Miehelle!!!!

Anonyymi

Päivittäin etsin tietoja sinusta, facebook ja insta. Facebookkia en tosin näe. Mutta, jos joskus julkisena laittaisit jotain. En tiedä keinoa, millä saisin tämän ikävän poistumaan. Tiedän, että satuttaisin vain itseäni, jos yhteyttä ottaisin. En saisi sitä, mitä toivoisin takaisin. Koska tämä loppuu? Vai korjaako vasta kuolema kaiken?

27

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Instassa on jos nimen tiedät

      • Anonyymi

        En tiedä nimeä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nimeä. Sivusta.

        Näetkö jossain? Keksi joku syy kysyä nimeä esim. Ootko sä se Seppo Oliko se Seppo joka voitti viimeks kilo lakuja arvonnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö jossain? Keksi joku syy kysyä nimeä esim. Ootko sä se Seppo Oliko se Seppo joka voitti viimeks kilo lakuja arvonnassa?

        Yhdessä paikassa kerran nähnyt. Oon todella huono tuollasissa. Eikö sitä voi vaan suoraan kysyä 🤭 en kyllä uskalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä paikassa kerran nähnyt. Oon todella huono tuollasissa. Eikö sitä voi vaan suoraan kysyä 🤭 en kyllä uskalla...

        Mikset mene sinne paikkaan uudelleen? Yritin myös löytää tapaamaani naista somesta huonoin tuloksin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset mene sinne paikkaan uudelleen? Yritin myös löytää tapaamaani naista somesta huonoin tuloksin..

        Ensi viikolla koitan päästä samoihin aikoihin. Tällä viikolla ei onnistunut 😔


      • Anonyymi

        Kuka nyt omalla nimellään instassa on?


    • Anonyymi

      Ei kaikki oo missään instassa eikä facebook mukana, eli sieltä kautta ei löydy aina..

      • Anonyymi

        Kyllä nykyisin lähes kaikki on jossakin somessa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykyisin lähes kaikki on jossakin somessa. -sivusta

        Onko lähes kaikki=kaikki? Itsekään en ole Somessa. Satunnaisesti kirjoitan anonyyminä esim. tänne. Yleensä tyydyn selaamaan. Täälläkään harvemmin on mitään mielenkiintoista ja eteenpäin vievää. Riitelyä, turhaa kiertelyä ja kaartelua, eli paskanjauhantaa pääasiassa.
        Muutaman kerran päivässä käyn vilkaisemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykyisin lähes kaikki on jossakin somessa. -sivusta

        Niin no, itse en ainakaan ole, eikä enää moni kaverinikaan. Pinnallista turhuutta ja ajan haaskaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykyisin lähes kaikki on jossakin somessa. -sivusta

        Mä mies oon instassa, snäpissä, fakessa, discordissa ja muutamassa muussakin. Yhdessäkään ei ole mun kasvokuvaa.

        -sivuimmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mies oon instassa, snäpissä, fakessa, discordissa ja muutamassa muussakin. Yhdessäkään ei ole mun kasvokuvaa.

        -sivuimmalta

        Onko tilit julkisia vai yksityisiä? Niin olen minäkin monessa mukana. -mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tilit julkisia vai yksityisiä? Niin olen minäkin monessa mukana. -mies sivusta

        Julkisia ja kaikissa pseudonyyminä.


    • Anonyymi

      Sulla satusetä hieman niinkun kosahtaa nämä sinun kirjoitelmat aina yhtä överiin loppukaneettiin. Pakko mainita, että ei kyllä anna mairittelevaa kuvaa niistäkään tyypeistä, jotka vastaa tällaisiin teksteihin tyyliin, ei se oo hätä tämännäköinen. Ei apua

      • Anonyymi

        Itsellesi vastailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesi vastailet?

        Miksi kysyt jotenkin niin latistuneesti noita monotonisia kysymyksiäsi? Hieman on apaattinen klangi


      • Anonyymi

        Överi? Itse olet aina sohimassa kaikenmaailman satusetä ajatuksilla ja trolleilla. Eikö kirjoittaja voi sinusta olla tosissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Överi? Itse olet aina sohimassa kaikenmaailman satusetä ajatuksilla ja trolleilla. Eikö kirjoittaja voi sinusta olla tosissaan?

        No ei ole mitenkään hyväksyttävää kirjoitella toista esittäen mistään elämän loppumisesta, eikä ole millään tavalla hyväksyttävää kuvitella, että jollain loppuu elämänhalu jos ei löydä jotain häiskää somesta. Haloo onko valoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole mitenkään hyväksyttävää kirjoitella toista esittäen mistään elämän loppumisesta, eikä ole millään tavalla hyväksyttävää kuvitella, että jollain loppuu elämänhalu jos ei löydä jotain häiskää somesta. Haloo onko valoo?

        Kuka tässä on toista esittänyt? Näetkö tuosta kirjoituksesta myös sen? Onko tuossa elämänhalun loppumisesta jotain? En kyllä näe näitä asioita.


    • Anonyymi

      Ihan rohkeasti otat yhteyttä ja kerrot miten asiat on. Saat varmasti vastauksia kysymyksiin jot psinavst mieltäsi. Rakkaudessa on kaikki sallittua.

      • Anonyymi

        Vieläkin rikkinäinen puhelin? Sivusta 🥸


    • Anonyymi

      Sivusta, itsellä käytössä FB, mut tainnut sinne laittaa oletuksena, että näkyy vain fb- kavereille. Instaa en käytä. En tosin usko, et kukaan minua yrittää tavoitella. Miksi tavoittelisi, onko hyvät vai pahat mielessä, jos tavoittelee? Kaikki on nykyisin mahdollista, siksi en omaani muuta muuksi. Tämän vain tiedoksi, jos sun hän ajattelee samoin?

      En haluaisi hyviä juttuja laistaa. Mut hyviä juttuja pitäisi olla paljon, että itse muuttaisi asetuksia muuksi. Enkä usko siihen, olen ulkoistanut itseni monesta tarkoituksella. Ajattelen julkisuutta enemmän pessimistisesti, enkä myönteisesti niin kuin monet muut tekee. Hyöty vs. haitta?

    • Anonyymi

      Lääkärin kommentti eilesessä Hesarissa. Kaikkien tulisi jättää some.

      • Anonyymi

        Mikä uutinen, linkki?


    • Anonyymi

      Pyyä FB kaveriksi niin näet kaiken. Jos alkaa kyseleen jotain niin sanot, että vahingossa osui sormi nappiin, on muuten käynynnä niin itselle.

    • Anonyymi

      Laitanko näytteen niskakakasta tulemaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe