Olin paksusuolen tähystyksessä n. 5 vuotta sitten. Siitä asti ollut sellainen tunne, että on koko hätä suolessa.
Vatsa toimii 3 kertaa päivässä ilmavaivoja ei ole, voi johtua, siitä, että otan päivittäin Gefilus Basic – tabletin, mutta tunne on se, että peräsuoli ei tyhjene kokonaan, enkä voi ajatella muuta. Työterveyslääkärille olen maininnut asiasta, hän sanoo, että eri ole vaarallista, kun on kerran tähystetty, eikä muita oireita (pahonvointia) ole. Vatsa toimii muutaman palan klo 8, sitten 10 jälkeen iso määrä (siihen mennessä olen ottanut 1,5 mitallista Visibliniä kaurapuuron ja marjojen seasssa ja juonut kahvin ja marjmehua. Leivän päällä on paprikaa, kurkkua, juustoa ja kesäkurpitsaa. Lisäksi unilääkkeet ovat käytössä, olanzapin, psyykenlääkkeet,.( en luopua mielellään niistä, koska muuten en nukkuisi luultavasti Ummetusta ei ole, joskus ei vatsa toimi aamupäivällä kunnolla, niin otan pussin pegorionia näiden lisäksi, mutta tätä teen n. kerran viikossa.
Voiko tai kannattaako tälle tehdä mitään ja laajentunutta ei oikein kuulosta, kun ummetusta ei ole. Osasyy tähän oireeseen voi olla, että käytin ennen tähystystä liikaa laxoberonia ummetukseen. Myöhemmin olen käyttänyt vain Visibliniä ja harvoin Pegorionia.
Vatsa tooimii3 3 kertaa, koko ajan hätä
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Itse voit mennä hoitoon jos sinulla on jääkiekko-tausta, niin saisimme näitä rauhallisempia ihmisiä pelikentille!fifty fifty
- Anonyymi
anteeksi! jääkiekkokommentti oli tarkoitettu muistaakseni einato-ihmisten kommenttikenttään,koska he vaativat sairaalan muka jos kannustaa väkivallattomampia Putinia ja Lukasenkaa
- Anonyymi
tasakäpälähyppy turvallisissa olosuhteissa 1krt/päivässä!
- Anonyymi
leuanvetoa 1krt/päivässä,jos ei tunnu liian rankalta
- Anonyymi
paikallaan juoksua turvallisissa olosuhteissa 5askelta/päivä
- Anonyymi
Virtsaan istualtaan ja iltaisin syön maitopuuron raejuuston ja mustikoiden kanssa. Liiikunta ja kuiden lisäys ei auta, koska vaiva on ollut jo monta vuotta.
Auttaisiko joku muu testi, josta voisi myöhemmin lääkärille mainita. - Anonyymi
Vain vasen reuna teksteistä
- Anonyymi
Bobby Fisherin ohje
- Anonyymi
Pelko sanoi,jospa rukoilisin vihollisteni puolesta,pittää aavistuksen verran olla huumoritajua,olkoonpa se vaikka sitten porinaa keksimistä työtovereiden kanssa
- Anonyymi
Nyt menee hieman paremmin, kun jätin juuston pois, en tarvitse luultavasti enää Pegorionia. Vatsa toimii 3 kertaa päivässä ilmankin sitä, ainoa huoli on ainainen kakkahädän tunne. Eli ummetusta ei ole enää, kiitos Visiblinin ja kahvin ja juuston pois jättämisen Lisäksi välillä juon piimää ja välillä maitoa, en tiedä kumpi olisi parempaa vatsalleni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984