Kestävät piuhat

Anonyymi

Jos haluaa että ei käryä/kuumene piuhat niin tekee kuten minä, tekee kytkennän kolmella laivalla piuhalla, kytkee kaikki karvat yhteen jokaisessa puuhassa erikseen, tällaisen kytkennän tein klapisirkkelille.

19

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla varsinainen "puuhapete".

    • Anonyymi

      Runkkari hää on, huono siinäkin..

    • Anonyymi

      Mitähän oot mahtanut tehdä, kun laivoja jo kyketään???

      • Anonyymi

        Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis..kytketään kolmella vahvalla piuhalla eli otetaan kolme vahvaa piuhaa ja niistä kytketään yhteen ruskeat, siniset ja kevit, kyllä kestää, koko kolmen pihan nipun voi teipata yhteen jeesusteipillä.

        Mikä on "vahva piuha"? Miksei samantien yhdellä "vielävahvemmallapiuhalla"?


    • Anonyymi

      Klapisirkkeli nyt niin erikoista tartte. 2.5mm2 yleensä riittää

      • Anonyymi

        Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

        "Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

        Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

        Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

        Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2."

        Minun laskuopilla saa 2,25 mm piuhaa.

        Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa.

        Aloittaja voi sitten säästää vielä lisää irtisanomalla vakuutukset, tuollainen laiton kytkentä kun estää korvausten saannin!!

        "Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

        Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yksi 2,5 mm johto on sitä paitsi halvempi kuin kolme ohuempaa."

        Minulla on varastossa satoja metrjä MK 0,75-piuhaa ja useita värejä.
        Jos laittaisi neljä piuhaa rinnan niin siitä tulisi enemmän kuin 2,5 mm2 ja jos vielä laittaisi samaan nippuun ruskean, mustan, sinisen ja kevin niin tuo kelpaisi ihan mihin tahansa asennukseen.

        Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun kerran noustaan ranejunaan niin mitä väliä sillä on mitä tekee? Käytä yhtä 0,1mm^2 johdinta kaikkeen. Kun sontaa lähtee tekemään niin tekee sen sitten kunnolla.

        Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja nimenomaan kehui tekevänsä nippujohtimen. Yksi johdin ei täytä määritelmää.
        Voit tietysti jatkaa matkustamista ranejunassa. Minulla on erilaiset kulkunuvot.

        Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään tässä ketjussa ei täytä yhtään mitään määritelmää.

        Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määritelmän mukaan nippu yhteen kytkettyjä johtimia on nippujohdin.
        Tuommoisia nippujohtimia löytyy esimerkiksi 400 kV ilmajohdoista. Eivätkä ne ole havinaisia suurtaajuusmuuntajissakaan.

        Montako 0,75 neliön johdinta aloittaja ajatteli suurjännitemuuntajaansa pistää?


      • Anonyymi

        Mulla onkin itsetehty klapisirkkeli joten ei ole mikään rimpula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kutkee rinnakkain kolma erittäin vahvaa 0,75 mm2 piuhaa niin saa melkein 2,5 mm2.

        Mulla on kolme 2.5mm2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kolme 2.5mm2

        Siksi noin kun ei ole muita kaapeleita.


    • Anonyymi

      Minulla on nipussa kahdeksan 3x6mm2 johtoa. Kevit jätin kytkemättä ja katkoin juuresta, kun ei niitä mahtunut kytkemään, mutta hyvin toimii ilman keviäkin. Turha johto siis.

    • Anonyymi

      Siis laivoilla käytetään klapisirkkeliä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe