Nyt kun pitkästä aikaa oon taas Suomessa ja tuli katottua tänään telkkarista jotain ohjelmaa missä Heta Hyttinen haastatteli erästä muusikkoa...niin tuli mieleen kysymys että onko kyseinen nainen raskaana, lihonu mielettömästi jyrkin ajoista vai onko hän ottanu silikoonit rintoihin?
Heta Hyttinen
8
6191
Vastaukset
- mä
todellakin...toi hyttinen
- ARSKA
HETA ON KAUNIS MIMMI
- Hannu
ARSKA kirjoitti:
HETA ON KAUNIS MIMMI
Ottaisin muijakseni heti jos vain kiinni saisin=)
- arvosteleville!
Heta Hyttinen on haastattelemassa ihmisiä, (ja ihan hyvä siinä)eikä näyttämässä itseään! Missikisat on ihan erikseen!!!!!!!!!!!!
- minä
Eivät kaikki televisiotyötä tekevät ole siellä näyttämässä itseään! Joillekin se todella on vaan työtä!!
- peppi
Ei oo raskaana. Olutvatsa sillä oli ainakin kun oli nakuna saunassa Saari-ohjelmassa. Siis läskimakkarat roikkui lanteilla.
- madkö?
Hetahan on vähän helkkarin hyvännäkönen tyttö!
- tylsä
Hankkikaa ihmiset oikeasti itsellenne elämä! Ruvetkaapa vaikka harrastamaan jotain missä voitte käyttää päätänne. Ei tarvitse silloin kytätä toisten tekemisiä ja ulkonäköä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su412589- 1822023
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1871668En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2611640Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4401522- 131498
- 1371494
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄831399Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut1501147Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861099