Tupakan hinta LIDL - heinäkuu 2022

Anonyymi

Hei!
Kiinnostaisi tietää mitä maksaa halvimmat light tupakat NYT Lidl:ssä. Kuka ystävällinen kävis kattoo tai kertoisi.

Chesterfield sininen tai Sininen LM tai onko Goldfieldillä oma light tupakka ?

Maanantaina 11.7 meen ostaa yhden askin. Yleensä en polta kuin harvoin mutta joskus lomalla pitää. Jaan vielä askin kaverin kanssa. Kertokaas joku ystävällisesti mitä maksaa light tupakat nimenomaan Lidlissä.

21

8907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on samanhintaisia kuin kaikkialla muuallakin. Ei Lidl myy tupakkaa eri hintaan.

      • Anonyymi

        Aapee tässä hei !
        No TIETYSTI ne on samanhintaisia, olisitko voinut kertoa vaikka niiden valtamerkkien LM&Marlboro ym päivän hinnan ?

        LIDL:n valikoimassa on myös muitakin savukkeita kuten mainitsemani Goldfield. Näiden hintaa kysyn myös ja oliko mainitulla merkillä light savikkeita? En oikeasti tiedä.

        Niin harvoin poltan urheilua harrastavana äijänä tai juon olutta. Nyt kuitenkin lähipäivinä tiedossa ulkomaisen naisen seurassa kahdenkeskistä aikaa syvällä luonnossa mökillä - järven rannalla.

        Hän nauttii suomalaisesta oluesta Lapin Kullasta, kuten minäkin hänen seurassaan. Ehkä menee jopa snapsit. Myös kevytsavukkeet ovat oivallinen lisämauste pitkiin iltoihin.... yhdessä saunomisen ja hyvin syömisen kanssa :) Loppuja naisen ja miehen välisiä nautintojamme tarinani ei teille kerro.

        Ehkä... ehkä olisi fiksumpaa jättää näsäviisaita vastauksia vähemmälle ja keskittyä vastaamaan faktoina ja numeroina. Jotenkin niin junttisuomalaista kielitaidottoman tuulipukukansan käytöstä.

        Toivon myös sinulle antoisia ja tyydyttäviä iltoja lähipäivien iltoina ;)

        Ken arvaa mistä LIDL:stä tulen ostamaan huomenna kevytsavuke askin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee tässä hei !
        No TIETYSTI ne on samanhintaisia, olisitko voinut kertoa vaikka niiden valtamerkkien LM&Marlboro ym päivän hinnan ?

        LIDL:n valikoimassa on myös muitakin savukkeita kuten mainitsemani Goldfield. Näiden hintaa kysyn myös ja oliko mainitulla merkillä light savikkeita? En oikeasti tiedä.

        Niin harvoin poltan urheilua harrastavana äijänä tai juon olutta. Nyt kuitenkin lähipäivinä tiedossa ulkomaisen naisen seurassa kahdenkeskistä aikaa syvällä luonnossa mökillä - järven rannalla.

        Hän nauttii suomalaisesta oluesta Lapin Kullasta, kuten minäkin hänen seurassaan. Ehkä menee jopa snapsit. Myös kevytsavukkeet ovat oivallinen lisämauste pitkiin iltoihin.... yhdessä saunomisen ja hyvin syömisen kanssa :) Loppuja naisen ja miehen välisiä nautintojamme tarinani ei teille kerro.

        Ehkä... ehkä olisi fiksumpaa jättää näsäviisaita vastauksia vähemmälle ja keskittyä vastaamaan faktoina ja numeroina. Jotenkin niin junttisuomalaista kielitaidottoman tuulipukukansan käytöstä.

        Toivon myös sinulle antoisia ja tyydyttäviä iltoja lähipäivien iltoina ;)

        Ken arvaa mistä LIDL:stä tulen ostamaan huomenna kevytsavuke askin ?

        Helpoiten saat hinnan selville kun pyydät listan myytävistä savukkeita kassalta tai jätät ostamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoiten saat hinnan selville kun pyydät listan myytävistä savukkeita kassalta tai jätät ostamatta.

        Aapee moi,!

        Kuuleppas kun en nyt ole siinä kassalla ja hyvin kaukana lähimmäistä Lidlistä. Olis ollu kivs tietää hintojs ym.. etukäteen ja ostaa samantien kun tietää mitä haluaa.

        Rahasta se ei ole kii, mun varallisuus on satoja tuhansia euroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee moi,!

        Kuuleppas kun en nyt ole siinä kassalla ja hyvin kaukana lähimmäistä Lidlistä. Olis ollu kivs tietää hintojs ym.. etukäteen ja ostaa samantien kun tietää mitä haluaa.

        Rahasta se ei ole kii, mun varallisuus on satoja tuhansia euroja.

        Kuten huomaat on tupakoivien ihmisten elämä tehty hankalaksi. Ja hyvä niin. Kaupoissa tupakat on piilossa eikä niistä saa tietoa kuin kysymällä listaa kassalla ettei juuri sinun kaltaiset ihmiset saisi päähänsä aloittaa tupakointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee moi,!

        Kuuleppas kun en nyt ole siinä kassalla ja hyvin kaukana lähimmäistä Lidlistä. Olis ollu kivs tietää hintojs ym.. etukäteen ja ostaa samantien kun tietää mitä haluaa.

        Rahasta se ei ole kii, mun varallisuus on satoja tuhansia euroja.

        Nyt jonkun jutut ei stemmaa. Varallisuutta muka on, mutta nimenomaan tupakkirahat on siinä kantissa, että pitää täällä hintaa kysellä.

        Vai onko sulla tilanne sama kun entisellä tytöllä, "kyllä rahaa on, mutta kun ovat tavarassa kiinni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jonkun jutut ei stemmaa. Varallisuutta muka on, mutta nimenomaan tupakkirahat on siinä kantissa, että pitää täällä hintaa kysellä.

        Vai onko sulla tilanne sama kun entisellä tytöllä, "kyllä rahaa on, mutta kun ovat tavarassa kiinni".

        Aapee täs moi.

        Niin, et uskokaan miten tarkka oon rahoistani. Suunnittelen kaiken etukäteen. Ja kuvioissa olis vielä autokin vuokrattavana. Ehkä vähän hullua saivartelua mutta mua kiinnostaa halvin rööki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee moi,!

        Kuuleppas kun en nyt ole siinä kassalla ja hyvin kaukana lähimmäistä Lidlistä. Olis ollu kivs tietää hintojs ym.. etukäteen ja ostaa samantien kun tietää mitä haluaa.

        Rahasta se ei ole kii, mun varallisuus on satoja tuhansia euroja.

        Miksi pitää ostaa Lidlistä? Mene lähi-ärrälle ja osta mitä haluat, eihän niissä askeissa loppujen lopuksi ole suuria hintaeroja merkkien välillä ja juuri kehuit ettei ole rahasta kiinni. Niin ja sehän on aivan sama mitä polttelet esiintyäksesi äijänä (ei naiset kuitenkaan arvosta tupakoivaa miestä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee täs moi.

        Niin, et uskokaan miten tarkka oon rahoistani. Suunnittelen kaiken etukäteen. Ja kuvioissa olis vielä autokin vuokrattavana. Ehkä vähän hullua saivartelua mutta mua kiinnostaa halvin rööki.

        Jos minä voisin mökilleni naisen, niin en välttämättä tarjoaisi hänelle tupakkaa... Toisekseen en tarjoaisi halvinta tupakkaa jos nainen sattuisikin polttamaan vaan panostaisin laatuun. Tosin nykyään kaikki tupakat maistuu samalle paskalle.
        Ap tekee kardinaalimunauksen jos tämä ulkomaalainen nainen ei polta tupakkaa. Toisekseen jos hän ei polta mutta tupakoinnista on sovittu niin riskinä on että AP koukuttaa naisen tupakkaan. Jotkut jää tupakkaan kiinni hyvin nopeasti ja siinä voi suhde jäädä lyhyeksi jos nainen hermostuu tupakkakoukusta tälle pihille miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee moi,!

        Kuuleppas kun en nyt ole siinä kassalla ja hyvin kaukana lähimmäistä Lidlistä. Olis ollu kivs tietää hintojs ym.. etukäteen ja ostaa samantien kun tietää mitä haluaa.

        Rahasta se ei ole kii, mun varallisuus on satoja tuhansia euroja.

        Jos olet varakas ,silloin sinulla ei ongelmaa savukkeiden hinnoista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää ostaa Lidlistä? Mene lähi-ärrälle ja osta mitä haluat, eihän niissä askeissa loppujen lopuksi ole suuria hintaeroja merkkien välillä ja juuri kehuit ettei ole rahasta kiinni. Niin ja sehän on aivan sama mitä polttelet esiintyäksesi äijänä (ei naiset kuitenkaan arvosta tupakoivaa miestä).

        Aina ei ole miehet jotka tupakoivat. Ne samat vanhenevat yksinäiset naiset jotka nyt istuu Ostoskeskuksien terasseilla ilta päivästä ,myös tupakoivat!Kuin tyhmyyttään luulevat heidän tupakointi parvekkeilla salaa, tupakan haju ei leviä muihin parvekeisin ja asuntoihin sisälle rakoventilien kautta ilta myöhäinen tai yöllä!Eivät itse haista se.Ovat kai luku taidottomiakin Suomalasia naisia. Todella Heka-itä on laittanut tupakointi kiellot Asunnot,Parvekeet, ylestilat kuin piha alueet.Jokainen asukas saanut siitä tiedoteen.Kuin Tupakointi kiellosta on laputettu myös Kontula Heka -vuokratalojen ilmoitustaulut,missä tupakointi kielto on!Koskee myös asukkaiden vieraita!On myös vuoden aika jolloin ihmisillä koko yö on parvekkeen ovet auki! Sekin unohtuu niiltä jotka ympäri vuorokaudet vuosia pitävät lasitukset ja ikkunat asunnoisaan kiinni.Etteivät saa raitin ilman myrkytys ja Kissa ei karkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee täs moi.

        Niin, et uskokaan miten tarkka oon rahoistani. Suunnittelen kaiken etukäteen. Ja kuvioissa olis vielä autokin vuokrattavana. Ehkä vähän hullua saivartelua mutta mua kiinnostaa halvin rööki.

        Haluatko halvimman vuokra-autonkin hinnan?
        Omet varmasti hankkinut myös halvimman vuokramorsiammen.


    • Anonyymi

      No.... Mitä merkkiä ostit? Joko nainen lähti kävelemään?

      • Anonyymi

        Kannattaa ostaa Marlboroa. Koska on kansainvälisesti tunnetuin merkki. Itse ostaisin valkoista Marlboro, se on vähän laimeampaa kuin punainen mutta sopii hyvin naiselle.


    • Anonyymi

      Hei. Tupakka Askin Hinnan Maksaessa 10 EUROA Tupakkaan Menee Vuoden Aikana 365 Päivää x 10 EU On 3650 EUROA 1 Vuoden aikana . 10 V uoden Aikana 36500 Euroa .

      • Anonyymi

        Täällä lähellä rajaa ja satamakaupungissa hinnalla ei ole niin merkitystä koska laivasta kartonki LM:ää maksaa vain kolme kymppiä. Venäjältä rajalta saa 18€ kartongin mutta sattuneista syistä venäjä ja ei tule nyt kyseeseen.


    • Anonyymi

      Usein nämä ulkomaalaiset naiset tuppaa olemaan maksullisia . Niin taisi olla tässäkin tapauksessa.

    • Anonyymi

      Lidl ei myy tupakkaa.

      • Anonyymi

        olen ostanut Lidlistä tupakkaa.
        vai onko tänään lopetettu tupakanmyynti Lidlistä ?


    • Anonyymi

      Lidlistä? No ei sieltä kannata ostaa tavallista tupakkaa ollenkaan, vaan sen sijaan pikkusikaareita! Lidlin maahantuoma BODEGA Cigarillo 20kpl rasiassa, 12,20euroa on melkoisen edullinen hinta ihan kelpo sikaareista. Ja näitä sitäpaitsi kuluu / tulee polttaneeksi selvästi vähemmän päivän mittaan jos vaikka tavalliseen röökiin vertaa.

      • Anonyymi

        Löytyykö bodegaa vielä lidlistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe