Hyvää päivän jatkoa

Tuntuu, että palsta nykyisin ottaa enemmän kuin antaa. Taitaa olla aika luovuttaa. Tummat pilvet saapuvat taivaan rannasta.

21

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin. Älä ainakaan auton rattiin lähde. Ehkä raikkaat tuulet puhaltavat pilvet pois. 🌬🌤🌤👵

• Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...

Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵

Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.

Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵

Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.

Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.

Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.

Kuka sinäkin olet? Ja miksi pyytelet anteeksi?

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.

Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

Mummot on tosi arvokkaita, taitaa niillä olla myös tunteita niinku nuoremmilla, ja kokemusta elämästä enemmän...

• Anonyymi kirjoitti:

No anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Nyt on sitten kaikkien päivä pilalla. Samalla tavalla nuoret ajattelee tällaisesta papparaisestakin. Ihan muumio joka joutaa kuolla pois.

• Anonyymi

Palsta Prinssille..
      Tuntuu samalta, olen siksi ollut hiljaa. Nyt saat kalistella sapeleitasi ainakin minulta rauhassa. On tullut aika jäähyväisten, lopullisten. On tosin ollut ihan hauskojakin hetkiä, vaikka vinoilujen vuoksi ei niinkään. Ehkä ei enää nähdä koskaan kun tähänkin asti ollaan pärjätty. Voi hyvin ja etsivä löytää niinkuin sanotaan, siis sen oikean. Kesäterveisin Mummo landelta laakealta aukealta.

• No kyllä nyt vedettiin kokonainen hernekasvi juuria myöten nenään .... Ja mistä syystä?

• Minun vikako nyt taas kaikki oli?

• Anonyymi

Narsku sai mitä sille kuuluu.

• Mitä mahdat vihjailla? Narsku, eli narsisti? Minäkö? Millähän perustein minä olen narsisti? Siellä oikein psykiatrit paikalla.

• Taitaa narsisti olla pikemminkin hän joka nauttii minun vedättämisestä ja tunteilla leikkimisestä.

• Onneksi olkoon. Saatte tapettua kaikki minun tunteeni. En rakasta enää ketään. Itseänikään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1841
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1668
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      888
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      879
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      676
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      676
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      673
    Aihe