Luottamus,

Anonyymi

ansaitaan. Kerran kun sen rikot, niin korjattua ei saa. Koskee sekä parisuhteita että ystävyyssuhteita. Kiusanteko ei ole tervettä.

Mietiskelijä

116

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä pointti. Joskus se sokaisee kun liikaa tykkää jostain ihmisestä, niin antaa sen kohdella itseä huonosti pitkiäkin aikoja. Jotenkin toivoo, että se siitä muuttuu ja alkaa myös tykkäämään ja kunnioittamaan mua.

• Anonyymi

Tässä taisi käydä juuri niin.

• Anonyymi

Juuri näin. Olen nyt varma että mies meni ja valehteli tunteistaan.

• Anonyymi

Patologisen valehtelijan kanssa on mahdotonta olla parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Olen nyt varma että mies meni ja valehteli tunteistaan.

Omistaan vai toisten, guppe? Täsmennähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patologisen valehtelijan kanssa on mahdotonta olla parisuhteessa.

Ja työkaveriki varmaan?

• Näillä palstoilla riittää kiusantekijöitä, siksipä välillä ihmettelenkin että miksi monet olettaa anonyymin olevan joku tuttu, kun ihan mahdotonta tunnistaa ilman nimimerkkiä tai sovittua tunnistetta ketään.

• Anonyymi

Tämä on ajatusten purkupaikka, joten skippaa ohi, jos teksti häiritsee. Kaikkea ei tarvitse väkisin vääntää IRL elämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ajatusten purkupaikka, joten skippaa ohi, jos teksti häiritsee. Kaikkea ei tarvitse väkisin vääntää IRL elämään.

Mutta totuus on, että joka anonyumin teksteistä suuttuu olettan joksikin tutuksi tietämättä varmaksi on pikkasen luulotautinen. Ja ei kannattas luuhata palstoilla, jos todellisuudentaju hämärtyy.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mutta totuus on, että joka anonyumin teksteistä suuttuu olettan joksikin tutuksi tietämättä varmaksi on pikkasen luulotautinen. Ja ei kannattas luuhata palstoilla, jos todellisuudentaju hämärtyy.

Onko joku suuttunut? Sinähän se olet oikein palstalääkäri joka diagnosoi toisia kirjoittajia.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko joku suuttunut? Sinähän se olet oikein palstalääkäri joka diagnosoi toisia kirjoittajia.

Välillä näkee tekstejä, kun joku anonyymi rähjää toiselle ikään kuin tuntisi tämän. :D

Hulvatonta ja hölmöä.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Välillä näkee tekstejä, kun joku anonyymi rähjää toiselle ikään kuin tuntisi tämän. :D

Hulvatonta ja hölmöä.

Ymmärrän, että me rekatut tullaan tunnistettaviksi, mutta ette te anonyymit joilla ei ole mitään tunnistetta.

• Anonyymi

Kiusanteko? Otatkohan tämän palstan liian vakavasti.
      Itse otin IRL joskus erään ihmisen liian vakavasti. Maksoin siitä kovan hinnan. En tee sitä toiste.

• Anonyymi

Teksti oli pohdintaa. Älä siis liikaa ajattele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, että ajattelin liikaa. En syytä mietiskelystäsi, kysäisin vain. Joskus olen itse pahoittanut oikeasti mielen täällä palstalla, mutta ehkä se on ollut liikaa ajattelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, että ajattelin liikaa. En syytä mietiskelystäsi, kysäisin vain. Joskus olen itse pahoittanut oikeasti mielen täällä palstalla, mutta ehkä se on ollut liikaa ajattelemista.

Joo ei saa ajatella, joku voi leimata sut hulluksi!

• Anonyymi

Palsta kiusaajan voi myös viedä vastuuseen poliisille. Ei nimettömänäkään saa kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta kiusaajan voi myös viedä vastuuseen poliisille. Ei nimettömänäkään saa kiusata.

Sekunnin totta, jos vaikka onnistuu värittämään toisesta ihmisestä hyvin vääristyneitä ja vahingollisia mielikuvia palstaa siinä hyväksikäyttäen tavalla tai toisella, niin kyllä voi täyttää rikoksen tunnusmerkit kenen tahansa kohdalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekunnin totta, jos vaikka onnistuu värittämään toisesta ihmisestä hyvin vääristyneitä ja vahingollisia mielikuvia palstaa siinä hyväksikäyttäen tavalla tai toisella, niin kyllä voi täyttää rikoksen tunnusmerkit kenen tahansa kohdalla

Kyllä näin on vaikkei ne uskokaan että joutuu vastuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka päättää, milloin joku pohtii liikaa. Luultavasti, jos täällä avautuu ja pohtii, on se silloin tarpeellista. Pohdin minä esimerkiksi sitä, kokeeko eräs, että olen pettänyt hänen luottamuksensa. Koska, jos niin ..?

• Anonyymi

Juuri näin, peukutus tälle aloitukselle!

Mä en ainakaan anna sanan siinä merkityksessä anteeksi, että tulisin enää luottaneeksi ihmiseen, joka on ennenkin käyttäytynyt ala-arvoisesti. Tahallisesta kiusanteosta nyt puhumattakaan, oli kyseessä sitten ajattelemattomuus, epäempaattisuus tai mitä tahansa.

• Anonyymi

... kypsymättömyys, lapsellisuus, eri aaltopituus, muuten erilaisuus...

• Anonyymi

Hienoa, kyllä nyt on ajatusten aatelia. Hulluksi täällä helposti tuleekin. Siksi laitan nyt koneen kiinni.

• Anonyymi

Jotkut käyttävät tätä palstaa kiusaus välineenä, esim. Syytetään kirjoituksista, joita ei ole kirjoittanut, sit kiusataan porukalla!! Osalta mennyt työ ja terveys, kiusaajat on erittäin psykopaattisia ihmisiä, jopa vaarallisia, valehtelevat ja mustamaalaavat syyttömiä ihmisiä, vankila on heidän paikka tässä yhteiskunnassa!! Jos ei ole suomalainen, kotimaa on heidän paikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut käyttävät tätä palstaa kiusaus välineenä, esim. Syytetään kirjoituksista, joita ei ole kirjoittanut, sit kiusataan porukalla!! Osalta mennyt työ ja terveys, kiusaajat on erittäin psykopaattisia ihmisiä, jopa vaarallisia, valehtelevat ja mustamaalaavat syyttömiä ihmisiä, vankila on heidän paikka tässä yhteiskunnassa!! Jos ei ole suomalainen, kotimaa on heidän paikka!

Tuota todella tekevät ja tarkoituksella myös kirjoittaa kuin joku toinen.

• Anonyymi

Trölli osaa kääntää kaikki asiat toisinpäin. Sitten täytyy hyökätä vielä suuremmin, kun joku sanoo takaisin.

• Anonyymi

Ja sinähän se itse toisista kuvia maalailet ja tappelet kenen kanssa sattuu jotenkin kääntäen huomion siihen, että sinähän oikeastaan vain vasta-argumentoit, vaikka todellisuudessa projisoit ja mustamaalaat. Taas alkaa kommenttien poistelu kun yläosassa on maininta juridisia lainalaisuuksia koskien.

• Anonyymi

Sivusta, koskee minusta kaikkea kanssakäymistä, joissa pettyy pahasti toiseen. Tilanne ei normalisoidu entiselleen toiste. Jotain siinä särkyy itsestä samalla.

• Anonyymi

Olen osittain eri mieltä. Jos vilpittömästi ymmärtää tehneensä väärin, katuu aidosti tekemisiään, osaa asettua toisen asemaan ja oikeasti haluaa jatkossa toimia (ja toimii) toisin, niin en olisi noin ehdoton asiassa.

• Anonyymi

Ainahan riippuu asiasta, mistä riidellään. Itsellä ehdottomuus koskee vakavampia tekoja, jossa on aistittavissa toisen raukkamaisuus. Ylitetään raja, jota ei itse pystyisi tekemään toiselle. Näkemyserot voi olla suuria asioista. Rajat on olemassa kaikelle ja niiden ylittäminen tarkoittaa ehdottomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan riippuu asiasta, mistä riidellään. Itsellä ehdottomuus koskee vakavampia tekoja, jossa on aistittavissa toisen raukkamaisuus. Ylitetään raja, jota ei itse pystyisi tekemään toiselle. Näkemyserot voi olla suuria asioista. Rajat on olemassa kaikelle ja niiden ylittäminen tarkoittaa ehdottomuutta.

Tottakai on rajat, mutta joskus ihmiset hölmöilee tai jotain omia traumoja ym. voi paljastua. Toista voi edes kuunnella ja väliin, ajan myötä ihmiset voi muuttua (joku voi siis itse nähdä itsessään tarpeen muuttua, toista ei voi muuttaa, vaikka suhteissa monesti näin luullaan). Ehdottomuus asiassa kuin asiassa on huonoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on rajat, mutta joskus ihmiset hölmöilee tai jotain omia traumoja ym. voi paljastua. Toista voi edes kuunnella ja väliin, ajan myötä ihmiset voi muuttua (joku voi siis itse nähdä itsessään tarpeen muuttua, toista ei voi muuttaa, vaikka suhteissa monesti näin luullaan). Ehdottomuus asiassa kuin asiassa on huonoksi.

Totta, aina hyvä punnita asiaa ja nähdä eri kulmasta tapahtunutta. On asioita, joita voi antaa anteeksi ja on asioita, joista on hyvä olla ehdoton. Koston halu, raukkamaisuus, valehtelu on asioita, joita ei unohda. Riippuu paljon myös toisesta, kuinka paljon kantaa vastuuta omista teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, aina hyvä punnita asiaa ja nähdä eri kulmasta tapahtunutta. On asioita, joita voi antaa anteeksi ja on asioita, joista on hyvä olla ehdoton. Koston halu, raukkamaisuus, valehtelu on asioita, joita ei unohda. Riippuu paljon myös toisesta, kuinka paljon kantaa vastuuta omista teoistaan.

Ei kaikki ota vastuuta teoistaan.
        🎭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ehdoton rehellisyys on elämässä tärkeää ja etenkin parisuhteessa

• Anonyymi

Se on rikki jo tuli vika tikki vahvistus hakee piristystä palstalta ja IRL naisilta

• Anonyymi

Omaa typeryyttä myös jos sinisilmäisesti luottaa muihin.

• Anonyymi

Hah, vai sellaista.

• Anonyymi

Miten liittyy luottamukseen, eikö nämä muiden asioista tietävät skeidanpuhujat ole yleensä kaikkea muuta kuin lähipiiristä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten liittyy luottamukseen, eikö nämä muiden asioista tietävät skeidanpuhujat ole yleensä kaikkea muuta kuin lähipiiristä?

Helpompi heitellä kaikkea ”tietoa” kus..muurahaispesien keskelle

• Anonyymi

Ei kait aloittajan luottamus ole mennyt palstakirjoitusten takia? Jos näin on, olet itse se, joka et ole luotettava. Pitää osata keskustella asiat sellaisina kuin ne on kokenut ja kuunnella, mitä se toinen sanoo, eikä luottaa siihen mitä joku toinen tai kolmas on sanonut. Vain avoin keskustelu voi tuoda luottamuksen takaisin.

• Anonyymi

Jos asia on selvä pläkki mutta toinen ei tunnusta edes sanomisiaan niin ei sellaiseen voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos asia on selvä pläkki mutta toinen ei tunnusta edes sanomisiaan niin ei sellaiseen voi luottaa.

Jos käsittelet asiaa ns tunnustamisen kautta, niin jotain on ehkä nk pielessä

• Anonyymi

Kyllä se karma vielä puraisee näille anonyymi-kiusaajillekin. Onkohan jo puraissutkin osalla?

• Anonyymi

Se Karma puree valehtelijoita ja varkaita ja sanojensa syöjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Karma puree valehtelijoita ja varkaita ja sanojensa syöjiä.

It backfired all right.

• Anonyymi

Ei saa korjattua, ei.
      Luottamusta on vaikea saada palautettua, epäilys jää aina kytemään.

• Anonyymi

Luottamustani on käytetty väärin. Aikaa on useita vuosia jolloin tapahtunut hyvin tietoisesti toisen puolelta. Minulla oli hänestä jonkinlaista mututuntumatietoa, mutta en tutusta ihmisestä halunnut uskoa että kohdallani tekisi mitä teki.
      Nähnyt häntä epäsäännöllisesti vuosien aikana. Hän olisi voinut vuosien saatossa oikaista ja korjata ystävyytemme tasolle, millä se aikanaan oli. Näin ei ole tapahtunut tänäkään päivänä. En ole varma, mitä hänen mielessä on liikkunut minut ohimennen nähdessäni.
      Aikaa on sen verran kulunut, että pystyisin todennäköisesti palauttamaan ystävyytemme jollekin tasolle. Hän saisi halutessaan hoidettua välimme, ei vieläkään olisi liian myöhäistä.

• Anonyymi

……

• Anonyymi

Toivottavasti se toinen osapuoli on oikeasti tehnyt jotain tuollaista eikä ole sittenkin vain totaalisen tietämätön mitä on mukamas tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti se toinen osapuoli on oikeasti tehnyt jotain tuollaista eikä ole sittenkin vain totaalisen tietämätön mitä on mukamas tehnyt.

Oispa ahistava elämä lueskella rolliäijän satuja ja miettiä, että mitä oon tehnyt. Ymmärrätkö asiayhteyden kehyksen ym?

• Anonyymi

Leikistä EI SAA suuttua!!

• Anonyymi

Ei tokikaan!

• Anonyymi

Ja mikähän se leikki on josta ei saa suuttua?

• Anonyymi

Se ei päde toisinpäin, herkkiä ovat

• Anonyymi

Tunteet laimeni kuin vesi kalan evästä, kun tunnekylmyys paljastui.

• Anonyymi

Sähän voit kirjoitella hänestä vaikka henkeviä analyyseja täällä sitte?

• Anonyymi

Niinpä, ei ole tervettä.

• Anonyymi

Kyllä ja kyse voi olla myös kaikenasteisista hyvänpäiväntutuista, että onko välttely säädyllisyyden vai raukkamaisuuden osoitus tai voiko lipevyydellä korjata asioita tai toimiiko muina ihmisinä oleilu jos ja kun on tiedossa, että katteettomia on jauhettu ja omaan ns läpinäkymättömyyteen luotettu. Pulmallisia juttuja ja rajanvetoja

• Anonyymi

Pahuutta on monenlaista. Kun aikansa juoruaa, niin seurauksiakin voi tulla. Asioita ei kuitata sillä, että ei saa leikistä suuttua tms.

• Anonyymi

Aivan. En luota teihin teeskenteleviin mulkkuihin enää koskaan.

• Anonyymi

En luottaisi näihin keskustelunaloittajiin täällä.
      Siksi vain satunnaisesti kommentoin jos tunnen aiheen olevan itselleni tärkeä ja tunteisiin menevä.

• Anonyymi

Voi sitä toki ihan vaan elääkin.
      -birkavonkakitsin-

• Anonyymi

Päästään sairaat harjoittaa kiusaamista.

• Anonyymi

Ja kleptomaanit varastaa kun on kylässä ja vessassa. Tuli tunne että katoaa jotain ja niin tapahtui.

• Anonyymi

Näin on ja käy ulisemassa esim tämän tyylisiin aloituksiin tai yrittää lietsoa muita, että minuu nimitellään täällä netissä

• Anonyymi

Tarpeeksi kun ”kompastelee” ihmissuhteissa, niin oppii ns ne pa s kat ihmiset tunnistamaan.

• Anonyymi

🎯tästä naisesta tuli liiankin varovainen😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🎯tästä naisesta tuli liiankin varovainen😒

Joskus nämä tämmöiset indimidaatioyritykset voi menettää jopa ns tehonsa guppe

• Anonyymi

????

• Anonyymi

Rohkeasti vaa niihin ompeluseuroihin.

• Anonyymi

Eihän se olekaan, mutta eikös kiusaaja ole aina omasta mielestään oikeutettu kaikkeen pahantekoon.

• Anonyymi

Poliisi auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi auttaa.

Perättömien asioiden levittely on rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mut levittäjä ei aina sitä tiedosta, välittääkö edes, jos kokee, et hänellä on vain oikeuksia ilman vastuita (ylireakoiva/ kärjistäjä). Sellaisella oma mutu niin vahva, että mieltää kaikki tuntemuksensa toisesta omaksi todeksi? Luottamus?

Epävakaan ihmisen kohdannut, joka myös harrastanut mustamaalausta omien tuntemustensa mukaisesti. Kohtaamansa tilanteet voivat yllättää hyväntahtoisen ihmisen, odottamatta? Hyväntahtoinen ei halua kärjistää asioita, mikä voi olla haittakin hänelle itselleen.

• Anonyymi kirjoitti:

On rikos levittää myös asioita jotka ei ole perättömiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mut levittäjä ei aina sitä tiedosta, välittääkö edes, jos kokee, et hänellä on vain oikeuksia ilman vastuita (ylireakoiva/ kärjistäjä). Sellaisella oma mutu niin vahva, että mieltää kaikki tuntemuksensa toisesta omaksi todeksi? Luottamus?

Epävakaan ihmisen kohdannut, joka myös harrastanut mustamaalausta omien tuntemustensa mukaisesti. Kohtaamansa tilanteet voivat yllättää hyväntahtoisen ihmisen, odottamatta? Hyväntahtoinen ei halua kärjistää asioita, mikä voi olla haittakin hänelle itselleen.

Itse oon tavannut useita epävakaita ihmisiä jotka kokevat olevansa oikeutettuja tekemään ihan mitä tahansa. Faktahan on se, että alakynteen jäävä henkilö ei voi oikeastaan tehdä yhtään mitään. Toisilla kun ei ole omaatuntoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa.
        Terveisin liian hyväntahtoinen ihminen ennen, nyt saanut tarpeeksi paskaa niskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa siltä spollarilta vai? Todellakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa siltä spollarilta vai? Todellakin.

Takatukan liimaus tai lippatukan lankkaus

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

On rikos levittää myös asioita jotka ei ole perättömiä.

Ei mikään ole rikos pyrkyreiden piireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule guppe sä et vois esim oikeudessa heittäytyi lattialle ns tai voisit mutta ei siitä mitään apua ois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse oon tavannut useita epävakaita ihmisiä jotka kokevat olevansa oikeutettuja tekemään ihan mitä tahansa. Faktahan on se, että alakynteen jäävä henkilö ei voi oikeastaan tehdä yhtään mitään. Toisilla kun ei ole omaatuntoa.

Only curse bloodline or two

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi auttaa.

Ja kuka heistä se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi.

• Anonyymi

⬆️⬆️⬆️

• Anonyymi

Kaikkea käytöstä ei tarvitse kenenkään sietää. Joillakin on vain suuret luulot omasta mahtavuudesta.

• Anonyymi

Kiusatussahan se vika on. Kiusata saa vaikka toisen hengiltä, sehän monen tarkoitus onkin.

• Anonyymi

Kaikilla ei ole omaatuntoa.

• Anonyymi

Terve ihminen ei kiusaa. Toiset ne jaksaa elämäntyönään ottaa jonkun silmätikuksi. Lait ei kosketa kaikkia.

• Anonyymi

Ei kannata miettiä. Vaikka kuinka kauaksi taakse menet
      yhtään aloitustani et vieläkään löydä/ sivusta

• Anonyymi

Älkää kukaa miettikö mitään se ei sovi teille

• Anonyymi

Tekopyhyys kunniaan kekkeruusit

• Anonyymi

Vähän liian hieno sana rosessoitavaksi ehkä niille

• Anonyymi

Hän arvostelu joko kenkiä tai päähinettä?

• Anonyymi

Puhutko itsellesi?

• Anonyymi

Sinua taisi puhutella tämä avaus aikojen takaa, koeks olevas kiusaaja ja voiko tuota sinun tolskaamista edes sellaiseksi sanoa?

• Anonyymi

Sulla on ollut pitkä tie tuon asian miettimisessä.

• Anonyymi

Hiljenny sinäkin pohtimaan omaa käytöstäsi.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljenny sinäkin pohtimaan omaa käytöstäsi.
        -sivusta

Oletko oikeasti noin sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikeasti noin sekaisin?

Mies vastailee itselleen, eli älä sinäkään keksi omiasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vastailee itselleen, eli älä sinäkään keksi omiasi

On ollu padalla vuosien työsarka. Gupen vanha yksi lukuisista härkityistä nikeistä mukana pelissä

• Anonyymi

No mutta pitäähän sitä nyt toisten asioihin puuttua. Ei leikistä saa suuttua eikä siitä jos joutuu naurunalaiseksi!

• Anonyymi

Sivusta. Eiköhän tällä palstalla kirjoittajat ole kaikki vähän naurunalaisiksi luokiteltuja. Täähän on ihan pimee paikka kirjotella tuntoja, vaikka itsekin joskus kirjotan tai käyn lukemassa. Ikävää, tunteita ym.soopaa.

• Anonyymi

Terveet ihmiset ei ole moksiskaan joidenkin nauruista. Ala-aste joillekin jäänyt päälle.
        Kertoo enemmän ivaajien luonteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveet ihmiset ei ole moksiskaan joidenkin nauruista. Ala-aste joillekin jäänyt päälle.

Ja tämä tuli sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tais mennä joku sarkastinen nyanssi ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Eiköhän tällä palstalla kirjoittajat ole kaikki vähän naurunalaisiksi luokiteltuja. Täähän on ihan pimee paikka kirjotella tuntoja, vaikka itsekin joskus kirjotan tai käyn lukemassa. Ikävää, tunteita ym.soopaa.

Aina kannattaa miettiä yän yli ennenkö sanoo mistään tilanteesta mitään

• Anonyymi

Kyllä olen samaa mieltä Luottamus ansaitaan vaan kerran ja ajattelen tässä parisuhdetta. En voisi koskaan olla epärehellinen petturi omalle Rakkaalleni ja hän tietää sen. Arvostan, kunnioitan, Rakastan häntä koko sydämmestäni❤️minäkin luotan häneen. Ikuisesti hänen.-nyyti.

• Anonyymi

Joku sanoi mulle toisella palstalla pari viikkoa sitten, että luottamusta ei ansaita vaan se tulee luonnostaan. Olen samaa mieltä hänen kanssaan.

Luottamusta ei ansaita vaan se tulee luonnostaan kahden ihmisen välille.
      Luottamuksen voi tietysti aina rikkoa.

• Anonyymi

Entä miten pitäisi toimia, jos on luotettava, mutta toinen pitää silti epäluotettavana ja katkaisee jopa välit em. johdosta? Ei edes kerro syytä, miksi toinen on mielestään epäluotettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä miten pitäisi toimia, jos on luotettava, mutta toinen pitää silti epäluotettavana ja katkaisee jopa välit em. johdosta? Ei edes kerro syytä, miksi toinen on mielestään epäluotettava.

Niin kyseletkö itte, että saat etumatkaa?

• Anonyymi

Kene luottanuksen tämän langan aloittaja on rikkonut?

• Anonyymi

Varmaan esimerkiksi puolen suomen mitä tulee anonyymin aloitukseen. Onko kaikki iha okei?

• Anonyymi

Kun lähtee systemaattisesti tuhoamaan joidenkin elämää, niin pahasti kupolissa viiraa. Antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä.

• Anonyymi

Also- you can shovel your trust or evaluation where ever mate

• Anonyymi

Kun koko maailma särkyy kerta rykäsyllä. Kaikki rakennettu tuhoutuu. Vttu kaikki menee. Siinä kohtaa ymmärtää miten raadollista on elämä. On mussa silti rakkautta ja voimaa ja pystyn kyllä kannatella edelleen. Uskon että loppuun asti. Jos tältä yksinäiseltä polulta vielä joskus eksyn jonkun syliin niin hänen on oltava erikoismies niinku minäki. Tunnistan hänet jo todennäköisesti yhdestä katseesta.Sisäinen tuska ja kipu, se yhdistää. Ja se että kaikki on kussu jollakin tapaa hänelläkin jossakin kohtaa elämää. Silti semmonen palo silmissä ja rauha ehkä. Voittajan palo yksi niistä asioista mitä kanssa ihmisissä ihailen. Vaikeuksien kautta ihminen on luultavasti oppinut olemaan. Mitään pumpulipoikaa mä en pysty edes ajatella niin kevyillä kengillä oon kävellyt itte viimeks alakoulussa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4245
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      327
      2145
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1994
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1861
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      453
      1754
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      56
      1395
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      467
      1310
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1306
    Aihe