Tulipa ajettua epävirallinen rautaperse!

Anonyymi

Kokoontumisajon sivutuotteena syntyi vajaan kahden tuhannen kilometrin ajosuoritus likimain yhtäsoittoa ja siinä samalla 1600km 24 tunnin sisään.
Kyllä kysessä on kieltämättä kestävyyslaji, mutta pyörä on myös keskeinen tekijä onnistuneessa suorituksessa. Oma pyöräni, Honda 650 Deauville lienee ehkä hiukan alamittainen tuohon touhuun, mutta hyvin se hommasta selvisi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut siitä, vaikka en tiedä, että onko tuo rautaperseily ihan järkihommaa! Ammattiautoilijoiden ajo ja lepoaikoja seurataan tarkasti, mutta tällaiset haasteajot on vielä laillisia. Itsekin olen pitkiä siivuja ajellut, mutta en ihan tuota määrää. Niin kyllähän siinä aika ajoin huomiokyky herpaantuu. Varsinkin aamuyön hetkinä.

      • Anonyymi

        Sen verran kommenttia, että aamuyö ei ollut kovinkaan hankala. Jostain syystä pyörän päällä pysyy hereillä ilman suurempia tuskailuja. Autolla vastaava suoritus ei minulta ainakaan onnistuisi mitenkään. Rautaperseen tavoittelussa eräs oleellinen juttu lienee siinä, että jättää suorituksen aikana syömiset mahdollisimman vähiin. Pohjalla pitää tietenkin olla hyvin nukuttu yö. Mutta on totta, että jossain vaiheessa alkaa herpaantuminen ja silloin pyörä on ajettava parkkiin kuskin palauttamiseksi ajokuntoon voimistellen tai jopa pienet nokkatorkut ottaen.


    • Anonyymi

      Missä oli tuo Pride- kokoontuminen?

      • Anonyymi

        Tuota.. ei ollut pride ollenkaan..


    • Anonyymi

      Millä perusteella Honda 650 Deauville on alimittainen rautaperseilyyn?

      Vai eikö se kulje kuin 84km/h

      • Anonyymi

        Kyllä Honda on varsin kiva peli matkan päällä. Isoilla teillä pienehkö moottori pyörii ehkä "turhan suurilla kierroksilla". Toisaalta keskimääräinen kulutus jäi 4,3 litraan/100km. Tankillisella pääsi pystyi ajamaan jopa 400km. Sorateitäkään Honda ei pannut pahakseen, kuten monet raskaammat pyörät näkyivät tekevän. Helppo, leppoisa ajoasento säästää kuljettajaa.
        https://www.motorbikecatalog.com/performance/2004/63260/honda_nt650v_deauville.html


    • Anonyymi

      Mikä vatun miehen mitta tuollainen turha ja älytön ajolenkki oikein on?
      Ihan kuin miehestä tulisi jotenkin toinen ja miehekkäämpi, hihii!

      • Anonyymi

        En usko, että yhtä miehekäs olo kuin tällaisesta kommentoinnista.


      • Anonyymi

        Miksi kiivetä jollekin kukkulalle tai hiihtää 50km, kun saman voi katsoa Youtubesta kotisohvalta.


      • Anonyymi

        Hanki prätkä ja tutustu aiheeseen, saatat alkaa ymmärtää.


    • Anonyymi

      Hieno suoritus, onnea! 👍 Onko Hondassa alkuperäinen satula vai mukavuuspenkki?
      Omalla Fazerilla ei alkuperäisellä satulalla voisi edes kuvitella tuollaista, nykyisellä geelisatulalla ehkä.

      • Anonyymi

        Satula on tehty kertaalleen uusiksi. On varmaan hiukan alkuperäistä etevämpi, vaikka ei olekaan minkään sortin mukavuuspenkki.


    • Anonyymi

      Deauvillehän on tuohon tosi hyvä,olen ajanut.Vähän tuntui että voisi olla enenmmin voimaa kaksi päällä kun on itse 100 kiloinen ilman varusteita.
      Mutta,hyvä kate ja ei matkalla se voima ole tärkeintä.
      Minulla on gsx 1400,on voimaa mutta saksan baanalla pyörä menisi mutta kuski ei kestä tuota ilmanvastusta.
      Tuli ajettua kerran ihan vahingossa travemundesta jesoloon adrian meren rannalle 1550 kilometriä ,aikaa meni se 17 tuntia.
      Varmaan olisin ollut perillä vähemmän väsynyt deauvillen satulassa.
      Sitä paitsi noita vapaaehtoisia maksymääräyksiä voi lahjoittaa valtiolle jos tykkää ajaa kovaa,köyhä ei voi.
      Voi olla että henkikin on tallessa kun on pääsääntöisesti yrittänyt noudattaa liikennesääntöjä.Voi olla että se saattaa tosin haista pahalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe