Hyvää päivän jatkoa

Tuntuu, että palsta nykyisin ottaa enemmän kuin antaa. Taitaa olla aika luovuttaa. Tummat pilvet saapuvat taivaan rannasta.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos samoin. Älä ainakaan auton rattiin lähde. Ehkä raikkaat tuulet puhaltavat pilvet pois. 🌬🌤🌤👵

      • Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Olenpa hyvinkin menossa. Töistä kotiin kohta. Mitä sinäkään suotta minusta huolehdit? Ei tämä maailma yhtä kaipaa...

        Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Kuulostat niin masentuneelle. Mikä mieltä piristäisi? 👵

        Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Tuskin enää mikään. Menen kotiin itkemään.

        Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinnuu. Lämpöinen mummohali ja rutistus täältä. 👵

        Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kiitos vaan. En tullut palstalle mummohaleja saamaan. Kuten sanoin, tämä nykyisin ottaa enemmän kuin antaa.

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

        Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Sori, olen vaan aika huonolla tuulella nyt. Ei minua varten ei. Vtuttaa kun näistä tunteista ei pääse eroon ikinä.

        Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä sinun pitäs sinne reaalimaailmaan siirtyä ja hyväksyä, ettei se nuori tytöntyllerö ollut sinua varten. Eikä minun tarvii sinulle enää vastailla, jos se on sinun mielestä inhottavaa. 👵

        Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi ei olisi tarkoitus olla huonolla tuulella.

        Kuka sinäkin olet? Ja miksi pyytelet anteeksi?


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Se on helppo muitten neuvoa, miten olla, kun ei tarvitse itse kärvistellä.

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

        Mummot on tosi arvokkaita, taitaa niillä olla myös tunteita niinku nuoremmilla, ja kokemusta elämästä enemmän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä minun kärvistelyistäni tiedät. Ai niin, mummothan on sukupuolettomia tunteettomia ja muodottomia muumeja haudan partaalla, eikö niin. Eikä niistä ole väliksi, mitä ajattelevat tai tuntevat? Taisit juuri pilata päiväni, kun yritin vaan sua piristää. 👵

        No anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Nyt on sitten kaikkien päivä pilalla. Samalla tavalla nuoret ajattelee tällaisesta papparaisestakin. Ihan muumio joka joutaa kuolla pois.


    • Anonyymi

      Palsta Prinssille..
      Tuntuu samalta, olen siksi ollut hiljaa. Nyt saat kalistella sapeleitasi ainakin minulta rauhassa. On tullut aika jäähyväisten, lopullisten. On tosin ollut ihan hauskojakin hetkiä, vaikka vinoilujen vuoksi ei niinkään. Ehkä ei enää nähdä koskaan kun tähänkin asti ollaan pärjätty. Voi hyvin ja etsivä löytää niinkuin sanotaan, siis sen oikean. Kesäterveisin Mummo landelta laakealta aukealta.

      • No kyllä nyt vedettiin kokonainen hernekasvi juuria myöten nenään .... Ja mistä syystä?


      • Minun vikako nyt taas kaikki oli?


    • Anonyymi

      Narsku sai mitä sille kuuluu.

      • Mitä mahdat vihjailla? Narsku, eli narsisti? Minäkö? Millähän perustein minä olen narsisti? Siellä oikein psykiatrit paikalla.


      • Taitaa narsisti olla pikemminkin hän joka nauttii minun vedättämisestä ja tunteilla leikkimisestä.


    • Onneksi olkoon. Saatte tapettua kaikki minun tunteeni. En rakasta enää ketään. Itseänikään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe