Ihmetyttää Valtion avustus yli 8 miljoonaa

Anonyymi

Suviseurojen valmistelun ja "tiestön rakenteluun" pari vuotta sitten?
Suviseurathan oli lentokentällä ja perinteistä peltotiestöä ei tarvinnut rakentaa?
Onko tämä oikein, vai hyvävelijuttuja?
Samoin vesistön satuttaminen kemsanesteillä, yms.

Onko SRK liian kallis Suomen kansalle supistuneena Lahkona.

Paikkakuntalainen.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle 8 miljoonaa?

    • Anonyymi

      Jos tuo luku on totta, niin kyllähän se kertoo jotain Suomen korruptoituneesta.
      Veli Lohi ja veli Aittakumpu tehneet lehmänkauppoja eduskunnassa.
      Voi sylky sentäs

      • Anonyymi

        Eihän se ole tyhmä ken pyytää vaan se joka maksaa.
        Jumalalle kun antaa eläessään kympin niin saa taivaassa sitten satasen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole tyhmä ken pyytää vaan se joka maksaa.
        Jumalalle kun antaa eläessään kympin niin saa taivaassa sitten satasen takaisin.

        Voisiko jokainen lesta antaa minulle nyt 100 €?
        Maksan sitten taivaassa joka ikiselle lestalle 10 000 € takaisin.
        Korkotulo on siis huiman suuri.


    • Anonyymi

      Moni muukin yhdistys on saanut avustuksia valtiolta, ne summat näkyy eduskunnan / valtiovarainministeriön sivuilta.
      Uskonnolliset yhteisöt, taiteet ja tieteet, kaiken"sorttiset" toimijat, mitä maassamme "pyöritetään" avustusjärjestöt jne... ....

      • On, mutta marginaalisesti, eikä rikollismaisesti harhauttamalla.
        Menettelyynne ei kestä tarkastelua ja miksi vedät muut mukaan, jotka ovat rehellisiä, eikä kieroilijoita.


    • Anonyymi

      Valtio jakaa fyffee avokätisesti kaikille hihhuleille ja kansa tietysti maksaa kaiken!💸💸

    • Anonyymi

      Lahkon ilmoituksen mukaan koko summa meni"taivastien"rakentamiseen, jopa saviseuran kassasta piti lainata lisää.

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten ja viime vuonna, suviseurojen piti olla Reisjärvellä. Reisjärvellä ei ole lentokenttää vaan peltoa. Aiheellinen kritiikki asiaperustein, kiitos! Eikä se 8 miljoonaa yksin lestadiolaisille mennyt. Itsekin 'kirjoilla' olleena muistan, miten siistinä kenttä pyrittiin pitämään. Vesistöissä saa uida, shampoolla ei luonnonvesissä saa pestä hiuksia.

    • Anonyymi

      Reiskajärven teiden kunnostamiseen pantiin miljoonatolkulla rahaa. Ja ihan vain suviseuroja varten. jumala esti kaikessa viisaudessaan suviseurojen toteutumisen.
      Paikalliset kuulemma valittavat, että kullatut kaiteet teiden varsille jäi uupumaan.
      Ehkäpä seuraavia suviseuroja varten ne kullitetut kaiteetkin verovaroin toteutetaan.

      • Anonyymi

        Hyöty jäi siis Reisjärvellä paikallisille, Suviseuroja ei pidetty, mutta teitä peruskorjattiin valtion varoista seurojen takia.


    • Anonyymi

      Hyvään tarkoitukseen valtion rahat menevät kun kristilliseen toimintaan menevät. Kävin kovin katselemassa ja olipa mukavan tuntuiset juhlat. Paljon ihmisiä ja ihmeen hiljaista ja rauhallista. Jos olisi ollut räminää rytkytystä ja metelifestarit metallimusiikilla sekä ympäristön totaalista sotkemista olisi ”paikalliset” olleet vallan hurmiossa ja kiitelleet kovin. Eikö niin? Perkeleen seuraajille musiikkia munille.

    • Anonyymi

      Vellut osaa ohjata rahavirrat omilleen. Jumalan siunauksella maallinen rikkaus ohjautuu uskonveljille.

    • Anonyymi

      Kahdeksan metriä korkea pinkka satasia tiukkaan puristettuna taruolentojen palvomiseen??????? Eiköhän noita satuja voisi kertoa kukin ihan omalla kustannuksellaan. Ei se ole yhteisvastuullinen asia millään järjellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe