Heiluu homokorvakorut basson tahtiin??? Aina sama ilmiö kun liikennevaloissa sattuu viereiselle kaistalle.
Miksi bemarissa aina???
13
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnität vain huomiota sellaisiin asioihin, joista olet itse todella kiinnostunut.
- Anonyymi
Hyvä pointti!
- Anonyymi
Tietenkin, koska ajan itsekin BMW:llä.
- Anonyymi
Onhan se nyt aika erikoinen näky kun isot korvakorut pomppii basson tahtiin. Erikoisiin asioihin kiinnittää huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt aika erikoinen näky kun isot korvakorut pomppii basson tahtiin. Erikoisiin asioihin kiinnittää huomiota.
Mistäsinä tiedät että se on bassoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäsinä tiedät että se on bassoa?
Jumputus kuuluu korttelin päähän.
- Anonyymi
Jännä miten tälleen heterona ei huomaa poikkeavia tuolla liikenteessä
- Anonyymi
Vitutus on suuri ku hävinnt aina Mersulle ja tulee häviämään.
- Anonyymi
Bemarin tekniikka häviää jopa fiatille yhdessä aihealueessa, elikkäs siis kestävyydessä.
- Anonyymi
Lähinnä naurattaa nää toiseltpuolen lahtea saapuneet kun päässeet kiinni bemariin niin ollaan maailmanomistajia...hih...niin noloo....
- Anonyymi
Sen takia kun on Kakolan poikia taka gontissa
- Anonyymi
Buretaan Maanantaina Waraosiksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888