Hirveä kesätyöpaikka

Anonyymi

Loppui justiinsa kesätyöt. Toista kertaa tähän paikkaan en mene. Pomon miniä karsee määräilijä eikä todellisuudessa tiedä itsekään kuinka työt oikeasti tehdään. Tuntipalkka aivan liian alhainen vaikka työ fyysistä. Itseäni saan syyttää vaan, mitäs hain.. tunnistaako joku mikä virma kysees?

17

2277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ha. Kuvaus vastaa 80% firmoista, miniä nyt voi olla "poika" tai "vastaava" tai joku muu minioni.

      Mitä opit? Kuinka toimit tulevaisuudessa eri tavalla?
      (Entä muuten opitko myöntämään omia virheitäsi ja kasvamaan niistä? Ainahan se "opettaja" ei osaa itsekään hommiaan kunnolla, mutta jokaisesta työpaikasta pitää jotain oppia..)

      Jos jotain väärinkäytöksiä tapahtui, tee valitus. Aina.

    • Anonyymi

      Jokin siivouspalvelu kenties, näissä on aina huono palkka ja juosta pitää koko ajan...

      • Anonyymi

        Melkein tiedän,,,joku siivousfirma


    • Anonyymi

      nyt sinun pitää jakaa sitten rahasta pyllyäsi

    • Anonyymi

      Tiedän mistä puhutaan. Onkohan verottaja tietoinen kaikista puuhista?

    • Anonyymi

      Sellasta se työn teko on...aina joku määräilee ja käskee tee sitä tee tätä . Työ on kovaa ja palkka on pieni. Ottaa vaan mut ei mitään ei anna. hyötyä voi olla se . Kun mieleen juolahtaa ajatus että työ on tavalliselle ihmiselle laskettu niin että rikastumisen mahdollisuus on olematoman pieni. Ja eli kustannuksien kallistuminen syö mahdolliset säästöt.

    • Anonyymi

      oletko jo aloittanut seksin myynnin?

      • Anonyymi

        Olen. Kauppa tosin käy vähän huonosti. Kaksi puhelinsoittoa koko kesänä, eikä syntynyt kauppoja kun kuulivat että olen mies 63 vuotias ja ylipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Kauppa tosin käy vähän huonosti. Kaksi puhelinsoittoa koko kesänä, eikä syntynyt kauppoja kun kuulivat että olen mies 63 vuotias ja ylipainoinen.

        Kaksi soittoa on jo paljon... verrattuna ettei tulisi yhtään. Siitä se alkaa. Pienistä puroista syntyy Isojoki. Nyt vaan lisäät mainonnan volyymia kohta onkin harrastus muuttunut koko päivä työksi . Ja voitkin siirtyä 65 vuotiaana eläkkeelle miljonäärinä.


    • Anonyymi

      Tuttavani kertoi että saa palkkaa 2850€ kuussa vain paperitöistä. Niitäkin vain muutaman kerran kuussa. Jotkut joutuu aamusta iltaan juosta et saa sen tuhat euroo.

      • Anonyymi

        voi voi... myy nyt pyrstöä, niin on mukavaa ja aika kuluu kivasti


    • Anonyymi

      Oliko tämä vitsi ?

      Oikeesti, luulitko kesätyöläisenä pääseväsi kovinkin vastuulliseen tehtävään ?
      Työkokemusta sinulla ilmeisesti on vastuullisesta työstä jo kymmeniä vuosia ja koulupohja kesätyöpaikkaasi?
      Vähän huono homma on ollut, jos et ole paikkaa hakiessa tiennyt sen olevan fyysistä työtä ja että joku laittaa sitä myös tekemään.
      Etsi seuraavaksi jokin konttorityö itsellesi.

      • Anonyymi

        Sinä et fyysisessä työssä pärjäisi senkin konttorirotta.


    • Anonyymi

      Voisin mennä mieshierojaksi johonkin lapin lomahotelliin, erikoispalvelua ulkomaan varakkaille rouville.

      • Anonyymi

        Minä menisin mieluummin homoksi Osuuspankkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menisin mieluummin homoksi Osuuspankkiin

        Miten niin? Siellähän olet ollutkin jo 10 vuotta.


    • Anonyymi

      Ens suvena sit parempaan paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe