että kaipaan sinua M-mies.
Anna anteeksi,
22
728
Vastaukset
- Anonyymi
Annan sulle anteeksi
- Anonyymi
No ei tää vttu multa ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tää vttu multa ole
Ei tietysti ole
- Anonyymi
Annan sulle myös anteeksi.
- Anonyymi
Hienoa he antoivat toisilleen ja jotkut eivät antaneet. Circle of life.
- Anonyymi
Päinvastoin, ahdistun syvästi vain jos lakkaat kokonaan kaipaamasta mua. Ei sun tarvitse kaipausta pyydellä multa anteeksi, sulla on multa täydet valtuudet siihen. Älä siis yhtään arkaile tai epäröi kaivata tai kysyä jatkossakaan jos sille joskus vähääkään tuntuu.
- Anonyymi
Ihana viesti ❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Läskiperse, et osa muuta ku tehdä leivästä pasgoo.
- Anonyymi
Siinä mä oon paras😆
- Anonyymi
Mulkkumies
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
M oletko onnellinen?
t. ap- Anonyymi
Olen ja en. Entä sinä?
- Anonyymi
Tällä hetkellä en erityisemmin.
- Anonyymi
Kysymykseen olenko onnellinen, vastaan samoin. Olen ja en ja en erityisemmin. Tiedän, ettei onnellisuus tule kenestäkään toisesta, mutta mietin miksi ajattelen edelleen… ehkä se tarkoittaa, että jotain puuttuu…
- Anonyymi
Joku ihana on ollut mielessäni lähes päivittäin. Ehkä tää tästä helpottaa joskus.
Joka päivä odotan että puhelin piippais mutta ei niin ei.
-M-- Anonyymi
Eihän se piippaa.
Jospa joskus törmätään…
ja hymyillään.
Jos olisit se M.
Olisit tehnyt vaikutuksen :)
Lähtemättömän.
-H- - Anonyymi
Piip.
" Moi. Oon pahoillani, ei ollut tarkoitus sotkea sun elämää. Toivottavasti en sitä tehnyt. Nähdään, x."
- Anonyymi
Sä totut siihen hakkaamiseen nopeasti. Nyrkki pilluun joka kerrasta 🤫 sitten kun olette kahden, tapahtuu, kun olette lasten kanssa tapahtuu vielä enemmän. Jokainen teko. Tulette myös menettämään paljon, rahaa, terveyttä, lapsen. Suku ne maksaa myös. 8 vuotta saatte kaiken saman paskan. Totut hakkaamiseen nopeasti.
- Anonyymi
M & M.
- Anonyymi
Mies miehelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826