Kaunista huomenta

Toivon prinsessa, että aamusi on yhtä kirkas kuin hymysi. 😊🥐☕☀️

64

171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstaprinsessasi on näköjään aamu unista sorttia.

      • En tiedä. Ehkä ei ole ehtinyt täällä käydä vielä ollenkaan tänään. 😄


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        En tiedä. Ehkä ei ole ehtinyt täällä käydä vielä ollenkaan tänään. 😄

        Hukkasit toisen hahmosi bittiavaruuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkasit toisen hahmosi bittiavaruuteen

        Näin pääsi käymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hukkasit toisen hahmosi bittiavaruuteen

        Minkä toisen hahmon?


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Minkä toisen hahmon?

        Vaikea sanoa, kun suurin osa kommenteista on kirjoitettu ilman nimeä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Minkä toisen hahmon?

        Läheiset seksisuhdevälit sehän sä oot ja pari muuta.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Minkä toisen hahmon?

        Yksi hahmo sinne tai tänne, hahmoja riittää vaikka muille jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheiset seksisuhdevälit sehän sä oot ja pari muuta.

        Niin taitaa olla muuten😊
        Nyt kun ton kerroit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läheiset seksisuhdevälit sehän sä oot ja pari muuta.

        ?!?!!?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läheiset seksisuhdevälit sehän sä oot ja pari muuta.

        Usko mitä haluat. Olet täysin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheiset seksisuhdevälit sehän sä oot ja pari muuta.

        Joo, ihan vaan pari muutakin ellei jopa enemmän…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihan vaan pari muutakin ellei jopa enemmän…

        Mihin perustat väitteesi?


    • No se oli semmoista taas sitten... Ihme sekoja täällä. Hyvää päivän jatkoa.

      • Anonyymi

        Joo lähde hoitamaan vaippapyllyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo lähde hoitamaan vaippapyllyjä.

        Hoida sinä itseäsi ja laita lääkitys kuntoon palstapässi.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Hoida sinä itseäsi ja laita lääkitys kuntoon palstapässi.

        Sinähän olet vuorotyössä? No mene nyt hoivailemaan vaippapyllyjä (ja päästä vaimo vapaalle).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet vuorotyössä? No mene nyt hoivailemaan vaippapyllyjä (ja päästä vaimo vapaalle).

        Ei edelleenkään ole vaimoa. Mutta tehän ette täällä usko yhtään mitään. Eikä minuakaan kiinnosta anonyymiteetin suojissa olevien kanssa väitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo lähde hoitamaan vaippapyllyjä.

        En ole hoitoalalla. Hyvä vaan, että ette paremmin tiedä minusta mitään.


    • Minä en ole kirjoitellut millään muulla kuin tällä prinssillä näitä aloituksia, pässit.

      • Anonyymi

        Joo, lehmätkin näkyvät lentävän.


      • Anonyymi

        Et siis vastaa toisella nikillä itsellesi? Ihan tulee semmoinen tietty dejavuuelämys tästäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis vastaa toisella nikillä itsellesi? Ihan tulee semmoinen tietty dejavuuelämys tästäkin

        Miksi tekisin jotain niin hölmöä, että kirjoittelisin täällä itselleni ja omistaisin useamman nikin? On kuule paljon parempaakin tekemistä. Saahan sitä toki kuvitella siellä mitä tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis vastaa toisella nikillä itsellesi? Ihan tulee semmoinen tietty dejavuuelämys tästäkin

        😂😂😂


    • Eipä näyttänyt rinsessaa kiinnostavan leikkiä enempää. Ei minuakaan feikit kiinnosta. En menetä siinä mitään.👻

    • Tällaista tämä on täällä ollut koko ajan. Ensin ollaan mielin kielin ja seuraavana päivänä hyökitään silmille ja koitetaan saada aikaan paskaa fiilistä. Alan olla immuuni tälle. Voin laittaa palstan kiinni kokonaan omalta osaltani. Täällä minua varten ei ketään oikeasti kerran ollut. Väitelkää sitten vaan keskenänne ja kuvitelkaa omianne. 👻

      • Heippa prinssi 😘
        Vaativa työ, ei ole aikaa silloin tänne 🙄


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        Heippa prinssi 😘
        Vaativa työ, ei ole aikaa silloin tänne 🙄

        Ymmärrän sen. Alkoi vaan nuo aamuiset määkijät ärsyttämään. Kiva kun vastasit. 😊


    • Jos edes oikeasti ns prinsessaa kiinnostaa, niin minut löytää tuolta treffi puolelta. Voi viestiä privana. Jos uskaltaa.

      • Anonyymi

        Ah, lupauksia, lupauksia ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ah, lupauksia, lupauksia ;D

        Olin tosissani. Sieltä lödyn. Eipä taida prinsessa olla se jota ajattelin.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olin tosissani. Sieltä lödyn. Eipä taida prinsessa olla se jota ajattelin.

        Huomenia

        Terv Toivon prinsessa


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olin tosissani. Sieltä lödyn. Eipä taida prinsessa olla se jota ajattelin.

        😔..


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        😔..

        Anteeksi 😔


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Anteeksi 😔

        Saat 🤗


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        Saat 🤗

        😊🤗


      • Mitenkäs sinut sieltä löytää? Oletko tällä nimimerkillä?


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        Mitenkäs sinut sieltä löytää? Oletko tällä nimimerkillä?

        Tällä samalla nimellä siellä.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Tällä samalla nimellä siellä.

        Et ollut oikea henkilö, valitettavasti 😑


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        Et ollut oikea henkilö, valitettavasti 😑

        No sekään ei yllätä. 😐


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        No sekään ei yllätä. 😐

        Taitaa siis palstavankeus päättyä vähitellen tähän. Kukaan ei kaipaa.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        No sekään ei yllätä. 😐

        No ei.. Voihan sitä aina haaveilla 😅


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        No ei.. Voihan sitä aina haaveilla 😅

        Minua ei enää pelkkä haaveilu kiinnosta. Haluan ihan oikean suhteen oikean ihmisen kanssa. Harmi että menin ihastumaan sellaiseen johon ei ikipäivänä ole mahkuja. Sai minussa aikaan sellaisen tilan, josta tuli minulle lopulta ihan tuskaa, kun ei suostunut loppumaan.


      • Palstaprinsessa
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Minua ei enää pelkkä haaveilu kiinnosta. Haluan ihan oikean suhteen oikean ihmisen kanssa. Harmi että menin ihastumaan sellaiseen johon ei ikipäivänä ole mahkuja. Sai minussa aikaan sellaisen tilan, josta tuli minulle lopulta ihan tuskaa, kun ei suostunut loppumaan.

        Samoin kävi minulle, enkä ole saanut sitä miestä vieläkään mielestäni.. Sydämeni taisi jäädä ikuisesti vangiksi hänelle ❤


      • Palstaprinsessa kirjoitti:

        Samoin kävi minulle, enkä ole saanut sitä miestä vieläkään mielestäni.. Sydämeni taisi jäädä ikuisesti vangiksi hänelle ❤

        Siltä tuntuu minustakin, eikä sitä toista varmaan voisi vähempää kiinnostaa (varattukin on kuulemma) eikä hän ollut minusta kiinnostunut selvästikään. Aion silti katsella ympärilleni avoimin mielin. Josko jostain vielä löytyy toinen, kenelle kelpaisi. Nämä tunteet saisi hiipua jo pois, kun menevät hukkaan.


    • Ei se mitään. Olen vapaa! Jihuuuu!

      • Anonyymi

        Hieno homma. Vapaus on mahtavaa. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Vapaus on mahtavaa. 👵

        Hieno homma? No voinpahan katsella jonkun toisen kaikessa rauhassa. Jos sattuisin vielä ihastumaan, sellaiseen joka ei ahdistu siitä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Hieno homma? No voinpahan katsella jonkun toisen kaikessa rauhassa. Jos sattuisin vielä ihastumaan, sellaiseen joka ei ahdistu siitä.

        Ööh, no niin mä ymmärsin tosta sun valitusvirrestä, että se on hieno homma, ettei ole palstan vanki. Anteeksi jos ymmärsin väärin. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööh, no niin mä ymmärsin tosta sun valitusvirrestä, että se on hieno homma, ettei ole palstan vanki. Anteeksi jos ymmärsin väärin. 👵

        En osaa selittää. Ei tunnu hyvältä. Miksi pitäisikään. Kai sitä pettynyt on. Ehkä en enää vuoden päästä tunne enää mitään.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        En osaa selittää. Ei tunnu hyvältä. Miksi pitäisikään. Kai sitä pettynyt on. Ehkä en enää vuoden päästä tunne enää mitään.

        Mutta sinä menet selkeästi eteenpäin. Profiilit treffeissä ja näin. Et jää nyhjäämään tyhjää ja hautomaan menneitä.. Ehkä sinua vielä lykästää ja pian tämä kaikki on muistoa vain. Eikös se ole hyvä. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä menet selkeästi eteenpäin. Profiilit treffeissä ja näin. Et jää nyhjäämään tyhjää ja hautomaan menneitä.. Ehkä sinua vielä lykästää ja pian tämä kaikki on muistoa vain. Eikös se ole hyvä. 👵

        En mennyt sinne etsimään ketään, vaan se oli sen privaviestimisen vuoksi.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        En mennyt sinne etsimään ketään, vaan se oli sen privaviestimisen vuoksi.

        Todellakaan en ole mennyt eteenpäin... Minut ymmärretään väärin koko ajan. Se on tyypillistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä menet selkeästi eteenpäin. Profiilit treffeissä ja näin. Et jää nyhjäämään tyhjää ja hautomaan menneitä.. Ehkä sinua vielä lykästää ja pian tämä kaikki on muistoa vain. Eikös se ole hyvä. 👵

        Eikös se ole hyvä? kun täällä ymmärtää ensin että kaipallaan melkein vuoden ajan ja sen jälkeen kun alkaa kaipailla takaisin, selviääkin ettei ketään oikeasti kiinnostakaan? Siitähän jää todella mukava ja kusetettu olo minulle, josta varmasti nyt joku nauttii.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        En mennyt sinne etsimään ketään, vaan se oli sen privaviestimisen vuoksi.

        Öh, aijaa. No minä olen nyt ollut poissa täältä niin en ole yhtään kartalla mistään..
        Mutta vielä tuosta. Oletko varma että se on hyvä ajatus, siis pelkästään tuon vuoksi? 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öh, aijaa. No minä olen nyt ollut poissa täältä niin en ole yhtään kartalla mistään..
        Mutta vielä tuosta. Oletko varma että se on hyvä ajatus, siis pelkästään tuon vuoksi? 👵

        Selvisi ainakin, etten ollut palstaprinsessalle oikea. Sen takia sinne menin.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Selvisi ainakin, etten ollut palstaprinsessalle oikea. Sen takia sinne menin.

        Tämmöinen paska minä vaan olen, unohtakaa.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Selvisi ainakin, etten ollut palstaprinsessalle oikea. Sen takia sinne menin.

        Niinpä. No kenen kanssa sitten aiot privaviesteillä? 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. No kenen kanssa sitten aiot privaviesteillä? 👵

        Ei ole enää tarvetta sille...


    • Voisin ajaa vaikka kahtasataa kallion seinämään. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Hui! No etkä kyllä aja! Pitääkö soittaa johonnin, hätänumeroon? 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hui! No etkä kyllä aja! Pitääkö soittaa johonnin, hätänumeroon? 👵

        Nyt aion nukkua...


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Nyt aion nukkua...

        Noh.. hyvää yötä sitten vaan..🌅👵


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe