Hei
Tyttärelläni 12-vuotiaalla on saman ikäinen poikaystävä. Ovat seurustelleet puoli vuotta. Luulin että se heidän touhu ennemänkin kaveruutta, mutta nyt tyttäreni päiväkirjasta on käynyt ilmi (vahingossa luin, kun oli unohtanut kirjan auki) että ovat olleet yhdynnässä.... Ehkäisy on ollut kuulemma käytössä, mutta silti vähän särähti korviini.
12-vuotias on kyllä hiukan liian nuori sekstailuun, mutta en ole puhunut asiasta hänen kanssaan kun oletin, etteivät he sellaista tekisi.
Mitä mieltä olette, ovatko he olleet aivan liian nuoria? Mitä minun kuuluisi vanhempana tehdä?
12-vuotiaana seksin harrastaminen
6
277
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et pysty estämään.
- Anonyymi
mitään ei ole tehtävissä, hyväksy kohtalosi
- Anonyymi
Ei sen ikäisellä edes seiso, minä voin panna sitä tytärtäsi kunnolla.
- Anonyymi
Älä puutu, mutta varmista vain ehkäisy. Poika käyttämään kondomia, tai tytölle pillerit.
Oma seikkailuni tapahtui 30 vuotta sitten. Olin melkein täyttänyt 13 ja tyttö oli samanikäinen. Ihastuttiin ja oltiin kokeilunhaluisia ja kun tutustuttiin ja hävetys laski. Joku epäili täällä, ettei tuon ikäisellä seiso, mutta kyllä seisoo. Siittiöitä ei ehkä vielä kehity, mutta ei se seksiä estä. Me ei silloin tiedetty mitään ehkäisystä eikä seksistä. Tyttö ei kai tullut raskaaksi siksi, että sperma oli väritöntä - siis ilman siittiöitä. Jonkun kuukauden sitä kesti ja sitten erottiin ihan hölmöstä syystä.- Anonyymi00005
Oon tyttö 13v ja on ollu poikaystävä kaks vuotta. Oon antanu työtää sisään mut ennen laukeamista vetäny aina pois ja käsin auttanu orkun hänelle. Sperma on sillä vieläkin läpinäkyvää ja mua kun panettaa haluaisin uskaltaa päästää laukeamaa sisääni mutten uskalla ku ei oo mitään ehkäisyä enkä kehtaa äidille kertoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oon tyttö 13v ja on ollu poikaystävä kaks vuotta. Oon antanu työtää sisään mut ennen laukeamista vetäny aina pois ja käsin auttanu orkun hänelle. Sperma on sillä vieläkin läpinäkyvää ja mua kun panettaa haluaisin uskaltaa päästää laukeamaa sisääni mutten uskalla ku ei oo mitään ehkäisyä enkä kehtaa äidille kertoa.
Keskeytetty yhdyntä on yksi huonoimmista ehkäisykeinoista. Ostakaa vaikka kortsuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1847209Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1243259Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?501838Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601827- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am801765Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161551- 691373