https://www.is.fi/autot/art-2000008929828.html
Huippukuntoisena myyty Golf kesti kaksi kuukautta – myyjäliikkeen mukaan ei poikkeuksellista
Vikadiagnoosin mukaan auton moottorin yhdestä sylinteristä puuttui puristuspaineet ja paineet vuotivat öljytilaan.
Kalliit purkurahat
Myyjäliike velvoitettiin palauttamaan auton kauppahinta 7 500 euroa ostajalle. Tuosta summasta tosin myyjäliike saa vähentää 350 euroa ostajan saamana käyttöhyötynä. Lisäksi autoliike joutui maksamaan 400 euroa helmapeltien korjaamisesta.
Auton ostaja oli vailla myös korvauksia auton seisonta-ajalta, mutta tämän vaatimuksen käräjäoikeus hylkäsi. Myyjäliikkeen omat ja sen maksettavaksi tulleet ostajan oikeudenkäyntikulut nousivat noin 22 000 euroon.
Auton myynyt liike valitti käräjäoikeuden päätöksestä Vaasan hovioikeuteen, mutta sieltä ei asiassa valituslupaa herunut.
Totuuden VW myyjä vaan kertoi-ei se kestä...
1
243
Vastaukset
- Anonyymi
Wauh, se onkin ensimmäinen tapaus Suomessa kun vanha vaihdokki ei ollutkaan uuden veroinen.
Onko sulla kaikki hyvin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3013034- 1002093
- 911453
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191313Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741211Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391081- 481042
- 461032
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461021IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika43982