Sarjasta: Fiksuja kysymyksiä

Anonyymi

Palstan kysymykset ovat tätä luokkaa:

"Olen isäni ainut perillinen. Saako serkkuni puolet perinnöstä, koska hänellä on sama etunimi?"

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletpa outo. Ei nimi vaikuta.

    • Anonyymi

      En ole havainnut ihan noin tyhmiä kysymyksiä. Täältä tullaan kyselemään monesta syystä. Ei ole varaa lakimieheen, ei luoteta saatavilla olevien lakimiesten rehellisyyteen, halutaan nopeasti tietoja, halutaan kuulla muiden kokemuksia ja ideoita.

      Kommentoijiakin on monenlaisia. On aidosti kiinnostuneita luovia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa ratkomaan ongelmia heittäen kehään ehdotuksiaan tietäen, että jos niissä on porsaanreikiä, joku toinen auttaa niiden tukkimisessa. On ilkeitä. On kateellisia. On vahingoniloisia. On niitä, jotka luulevat olevansa lakimiehiä ja ylenkatsovat kaikkia muita suomi24:n keskustelijoita. Minusta tämä foorumi tarjoaa tilaisuuden saada nopeasti ongelmia ratkottua tai pahastuttaa mielensä, ihan riippuen keskustelijoiden tasosta. Yksikin asiallinen kommentti voi auttaa valtavasti. Jokaisella on velvollisuus huolehtia siitä, että kirjoittaa asiallisesti. Minä ainakin pyrin siihen. Kysyn täällä ja vastaan täällä. En ole lakimies, mutta minulla on kokemusta perintöasioiden sotkeutumisesta, kuten valitettavasti monilla on. Säälittäviä mielestäni ovat ne uhoojat, jotka kuvittelevat omistavansa tämän foorumin. He haluaisivat pilkata muut ulos täältä. Minua ainakaan heidän pilkkansa ei hetkauta puoleen eikä toiseen.

      • Anonyymi

        Juristi ei tarjoa ilmaiseksi sitä, mistä voi saada rahaa. Ei lääkärikään päivystä foorumeilla jakamassa ilmaisia neuvoja tai putkimies korjaa putkia ilmaiseksi. Foorumilla on vuosien saatossa voinut vierailla koulutuksen saanut juristi, mutta kyse on poikkeuksetta. Uskon että on enemmän kyse omien kokemusten jakamisesta muille.

        Ainoa henkilö, joka pitäisi saada pois täältä vaikkapa pilkkaamalla, kun ei muusta ymmärrä, on nimim. Laworder eli L-Höpö eli Lawetti. Hänen kanssaan keskustelu ei ole (lähes) koskaan hedelmällistä, ja hänen ohjeidensa mukaan toimimalla kysyjä lähes varmuudella menettää enemmän kuin saavuttaa. Keskustelua ei saisi ohjata katkeruus ja pakkomielle saada viimeinen sana. Varsin vaarallista on lakien tulkinta täysien omien mieltymystensä mukaisesti.


      • Anonyymi

        "Kommentoijiakin on monenlaisia. On aidosti kiinnostuneita luovia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa ratkomaan ongelmia heittäen kehään ehdotuksiaan tietäen, että jos niissä on porsaanreikiä, joku toinen auttaa niiden tukkimisessa. On ilkeitä. On kateellisia. On vahingoniloisia. On niitä, jotka luulevat olevansa lakimiehiä ja ylenkatsovat kaikkia muita suomi24:n keskustelijoita. Minusta tämä foorumi tarjoaa tilaisuuden saada nopeasti ongelmia ratkottua tai pahastuttaa mielensä, ihan riippuen keskustelijoiden tasosta. Yksikin asiallinen kommentti voi auttaa valtavasti. Jokaisella on velvollisuus huolehtia siitä, että kirjoittaa asiallisesti. Minä ainakin pyrin siihen. Kysyn täällä ja vastaan täällä. En ole lakimies, mutta minulla on kokemusta perintöasioiden sotkeutumisesta, kuten valitettavasti monilla on. Säälittäviä mielestäni ovat ne uhoojat, jotka kuvittelevat omistavansa tämän foorumin. He haluaisivat pilkata muut ulos täältä. Minua ainakaan heidän pilkkansa ei hetkauta puoleen eikä toiseen."

        Katsos Lawetti, kun olet jakamassa lakiosia sisaruksille ja muuten valehtelet ja keksit ihan omasta päästä asioita, niin ne sinun väärät vastaukset voivat aiheuttaa jopa satojen tuhansien eurojen vanhingot alkuperäiselle kysyjälle. Eli mene opiskelemaan lakia tai ole kemmentoimatta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kommentoijiakin on monenlaisia. On aidosti kiinnostuneita luovia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa ratkomaan ongelmia heittäen kehään ehdotuksiaan tietäen, että jos niissä on porsaanreikiä, joku toinen auttaa niiden tukkimisessa. On ilkeitä. On kateellisia. On vahingoniloisia. On niitä, jotka luulevat olevansa lakimiehiä ja ylenkatsovat kaikkia muita suomi24:n keskustelijoita. Minusta tämä foorumi tarjoaa tilaisuuden saada nopeasti ongelmia ratkottua tai pahastuttaa mielensä, ihan riippuen keskustelijoiden tasosta. Yksikin asiallinen kommentti voi auttaa valtavasti. Jokaisella on velvollisuus huolehtia siitä, että kirjoittaa asiallisesti. Minä ainakin pyrin siihen. Kysyn täällä ja vastaan täällä. En ole lakimies, mutta minulla on kokemusta perintöasioiden sotkeutumisesta, kuten valitettavasti monilla on. Säälittäviä mielestäni ovat ne uhoojat, jotka kuvittelevat omistavansa tämän foorumin. He haluaisivat pilkata muut ulos täältä. Minua ainakaan heidän pilkkansa ei hetkauta puoleen eikä toiseen."

        Katsos Lawetti, kun olet jakamassa lakiosia sisaruksille ja muuten valehtelet ja keksit ihan omasta päästä asioita, niin ne sinun väärät vastaukset voivat aiheuttaa jopa satojen tuhansien eurojen vanhingot alkuperäiselle kysyjälle. Eli mene opiskelemaan lakia tai ole kemmentoimatta!!!!

        Ja se Lawetin oikea nimi on Simo ******


    • Anonyymi

      Kuolemantapauksen satuttua,kuolunpesän asioissa liikkuu monenlaista ihmistä.
      Surun keskellä ei ole aina niin selvää,kellä mitkäkin valtuudet,ja oikeudet.
      Hyviä esimerkkejä: väärä henkilö voi olla perunkirjoitustilaisuudessa, osakkaiden puolisot hääriä pesän asioissa, jätetään luvat kysymättä osakkailta asioihin jne.

      • Anonyymi

        "Kuolemantapauksen satuttua,kuolunpesän asioissa liikkuu monenlaista ihmistä.
        Surun keskellä ei ole aina niin selvää,kellä mitkäkin valtuudet,ja oikeudet.
        Hyviä esimerkkejä: väärä henkilö voi olla perunkirjoitustilaisuudessa, osakkaiden puolisot hääriä pesän asioissa, jätetään luvat kysymättä osakkailta asioihin jne."

        Miten "väärä henkilö" voi olla perukirjoitustilaisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuolemantapauksen satuttua,kuolunpesän asioissa liikkuu monenlaista ihmistä.
        Surun keskellä ei ole aina niin selvää,kellä mitkäkin valtuudet,ja oikeudet.
        Hyviä esimerkkejä: väärä henkilö voi olla perunkirjoitustilaisuudessa, osakkaiden puolisot hääriä pesän asioissa, jätetään luvat kysymättä osakkailta asioihin jne."

        Miten "väärä henkilö" voi olla perukirjoitustilaisuudessa?

        Tarkoitin henkilöä,jolla ei ole oikeuksia pesään,eikä avusta ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe