Muistahan että

Anonyymi

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

53

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän mutta jos unohdan miehen niin ei tarvitse täällä enää sitä kaivata turhan takia.

    • Anonyymi

      Upean takapuolen? Ta no mukanahan se koko ajan kyllä kulkee...

      • Anonyymi

        Ja pulleat purjeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pulleat purjeet.

        No ne viitoittaa tietä.


    • Anonyymi

      Mä en vain jaksa ihastua aina sellaiseen mieheen johon kaikki muutkin ihastuvat… en jaksa tämän takia itseäni.

      • Anonyymi

        Älä kun asia on päinvastoin. Sinuun ihastutaan.


    • En ole jättänyt mitään taakseni, toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Se ikävä kyllä on just näin!

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä?


    • Anonyymi

      Aloituksessa kerrotaan totuus. Kun köntsän kerran taakseen jättää ja kävelee maapallon ympäri niin siinä se vieläkin vaan olla mollottaa.

      • Anonyymi

        Kyllä se tuossa ajassa taitaa jo maatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tuossa ajassa taitaa jo maatua.

        🤣🤣😄


    • Anonyymi

      Toivottavasti löydän yhden miehen 🤗

    • Anonyymi

      Muistan! Olenhan itsekkin noin sinulle joskus todennut. Siinä piile vinha totuus jota nuorempana ei aina suostunut uskomaan.

    • Anonyymi

      Muistan mutta en pidä tuollaisesta vihjailusta. Jos ei voi sanoa enempää niin eikö voisi olla hiljaa. Olet oikea draamaqueen!

      • Anonyymi

        En pidäkkään vihjailusta se on totta.


    • Anonyymi

      Kumpa löytäisikin..ilolla sen vastaanottaisin, nätin vaaleaihoisen tummahiuksisen kaunottaren jolla pieni nätti heltta leuan alla ja pituutta n. 163-165

      • Anonyymi

        Tykkään näistä kun jotain ei niin kivaa piirrettä pidetään kivana kuten helttaa. suloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään näistä kun jotain ei niin kivaa piirrettä pidetään kivana kuten helttaa. suloista.

        Suloinen hänkin oli, ja kuului hänen olemukseen täydellisesti..ehkä hän ei itse siitä tykkää mutta mulle sekin piirre hänessä viehätti, eikäpä hän tainnut huomata että sivusilmällä senkin hänestä rekisteröin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen hänkin oli, ja kuului hänen olemukseen täydellisesti..ehkä hän ei itse siitä tykkää mutta mulle sekin piirre hänessä viehätti, eikäpä hän tainnut huomata että sivusilmällä senkin hänestä rekisteröin😊

        Piristit tätä koko keskustelua ,tästä tuli hyvä mieli. Kertoo jotain siitä mitä tunnet toista kohtaan.


    • Anonyymi

      Nainen, se pätee sinuunkin, muista se. Ellet sitten käske pysymään poissa.

      • Anonyymi

        Miksi niin käskisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin käskisi

        Mistä sen tietää, jos onkin pahalla päällä.


    • Anonyymi

      Älä osta paskaa, jos sulla ei oo peltoa.

    • Anonyymi

      Eipä pidä paikkaansa.

      • Anonyymi

        Ei niin. Jätin 50 euron setelin taakseni kadulle eikä vieläkään ole tullut eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Jätin 50 euron setelin taakseni kadulle eikä vieläkään ole tullut eteen.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Mä taas kerran jätin auton parkkiin kadun varrelle ja ei ilmaantunut eteen shoppailuun jälkeen ei. Piti lopuksi peruuttaa itse autolle että se ilmaantui eteeni. Ainakin kovasti työtä vaatii joskus..


    • Anonyymi

      No sitä tässä toivon..

      • Anonyymi

        Sama. Sivusta.


      • Anonyymi

        Saat, 20 000 euron, lahjakortin, 🙂🙂 N


      • Anonyymi

        Saat, 20 000 euron lahjakortin, molemmat ovat oranssin värisiä, isoja ja vahvoja, ja, molemmat, k-citymarkettiin, 🙂🙂 N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat, 20 000 euron, lahjakortin, 🙂🙂 N

        Voit pitää rahat, jos vaan saan hetken vielä edes katsella yhtä miestä 🤗☺️ Sivusta yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit pitää rahat, jos vaan saan hetken vielä edes katsella yhtä miestä 🤗☺️ Sivusta yllättäen.

        Saat, aina, katsoa, minua, 🥰🥰🦢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat, aina, katsoa, minua, 🥰🥰🦢

        Ihanaa, kiitos 🤗💗😘


    • Anonyymi

      Ei tod pidä paikkaansa! En tiedä miten osaakin piileskellä noin hyvin, hra Hän. Ei vahingossakaan ole eteeni tupsahtanut.
      - Yst.terv. nimim. helttaani heiluttelen

      • Anonyymi

        Joo. Samat sanat..juuri eräässä tapahtumassa olin jos sattuisin häneen ja hänen nättiin helttaansa törmäämään, ei näkynyt ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Samat sanat..juuri eräässä tapahtumassa olin jos sattuisin häneen ja hänen nättiin helttaansa törmäämään, ei näkynyt ei...

        Oivoi. Ota nyt suoraan yhteyttä, mikä estää? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivoi. Ota nyt suoraan yhteyttä, mikä estää? :(

        Olen odottavalla kannalla viestin suhteen. Edelleen.
        - Yst.terv.nimim. Täällä heiluvat heltta ja minä, joka harvoin käy tapahtumissa ja joka on jo kerran viestiä laittanut ja joka on kylmästi dissattu


    • Anonyymi

      Toivon, että, kaikki, Suomen poliisit ja Suomen vartijat, saavat, kaikkiin 999999999999999999999999999, Suomen kauppoihin, kortin, jolla saa 50 alennusta, ja, saavat, sen, koko loppu, elääkseen, ja kaikista palveluista, aivan, missä tahansa ovatkin, 50 alennusta, 🥰🥰 ja, saatte, sen, ikuisiksi korvaukseksi, siitä, että, saamme vihdoin Suomen suomeksi, se riittää, ja, vallan mainiosti, riittää, ikuisiksi ajoiksi, 🙂🙂🥰🥰🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢

      • Anonyymi

        50 prosenttia, alennusta, 🙂🙂


    • Anonyymi

      Terveisin, N, rakkaudella, 🥰🥰🦢

    • Anonyymi

      Ja, rakkaani, saa, lahjoja, KOKO Suomelta ja KOKO, maailmalta, ikuisuuden ajan, 🥰🥰💏 N aina ja ikuisesti, ja, mitä hulppeampia ja hienompia, se, parempi, joten mielikuvitusta, vain, 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 N ja, kaikki hänen rakkaansa, myös, 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 eli, PAKSU N, 🙂🙂

    • Anonyymi

      Savonlinnassahan lauseloihiminen on huvittavinta.

    • Anonyymi

      On tuossa perää. Yhdessä paikassa on tullut ihmisiä kohdalle, joita on nähnyt viimeksi joskus nuoruudessa...ei niin mukavia muistoja kyseisistä henkilöistä ollut, tuli vaan ne huonot jutut taas mieleen☹️.

    • Anonyymi

      Toisaalta tuo olisi ihan hyväkin juttu. Jos kaivertaa mieltä jokin menneisyydestä, sen saisi vielät selvitettyä tulevaisuudessa. Eihän siinä mitään pahaa olisi.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä ja vielä kerran kyllä. Kyllä.

    • Anonyymi

      Aina voi jättää uudelleen taa, sellainen kiertokulkusydeemi...

    • Anonyymi

      Ketään et väkisellä saa

    • Anonyymi

      Huoh

    • Anonyymi

      Tule sanomaan se minulle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe