Vanhemmat suosii veljeä

Anonyymi

Elikkäs, mulla on 2 vuotta nuorempi veli, ja mun vanhemmat tuntuu välittävän siitä paljon enemmän kuin minusta.
Niitä ei kiinnosta mun olemassaolo pätkääkään.
Veljeä kehutaan ja muutenkin autetaan kaikessa enemmän ja vaikka olenkin vanhempi niin silti tarvitsen apua asioissa sekä kaipaan kehuja ja kannustusta.

Mitä mun kantteis tehdä asialle? Ä

4

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä vanhemmat ovat huomanneet, että tyttäreen ei kannata satsata vaikka ei niin tietenkään pitäisi tehdä.

• Anonyymi

Häh

• Anonyymi

Ikävää kun aina on joitakin lapsia jotka sanovat että jotain sisarustani suositaan
      Kaikkin lapsiin on hieman erinlainen suhde , mutta silti ei kukaan ole sen parempi kun toinenkaan . Joten murrosiässä usein alkaa nämä syytökset jotka ovat usein vain kateutta eikä sitä että olisi epäsuosiossa. Sano vanhemmillesi että tarvitset huomiota ja että tunnet ettet ole yhtä tärkeä kun veljesi niin keskustelu heidän kanssaan voi avartaa asiaa kun kuulet heidän kantansa asiasta

• Hanki poikaystävä niin johan kiinnostuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5698
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      64
      2536
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      237
      1504
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      93
      1297
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1067
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      827
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      761
    8. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      70
      747
    9. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      52
      744
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      721
    Aihe