Kestävät piuhat

Anonyymi

Jos haluaa että ei käryä/kuumene piuhat niin tekee kuten minä, tekee kytkennän kolmella laivalla piuhalla, kytkee kaikki karvat yhteen jokaisessa puuhassa erikseen, tällaisen kytkennän tein klapisirkkelille.

19

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla varsinainen "puuhapete".

• Anonyymi

Runkkari hää on, huono siinäkin..

• Anonyymi

Mitähän oot mahtanut tehdä, kun laivoja jo kyketään???

• Anonyymi

Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.

Mikä on "vahva piuha"? Miksei samantien yhdellä "vielävahvemmallapiuhalla"?

• Anonyymi

Klapisirkkeli nyt niin erikoista tartte. 2.5mm2 yleensä riittää

• Anonyymi

Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

"Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!

"Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.

Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.

Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.

Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.

Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.

Montako 0,75 neliön johdinta aloittaja ajatteli suurjännitemuuntajaansa pistää?

• Anonyymi

Mulla onkin itsetehty klapisirkkeli joten ei ole mikään rimpula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kolme 2.5mm2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kolme 2.5mm2

Siksi noin kun ei ole muita kaapeleita.

• Anonyymi

Minulla on nipussa kahdeksan 3x6mm2 johtoa. Kevit jätin kytkemättä ja katkoin juuresta, kun ei niitä mahtunut kytkemään, mutta hyvin toimii ilman keviäkin. Turha johto siis.

• Anonyymi

Siis laivoilla käytetään klapisirkkeliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe