Ja miten läheltä olet tuota aktia katsellut ? Entä sinä kolmas osapuoli, onko tuollaisen parin mies ottanut sinulta suihin ?
Cuckold suhteen mies, nuoletko vaimosi puhtaaksi
14
2971
Vastaukset
- Anonyymi
Olen se kolmas osapuoli ja olen käynyt tuollaisen aisuriparin luona useita kertoja. Ekalla kerralla ei oikein meinannut onnistua tuo, kun jännitin liikaa. Niinpä tuon parin mies otti kaluni suuhunsa ja kun oli hetken sitä imenyt, ohjasi sen vaimonsa pilluun. Ja loppu menikin sitten kutakuinkin tyydyttävästi. Jälkeen päin minua on kiihottanut tuo miehen käytös, vaikka sitä ei toisella kertaa tarvittukaan.
- Anonyymi
Muutama mies meilläkin aluksi jännittänyt lähinnä miestäni miten hän reakoi tilanteeseen. Päätimme mieheni kanssa kun vieras eka kertaa kanssani, mieheni aluksi poissa makkarista. Pari 50
- Anonyymi
Eka kerralla putsasin vaimon pillun puhtaaksi kun seuraava jatkoi panemista.
Ei ollut mitään herkkua ,mutta yllätyksestä tein sen.
Ei ollut sellaista pesu paikkaa,missä vaimo olis pystynyt perseen pillun.
Vaimo oli ihan innoissaan,levitti ja käski putsaamaan.
Ja pojilla oli hauskaa. - Anonyymi
En nuole... mutta kerran yksi kokematon kaveri nuoli tuollaisen 3 1 kimppajutun päättekksi. Vaimo sanoi, että se oli kiihottavaa. Näin tuon tapauksen vierestä.
- Anonyymi
On se kyllä ylikylän juttu, jos tuollaisen 3-4 kimppanon jälkeen joku nuolee puhki nussitun pimpsan, sitä tunnetta ei osaa sanoin kuvata. Mulle on pari kertaa tapahtunut sellaista. Mun mies ei kyllä taatusti nuole.
Itse olen haaveillut tuollaisesta tilanteesta missä pääsisi nuolemaan spermaista pimpsaa.
- Anonyymi
En nuole mutta vaimo on nyt etelässä ja sain juuri viestin että eilen oli ollut kivaa,,,, Laittoi muutaman kuvankin. Joku oli nuollut kyllä...
Oma vaimo kanssa etelässä....mitähän touhuaa.
- Anonyymi
Ekan kerran kun vaimolla oli kaksi kollia naimassa ,niin oli sellainen paikka että ei ollut mahdollisuutta lähteä peseen .
Tein päätöksen että kokeillaan nuolla.
Ei se mitään herkkua ollut ,eteenkin kun nuorella miehellä oli tullut hiton paljon mälliä .
Taisin yökätäkkin, oli pikkaisen naiseni makua mukana vahvasti.
Vaimo oli liekeissä. - Anonyymi
Pyyhepaperia olen joutunut hakemaan, jotta voi pyyhkiä isommat lastit ennen seuraavaa annosta.
- Anonyymi
Jostain syystä jo nuorena miehenä pääsin kimppa tilanteisiin. Kun ensimmäisen kerran pyydettiin jatkoille kapakasta osasi jo katsella sillä silmällä kuka nainen on halukas saamaan vierasta. Kerroin kerran mies puolueelle ystävälle ,ja hänkin kiinnostui. Nuoruuden innolla harrastimme rouvien tyydyttämisestä.
Ja joskus näin sen että kun olimme laskeneet lastit kiimaiseen naiseen ,hänen mies halusi nuolla pillun vaimoltaan. Joskus naiset pakottivat
Miehensä nuolemaan pillunsa.
Ensin se huvitti ja nauratti mutta joskus ihan odotti.
Ei jokainen pari käyttäytynyt noin ,mutta yllättävän moni.
Itsekkin miettinyt ja joskus kun kaverin kans kun toivuttu ihan kokeeksi oon maistanut,eteenkin nuoret naiset villiintyy,mutta ei ole mun juttu.
Mutta liukkaille on ihan kiva tulla.- Anonyymi
Jäi ihan miettimään mikä sinua vaivaa?Ei sinulla ole velvollisuus käydä täällä kertomassa kuinka olet karannut niuanniemestä tai kuinka päästät kissan ulos.
Vaikka en kerronkaan seikkailustani täällä voin kertoa että kaikki ei ole niin sulkeentuneita niin kun sinä.
Yllä pidolle pyyntö. Eikö tuota voisi sulkea pois näiltä sivuilta.
- Anonyymi
Useimmiten nuolen. Ja ihan siitä vierestä olen tavannut katsella. Jos vaimo ratsastaa selkä partnerin kasvojen suuntaan, olen myös nuollut klittaa ja häpykumpua miehen ollessa vielä hänen sisällään.
Aika lailla kaikkea on tullut tehtyä.
-Pasi-Hienoa toimintaa. Itse en ole päässyt vielä nuolemaan spermaista pimpsaa. Kimppaa on ollut niin harvoin viime vuosina.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971573
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551563- 391496
- 511381