Teidän miesten pään sisällöstä. Harmi.
Aika sairaita. Ei ihme että naiset on ennemmin yksin.
Kertoo paljon nämä txtit
18
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kyllä kaikki tekstit kovin rapiaa luettavaa
- Anonyymi
Juuri nii, ei sit kiinnosta pätkääkään. Hetken huveja niistä saa, se riittää.
- Anonyymi
Ihana nainen on yksin vain koska haluaa yhden ainoan miehen. Onhan katkeruuskin syy olla yksin joillain. Katkeruus miehiin tai katkeruus naisiin. Ei kannata omaksua ihmisten katkeria mielipiteitä. Ne oikeasti tarttuu. Feminismi on pitkälti katkeruuden ja kateuden ajama liike esimerkiksi. Samoin MGTOW tai BLM. Kaikista tuollaisista on hyvä pysyä kaukana.
- Anonyymi
Sinäkö olet kasvanut katsellen Kauniita ja rohkeita? Moni nainen on niistä saanut miehen mallin ja vääristyneen?
Tälläisen kakkapalstan perusteella kannattaakin tuomita koko miessuku. Muutama mopopoika trollaa ja vedättää jengiä jutuillaan anonyyminä. Täältä harvemmin mitään järkevää löytää.
- Anonyymi
Hyvä kommentti!
- Anonyymi
Sama pätee teihin naisiin. Ulisette päivät pitkät miten hirveitä miehet on. Hankkikaa joku harrastus, joka vie aikanne, niin ei tarvii jauhaa tuota samaa paskaa jokaisena päivänä. Jookosta joo?
- Anonyymi
Totta på totta, tyttö!
Parisuhteen päättymiseen pettynyt nainen yritti ajaa entisen puolisonsa yli – Ehdollinen vankeustuomio
Nainen oli sanonut törmäyksen jälkeen ex-kumppanilleen, että jos hän ei saa olla tämän kanssa, ei kukaan muukaan saa ja että hän istuu mieluummin vankilassa.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008928029.html
T. juu, ehdollista toki :D :D :D - Anonyymi
Tää on nyt miehen kommentti tää mun tää kommentti!
Valmentaja sai töitä!! Hyvä kuva.
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/ad10a925-e913-4f0e-baa9-f5611ec4f35b
T. tää kertoo - Anonyymi
Joo palstan perusteella kukaan mies ei oi tarpeeks hyvä mulle
- Anonyymi
Ei varmasti kukaan mies ole yhtä kilipää.
- Anonyymi
Pään sisällön kaa saa olla https://youtu.be/480xR4pNcNA
- Anonyymi
Kyllähän täällä aika masentavaa settiä on. Naisvihaa, ikärasismia, kiusaamista... 👵
- Anonyymi
Samoin joillakin naisiksi itseään kutsuvilla tyttösilläjitla mielistelee täällä miehiä, jakamalla yksityistä tietoa jopa kolmansista osapuolista joiden elämä ei kuulu millään tavalla heille.
Narsismia ja huomionhakuisuutta, moraalitonta...nämä liittyy hyvin usein yhteen näiden mielisteilijöiden osalta. - Anonyymi
Aloittaja on hyvä ja ottaa silmän käteensä! Palsta on täynnä naisten kirjoituksia.
- Anonyymi
No ei se niin vaikeaa ole. Kuitenkin jos haluat ladata artistin ja valokuvaus rajoitettu takuu on voimassa kolme arkipäivää ja minä en muistanut ottaa huomioon että tämä nimenomainenkin on myös se että he eivät
- Anonyymi
Aina voi loistaa 😀, jos ei muulla niin tyhmyydellään 😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483