Hyvää päivän jatkoa

Tuntuu, että palsta nykyisin ottaa enemmän kuin antaa. Taitaa olla aika luovuttaa. Tummat pilvet saapuvat taivaan rannasta.

21

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos samoin. Älä ainakaan auton rattiin lähde. Ehkä raikkaat tuulet puhaltavat pilvet pois. 🌬🌤🌤👵

      • Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...

        Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵

        Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.

        Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵

        Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

        Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.

        Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

        Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.

        Kuka sinäkin olet? Ja miksi pyytelet anteeksi?


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

        Mummot on tosi arvokkaita, taitaa niillä olla myös tunteita niinku nuoremmilla, ja kokemusta elämästä enemmän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

        No anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Nyt on sitten kaikkien päivä pilalla. Samalla tavalla nuoret ajattelee tällaisesta papparaisestakin. Ihan muumio joka joutaa kuolla pois.


    • Anonyymi

      Palsta Prinssille..
      Tuntuu samalta, olen siksi ollut hiljaa. Nyt saat kalistella sapeleitasi ainakin minulta rauhassa. On tullut aika jäähyväisten, lopullisten. On tosin ollut ihan hauskojakin hetkiä, vaikka vinoilujen vuoksi ei niinkään. Ehkä ei enää nähdä koskaan kun tähänkin asti ollaan pärjätty. Voi hyvin ja etsivä löytää niinkuin sanotaan, siis sen oikean. Kesäterveisin Mummo landelta laakealta aukealta.

      • No kyllä nyt vedettiin kokonainen hernekasvi juuria myöten nenään .... Ja mistä syystä?


      • Minun vikako nyt taas kaikki oli?


    • Anonyymi

      Narsku sai mitä sille kuuluu.

      • Mitä mahdat vihjailla? Narsku, eli narsisti? Minäkö? Millähän perustein minä olen narsisti? Siellä oikein psykiatrit paikalla.


      • Taitaa narsisti olla pikemminkin hän joka nauttii minun vedättämisestä ja tunteilla leikkimisestä.


    • Onneksi olkoon. Saatte tapettua kaikki minun tunteeni. En rakasta enää ketään. Itseänikään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe