Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Muistahan että
53
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän mutta jos unohdan miehen niin ei tarvitse täällä enää sitä kaivata turhan takia.
- Anonyymi
Upean takapuolen? Ta no mukanahan se koko ajan kyllä kulkee...
- Anonyymi
Ja pulleat purjeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pulleat purjeet.
No ne viitoittaa tietä.
- Anonyymi
Mä en vain jaksa ihastua aina sellaiseen mieheen johon kaikki muutkin ihastuvat… en jaksa tämän takia itseäni.
- Anonyymi
Älä kun asia on päinvastoin. Sinuun ihastutaan.
En ole jättänyt mitään taakseni, toistaiseksi.
- Anonyymi
Se ikävä kyllä on just näin!
- Anonyymi
Ikävä kyllä?
- Anonyymi
Aloituksessa kerrotaan totuus. Kun köntsän kerran taakseen jättää ja kävelee maapallon ympäri niin siinä se vieläkin vaan olla mollottaa.
- Anonyymi
Kyllä se tuossa ajassa taitaa jo maatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuossa ajassa taitaa jo maatua.
🤣🤣😄
- Anonyymi
Toivottavasti löydän yhden miehen 🤗
- Anonyymi
Muistan! Olenhan itsekkin noin sinulle joskus todennut. Siinä piile vinha totuus jota nuorempana ei aina suostunut uskomaan.
- Anonyymi
Muistan mutta en pidä tuollaisesta vihjailusta. Jos ei voi sanoa enempää niin eikö voisi olla hiljaa. Olet oikea draamaqueen!
- Anonyymi
En pidäkkään vihjailusta se on totta.
- Anonyymi
Kumpa löytäisikin..ilolla sen vastaanottaisin, nätin vaaleaihoisen tummahiuksisen kaunottaren jolla pieni nätti heltta leuan alla ja pituutta n. 163-165
- Anonyymi
Tykkään näistä kun jotain ei niin kivaa piirrettä pidetään kivana kuten helttaa. suloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään näistä kun jotain ei niin kivaa piirrettä pidetään kivana kuten helttaa. suloista.
Suloinen hänkin oli, ja kuului hänen olemukseen täydellisesti..ehkä hän ei itse siitä tykkää mutta mulle sekin piirre hänessä viehätti, eikäpä hän tainnut huomata että sivusilmällä senkin hänestä rekisteröin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suloinen hänkin oli, ja kuului hänen olemukseen täydellisesti..ehkä hän ei itse siitä tykkää mutta mulle sekin piirre hänessä viehätti, eikäpä hän tainnut huomata että sivusilmällä senkin hänestä rekisteröin😊
Piristit tätä koko keskustelua ,tästä tuli hyvä mieli. Kertoo jotain siitä mitä tunnet toista kohtaan.
- Anonyymi
Nainen, se pätee sinuunkin, muista se. Ellet sitten käske pysymään poissa.
- Anonyymi
Miksi niin käskisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin käskisi
Mistä sen tietää, jos onkin pahalla päällä.
- Anonyymi
Älä osta paskaa, jos sulla ei oo peltoa.
- Anonyymi
Eipä pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Ei niin. Jätin 50 euron setelin taakseni kadulle eikä vieläkään ole tullut eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Jätin 50 euron setelin taakseni kadulle eikä vieläkään ole tullut eteen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mä taas kerran jätin auton parkkiin kadun varrelle ja ei ilmaantunut eteen shoppailuun jälkeen ei. Piti lopuksi peruuttaa itse autolle että se ilmaantui eteeni. Ainakin kovasti työtä vaatii joskus..
- Anonyymi
No sitä tässä toivon..
- Anonyymi
Sama. Sivusta.
- Anonyymi
Saat, 20 000 euron, lahjakortin, 🙂🙂 N
- Anonyymi
Saat, 20 000 euron lahjakortin, molemmat ovat oranssin värisiä, isoja ja vahvoja, ja, molemmat, k-citymarkettiin, 🙂🙂 N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat, 20 000 euron, lahjakortin, 🙂🙂 N
Voit pitää rahat, jos vaan saan hetken vielä edes katsella yhtä miestä 🤗☺️ Sivusta yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit pitää rahat, jos vaan saan hetken vielä edes katsella yhtä miestä 🤗☺️ Sivusta yllättäen.
Saat, aina, katsoa, minua, 🥰🥰🦢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat, aina, katsoa, minua, 🥰🥰🦢
Ihanaa, kiitos 🤗💗😘
- Anonyymi
Ei tod pidä paikkaansa! En tiedä miten osaakin piileskellä noin hyvin, hra Hän. Ei vahingossakaan ole eteeni tupsahtanut.
- Yst.terv. nimim. helttaani heiluttelen- Anonyymi
Joo. Samat sanat..juuri eräässä tapahtumassa olin jos sattuisin häneen ja hänen nättiin helttaansa törmäämään, ei näkynyt ei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Samat sanat..juuri eräässä tapahtumassa olin jos sattuisin häneen ja hänen nättiin helttaansa törmäämään, ei näkynyt ei...
Oivoi. Ota nyt suoraan yhteyttä, mikä estää? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oivoi. Ota nyt suoraan yhteyttä, mikä estää? :(
Olen odottavalla kannalla viestin suhteen. Edelleen.
- Yst.terv.nimim. Täällä heiluvat heltta ja minä, joka harvoin käy tapahtumissa ja joka on jo kerran viestiä laittanut ja joka on kylmästi dissattu
- Anonyymi
Toivon, että, kaikki, Suomen poliisit ja Suomen vartijat, saavat, kaikkiin 999999999999999999999999999, Suomen kauppoihin, kortin, jolla saa 50 alennusta, ja, saavat, sen, koko loppu, elääkseen, ja kaikista palveluista, aivan, missä tahansa ovatkin, 50 alennusta, 🥰🥰 ja, saatte, sen, ikuisiksi korvaukseksi, siitä, että, saamme vihdoin Suomen suomeksi, se riittää, ja, vallan mainiosti, riittää, ikuisiksi ajoiksi, 🙂🙂🥰🥰🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢
- Anonyymi
50 prosenttia, alennusta, 🙂🙂
- Anonyymi
Terveisin, N, rakkaudella, 🥰🥰🦢
- Anonyymi
Ja, rakkaani, saa, lahjoja, KOKO Suomelta ja KOKO, maailmalta, ikuisuuden ajan, 🥰🥰💏 N aina ja ikuisesti, ja, mitä hulppeampia ja hienompia, se, parempi, joten mielikuvitusta, vain, 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 N ja, kaikki hänen rakkaansa, myös, 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 eli, PAKSU N, 🙂🙂
- Anonyymi
Savonlinnassahan lauseloihiminen on huvittavinta.
- Anonyymi
On tuossa perää. Yhdessä paikassa on tullut ihmisiä kohdalle, joita on nähnyt viimeksi joskus nuoruudessa...ei niin mukavia muistoja kyseisistä henkilöistä ollut, tuli vaan ne huonot jutut taas mieleen☹️.
- Anonyymi
Toisaalta tuo olisi ihan hyväkin juttu. Jos kaivertaa mieltä jokin menneisyydestä, sen saisi vielät selvitettyä tulevaisuudessa. Eihän siinä mitään pahaa olisi.
- Anonyymi
Kyllä kyllä ja vielä kerran kyllä. Kyllä.
- Anonyymi
Aina voi jättää uudelleen taa, sellainen kiertokulkusydeemi...
- Anonyymi
Ketään et väkisellä saa
- Anonyymi
Huoh
- Anonyymi
Tule sanomaan se minulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835