https://www.is.fi/autot/art-2000008924843.html
Uutena asiana tuli esille auton vararengastilasta kaupanteon hetkellä löytynyt korkkaamaton litran öljypullo. Pullon perusteella ei hovioikeuden mukaan voitu näyttää toteen, että asiakas olisi lisännyt öljyä moottoriin ennen kaupantekoa.
Lue lisää: Kuluttaja korjasi Audin valojen kosteusongelmaa porakoneella – reiät umpion rakenteissa maksoivat lähes kymppitonnin
Hovioikeus totesi, että asiassa ei esitetty selvitystä siitä, kuluttiko auto kaupanteon hetkellä vähän, normaalisti vaiko liikaa öljyä. Myyjäliike ei hovioikeuden mukaan pystynyt osoittamaan, että Audin öljynkulutus oli normaalia suurempia kaupanteon hetkellä, eikä hovi muuttanut käräjäoikeuden tuomiota.
Koska myyjäliike hävisi riidan, sen on maksettava jutun kaikki oikeudenkäyntikulut, jotka ovat noin. 25 250 euroa.
Autoliike yritti purkaa vaihdossa tulleen öljysyöppö-Audin kaupan
Anonyymi
1
266
Vastaukset
- Anonyymi
hienoa VW konserni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141379Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2061343Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776