Kuinka on mahdollista että hirvittävä- ääniset mopot saavat keulia ja terrorisoida ydinkeskustassa edestakaisin ilman seuraamuksia?? Mahtaa olla yövuorolaiset ja monet muut melko tuskastuneita. Millaisia ihmisiä ovat tällaisten ylimielisten " lasten " vanhemmat kun ei kiinnosta?
Viritetyt mopot
14
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Mie heräsin puoli2 yöllä kamalaan meteliin.Asun kerrostalossa
Joutsenossa 17 km ryssän rajalle.Tiesin uuden vuokralaisen
antaneen avaimet pojalleen kukkien kastelua varten.No poika
tuli kaverinsa kanssa yöllä viritettyine mopoineen.
Seuraavana päivänä valvotun loppuyön jälkeen - Anonyymi
Kirjoitin kirjeen ja laitoin postiluukusta .Kiitos herättmisestä
luulin puuttinin tulevan yökylään, mutta se olikin siun kukkien
kastelija kavereineen.Jospa ne kastelut voisi järjestää päiväs
aikaan kiittäen ja nimi.Katsotaan toimiiko.Seuraavaksi ei auta
kuin soittaa poliisit paikalle kotirauhan rikkomista tai jotain - Anonyymi
Ylimielisiä.
- Anonyymi
Jos nää mopot häirittee sinnuu nii meet va rohkeesti sanomaa päin naamaa mitä miletä oot tuommosesta päristelystä
- Anonyymi
oikeinta soittaa poliisille - provosoi vain jos itse menee sanomaan
Tämä on valitettavasti ongelma monessa kylässä & kaupungissa - nähdäänpä kuinka kauan - laki koko mopoilun kieltämisestä - Anonyymi
Koulta itse ne kilpipoikas, ei meitän tarvitse mennä sanomaan mieliksesi että karkuun ehtiä pääsevät.
- Anonyymi
Ja toinen juttu: miksi naapuri hakkaat sitä terassin ovea niin kovasti ja monta kertaa?
- Anonyymi
meleko joutavaa öljyn tuhlausta näinä aikoina
- Anonyymi
Ei siihen kylään koskaan saada järjestystä, koska rosvot ja mopomörrääjät ja muut ovat jepareiden tuttuja ja sukulaisia, luulisin. Siksi muutin pois ajat sitten.
- Anonyymi
Joka "kylällä" on ain joku hullu idiootti, joka vaarantaa itsensä lisäksi, valitettavasti myös muut tiellä liikkujat. Yleensä se loppuu vasta sitten kun kyseinen tyyppi ajaa ulos, tai jää auton tönäisemäksi.
- Anonyymi
Nyt kun tiet jäätyy, niin mopoilijoita pitää varoittaa ajamasta liian lähellä edellä menevää autoa! Mopon eturengas voi lähtä helposti jarruttaessa alta jäisellä asfaltilla, varsinkin jos 2-päällä ajetaan. Viime syksynä näin kävikin kun jarrutin autolla ennen liikenneympyrää, johon yhtäkkiä syöksyi auto hurjaa vauhtia. Takana oleva skootteri (2-päällä) kaatui. En ollut edes tietoinen niiden olemisesta auton takana.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta Mash Fifty 50 moposta?
- Anonyymi
Näyttääks ne vihalisääntymisellä uhkaavaa hävytöntäsormea nousunaikana.
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa vähän kauemmas keskustasta. Asun 1km keskustasta ja täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Aiemmin asuin keskustassa, mutta hiljaisia öitä arvostavana tajusin ettei siellä ole hiljaista koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914