Kiirus naisilla pois karvialta,146km/h.
Kyllä on,,.,.,.
14
1550
Vastaukset
- Anonyymi
Karviasta
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Me paikalliset sanomme Karviassa, Karviasta, Karviaan …
Merikarvialaiset taitavat sanoa loput ällien kanssa, eli Merikarvialla jne.
Itse asiasta voi todeta, että Sarapohjantiellä on vilkasta läpikulkuliikennettä, eli kyse voi hyvin olla joku muu kuin karvialainen. Ehkä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiasta voi todeta, että Sarapohjantiellä on vilkasta läpikulkuliikennettä, eli kyse voi hyvin olla joku muu kuin karvialainen. Ehkä niin.Viisasta tekstiä. En ymmärrä ollengan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiasta voi todeta, että Sarapohjantiellä on vilkasta läpikulkuliikennettä, eli kyse voi hyvin olla joku muu kuin karvialainen. Ehkä niin.Oli kuulemma paikkakuntalaane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kuulemma paikkakuntalaane
Spede-Yhtiöt Oy
- Anonyymi
Harjoitteli rallia varten.
- Anonyymi
Sarankylän plikat on kovia kaasutteleen. Meinas yhtenäkin päivänä jäädä pari pyöräilijä lasta yhden pimpon pemarin alle. Sais keventää sitä kaasua ennenkun tulee iso poru.
- Anonyymi
Hei haloo…. Tuolle tielle ei pidä lapsia päästää. Rekkojen imu jo vaaraksi…
(Kevyenliikenteen väylä lienee utopistinen haave. )
Ps. Kyllä kaasujalkaa löytyy muiltakin kuin pemarikuskeilta. Kova on läpikulkuliikenne ja varsinkin rekkaliikenne.
- Anonyymi
Se sanotaan Karviasta.
- Anonyymi
Sitä sanotaan luonnolliseksi poistumaksi.
- Anonyymi
Savonlinnassa nyt yksi tuollainen idiootti kaahari tappoi kolme kyytiläistään. Mukana tammikuussa syntyneen vauvan vanhemmat. Itse tyyppi jäi kitumaan. Pankaa tämä asia sydämiinne ja ajatelkaa.
- Anonyymi
Ei "rovanperät" mitää ajattele. Luulevat olevansa niin taitavia kuskeja, ettei mitää tapahdu. Kunnes, odotettavissa taas jotain aina Karvia päivien aikana, kun viä häppä maistuu terassilla, sitte paanalle renkaat ulvoen
- Anonyymi
Ja sitten äiti hoitaa raastuvan maksut. Mukava poika saa rälllästää. Tai plikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007