tutustuin ihmisiin. Kuitenkin, kun lapset kasvoi nii muita äitejä ei enää kiinnostanut nähdä..niille riittää oma koti ja työ.

    • Anonyymi

      Demokratian yksivaltaisuus on se jota varoa. Siihen ei ole paljot luotot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe