Elikkäs, mulla on 2 vuotta nuorempi veli, ja mun vanhemmat tuntuu välittävän siitä paljon enemmän kuin minusta.
Niitä ei kiinnosta mun olemassaolo pätkääkään.
Veljeä kehutaan ja muutenkin autetaan kaikessa enemmän ja vaikka olenkin vanhempi niin silti tarvitsen apua asioissa sekä kaipaan kehuja ja kannustusta.
Mitä mun kantteis tehdä asialle? Ä
Vanhemmat suosii veljeä
4
832
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä vanhemmat ovat huomanneet, että tyttäreen ei kannata satsata vaikka ei niin tietenkään pitäisi tehdä.
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Ikävää kun aina on joitakin lapsia jotka sanovat että jotain sisarustani suositaan
Kaikkin lapsiin on hieman erinlainen suhde , mutta silti ei kukaan ole sen parempi kun toinenkaan . Joten murrosiässä usein alkaa nämä syytökset jotka ovat usein vain kateutta eikä sitä että olisi epäsuosiossa. Sano vanhemmillesi että tarvitset huomiota ja että tunnet ettet ole yhtä tärkeä kun veljesi niin keskustelu heidän kanssaan voi avartaa asiaa kun kuulet heidän kantansa asiasta Hanki poikaystävä niin johan kiinnostuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475