Vyö ja henkselit

Anonyymi

Voiko ihan oikeesti pitää suorien housujen kanssa yhtä aikaa vyötä ja henkseleitä, onko se etiketti virhe?
Tuijottaako ihmiset jos menen maanantaina torille ja mulla näkyy vyö ja henkselit. Kokeilin äsken peilin edessä niin kyllähän me oudolta näytti.
Pelkällä vyöllä kun ei housut pysy ylhäällä, hyvin äkkiä vilahtelee takaa synkkä sumujen rotko.
Henkseleitä on lisäksi hyvä paukutella, helteellä ilman paitaa paukkuu henkselit kivasti kun lässähtää läskiin, tuohon elintason tuomaan pyöreyteen.

14

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä se on käyttää vyötä lisänä niin ei hajut karkaa turhaan ilmoille jos housujen vyötärö on kovin väljä.

    • Anonyymi

      Eikun vaan menoksi ja laitat vyön ja henkselit.

    • Anonyymi

      Hei Kuu-ukko, ei pidä sinun sureman.
      Tämä rakettimme hetkessä valmistuu
      Ja sen määränpää on kuu.

      > No pikkuoravat, täällähän te olette. (Joo!)
      > Minä etsin vyötäni, Nestori, missä se on?
      > Ota olkaimet!
      > En minä löytänyt niitäkään, mutta mitäs te puuhaatte?

      • Anonyymi

        Matka kuuhun nyt kaikkia kiinnostaa,
        kuka ensiksi ehtiikään?
        Sepä taitoa vaatii ja tekniikkaa,
        jota meillä on ennestään.

        Hei Kuu-ukko, ei pidä sinun sureman.
        Tämä rakettimme hetkessä valmistuu
        Ja sen määränpää on kuu.

        Nyt on rakettimme valmis, ja tarvitaan
        vain avaruuslentäjää,
        joka valmiina ohjaajan paikallaan
        syöksyvyötä kiinnittää.


    • Anonyymi

      Etiketin mukaan ei periaatteessa saisi käyttää, mutta ei etikettiä ole pakko noudattaa. Mä itse pidän usein henkseleiden kanssa vyötä löysällä varsinkin löysien farkkujen kanssa, se tukevoittaa farkkujen kauluksen kun muuten henkselit saattaa kiskoa farkut ylös keskeltä ja sivuilta sitten housut rokkuu kuitenkin. Jos käyttää sekä että niin kannattaa laittaa pusero piilottamaan kokonaisuus, vyö lisäksi aika hyvin estää henkselien metallisten klipsien vilahtamisen jos joutuu kumartelemaan.

    • Anonyymi

      Mulla on täällä perähikiällä vyönä karun pätkä. Eipä haitta jos kumartaessa vilahtaa tuo synkkä sumujen rotko.

    • Anonyymi

      Kaikkea sitä Niuvanniemessä mietitään, mutta onhan siellä aikaa.

    • Anonyymi

      En usko että kellään on aikaa miettiä miten joku pukeutuu.

    • Anonyymi

      Eihän se etiketin mukaista oikein ole, mutta jos toisaalta henkselit on puseron alla niin eihän sitä kukaan huomaa. Mä itse usein käytän puseron alla vyötä löysällä henkseleiden kanssa kun vyö tukevoittaa housujen kaulusta ja se lisäksi hyvin piilottaa näkyvistä henkseleiden klipsit jos vakka kumartelee. Pelkkiä henkseleitä käyttäessä löysien housujen ripustuskohdat helposti laskostavat housut niin, että näkee, että ne on ripustettu henkseleillä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ehi kytätä toisten vaatetusta.

    • Anonyymi

      Millaiset henkselit sopii frakin kanssa?

    • Anonyymi

      Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

      Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

      • Anonyymi

        Mitä tarkottaa kaisella palstalla, jolla "jo" pitäsj jottaen tehä?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe