Heiluu homokorvakorut basson tahtiin??? Aina sama ilmiö kun liikennevaloissa sattuu viereiselle kaistalle.
Miksi bemarissa aina???
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnität vain huomiota sellaisiin asioihin, joista olet itse todella kiinnostunut.
- Anonyymi
Hyvä pointti!
- Anonyymi
Tietenkin, koska ajan itsekin BMW:llä.
- Anonyymi
Onhan se nyt aika erikoinen näky kun isot korvakorut pomppii basson tahtiin. Erikoisiin asioihin kiinnittää huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt aika erikoinen näky kun isot korvakorut pomppii basson tahtiin. Erikoisiin asioihin kiinnittää huomiota.
Mistäsinä tiedät että se on bassoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäsinä tiedät että se on bassoa?
Jumputus kuuluu korttelin päähän.
- Anonyymi
Jännä miten tälleen heterona ei huomaa poikkeavia tuolla liikenteessä
- Anonyymi
Vitutus on suuri ku hävinnt aina Mersulle ja tulee häviämään.
- Anonyymi
Bemarin tekniikka häviää jopa fiatille yhdessä aihealueessa, elikkäs siis kestävyydessä.
- Anonyymi
Lähinnä naurattaa nää toiseltpuolen lahtea saapuneet kun päässeet kiinni bemariin niin ollaan maailmanomistajia...hih...niin noloo....
- Anonyymi
Sen takia kun on Kakolan poikia taka gontissa
- Anonyymi
Buretaan Maanantaina Waraosiksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089