Huima korotus!

Anonyymi

Peräti 0.70snt tupakkatoppaan. Ei ole ennen noin paljon nostettu kerralla!

23

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvä korotus. Pistää monen harkitsemaan lopetusta. Ja pian hinta nousee vielä lisää.

      • Anonyymi

        No en lopeta, vaikka nousee.


    • Anonyymi

      Kääretupakkaan tulee nyt isommat korotukset kuin tehdas tupakkaan. Kun korotukset on korotettu maksaa keskimäärin 11€ yksi massi

      • Anonyymi

        Korotukset eivät lopu koskaan. Tupakka on hyvä valtion lypsylehmä, sillä riippuvaiset käyttää, vaikka maksaisi 20€ toppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korotukset eivät lopu koskaan. Tupakka on hyvä valtion lypsylehmä, sillä riippuvaiset käyttää, vaikka maksaisi 20€ toppa.

        Fiksut riippuvaiset älyään lopettaa. Tosin pakon edessä mutta kuitenkin.


    • Anonyymi

      Maksakoon vaikka sata euroa toppa niin sätkä palaa silti.
      Kyllä meikäläisellä pärse kestää!

      • Anonyymi

        Eikö löydy selkärankaa lopettaa? Pitää olla kyllä pässi kun tuhoaa terveytensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö löydy selkärankaa lopettaa? Pitää olla kyllä pässi kun tuhoaa terveytensä

        Omansahan on, terveytensä. Ja ehkä se on omasta mielestä komeeta, kun mies menee ja sauhu jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omansahan on, terveytensä. Ja ehkä se on omasta mielestä komeeta, kun mies menee ja sauhu jää.

        Eihän siinä mitään jos tupakoija ei mene vaatimaan keuhkosyöpänsä tai muista tupakoinnista aiheutuneista vaivoista hoitoa julkiselta puolelta muiden maksamilla veroilla. Vasta kun tupakoija maksaa joka sentin terveydenhoidostaan, voidaan puhua että omahan on terveytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään jos tupakoija ei mene vaatimaan keuhkosyöpänsä tai muista tupakoinnista aiheutuneista vaivoista hoitoa julkiselta puolelta muiden maksamilla veroilla. Vasta kun tupakoija maksaa joka sentin terveydenhoidostaan, voidaan puhua että omahan on terveytensä.

        Meinaatko, ettei tupakoitsija käy töissä ja maksa veroja?

        Pitäisikö alkoholistit, lihavat ym myös maksaa oman hoitonsa? Millä määritellään se, mistä sairaus on aiheutunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, ettei tupakoitsija käy töissä ja maksa veroja?

        Pitäisikö alkoholistit, lihavat ym myös maksaa oman hoitonsa? Millä määritellään se, mistä sairaus on aiheutunut?

        Tässä puhutaankin nyt tupakasta. Ei lihavuudesta ja sen syistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhutaankin nyt tupakasta. Ei lihavuudesta ja sen syistä

        Kyllä se vain kuuluu tähän, koska ylilihavat ja alkoholistit elämisellään myös aiheuttaa sairauksiaan.
        Ovat kärjessä ylipainosta aiheutuvissa terveyskuluissa.
        Ja edelleen, niin tupakoitsijat maksaa veroja tähän yhteiskuntaan. Eivät kuitenkaan kuluta terveyspalveluja sen enempää kuin muutkaan ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vain kuuluu tähän, koska ylilihavat ja alkoholistit elämisellään myös aiheuttaa sairauksiaan.
        Ovat kärjessä ylipainosta aiheutuvissa terveyskuluissa.
        Ja edelleen, niin tupakoitsijat maksaa veroja tähän yhteiskuntaan. Eivät kuitenkaan kuluta terveyspalveluja sen enempää kuin muutkaan ihmiset.

        Siinä asiassa olet auttamattomasti väärässä


    • Anonyymi

      Virosta salakuljettavat selkä vääränä syöpä kääryleitä!🤕😷🤧

    • Anonyymi

      tupakkapakkauksetkin kai vielä pienentynyt sen hinnan nousun lisäksi.

      nykyään tupakointia pidetään suurimpana paheena, - huumeiden käyttö sallitaan, vaikka tupakointi ei SEKOTA PÄÄTÄ !!

      tosin, on jotain huumeita, joita polttavat sätkään käärittyinä, olen nimittäin jostain partsilta joskus haistanut, eikä varmaan ollut pelkkää tupakkaa , ja haju oli karmee.

      ja sit syyllistetään ns. normaali tupakoivat, kun huumehörhöt kääriskelee niihin sätkiinsä jotain muuta kuin pelkkää tupakkaa . . .

      • Anonyymi

        Alkoholikin on suvaittu, vaikka aiheuttaa paitsi itselleen, myös muille haittaa.


    • Anonyymi

      Kylläpä on kova korotus 0,70 senttiä eli 0,0070 euroa.

      • Anonyymi

        Sulla on tuossa virhe se on 0,070€


    • Anonyymi

      Niin paljonko ne sitten nykyisin maksaa? Itse lopetin polttamisen 10 vuotta sitten, jolloin aski maksoi n. 8€, sen jälkeen tapahtuneista muutoksista ei ole minkäänlaista käsitystä.

      • Anonyymi

        Toppa maksaa 8.95. Punainen Pall Mal.


      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta sitten tupakka maksoi joku 3 e eikä suinkaan 8 euroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta sitten tupakka maksoi joku 3 e eikä suinkaan 8 euroa

        Olette kummatkin väärässä


    • Anonyymi

      juu , joku 3-4 e 10 v itten

      muutto pois maasta jonnekkin mis on halpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe