Luottamus,

Anonyymi

ansaitaan. Kerran kun sen rikot, niin korjattua ei saa. Koskee sekä parisuhteita että ystävyyssuhteita. Kiusanteko ei ole tervettä.

Mietiskelijä

38

1054

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä pointti. Joskus se sokaisee kun liikaa tykkää jostain ihmisestä, niin antaa sen kohdella itseä huonosti pitkiäkin aikoja. Jotenkin toivoo, että se siitä muuttuu ja alkaa myös tykkäämään ja kunnioittamaan mua.

• Anonyymi

Tässä taisi käydä juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taisi käydä juuri niin.

Tässä taisi käydä juuri niin et sairaat ja heikot ihmiset vie tarinaa palstojen ym. vaikutuskeinojen kautta. Ja nyt onkin sitten tällainen juonenkäänne. Tsempit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taisi käydä juuri niin et sairaat ja heikot ihmiset vie tarinaa palstojen ym. vaikutuskeinojen kautta. Ja nyt onkin sitten tällainen juonenkäänne. Tsempit

Trolli kalastaa ja siitä sitten tarina jatkuu kun saa muilta mistä tarttua kiinni. Sellaisia on joidenkin aikuisten miesten harrastukset ja toisten samanlaisten väittää asioita joksikin muuksi. Se on sellainen luonnon kiertokulku

• Anonyymi

Juuri näin. Olen nyt varma että mies meni ja valehteli tunteistaan.

• PALSTANVALTAAJA

Näillä palstoilla riittää kiusantekijöitä, siksipä välillä ihmettelenkin että miksi monet olettaa anonyymin olevan joku tuttu, kun ihan mahdotonta tunnistaa ilman nimimerkkiä tai sovittua tunnistetta ketään.

• Anonyymi

Tämä on ajatusten purkupaikka, joten skippaa ohi, jos teksti häiritsee. Kaikkea ei tarvitse väkisin vääntää IRL elämään.

• PALSTANVALTAAJA
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ajatusten purkupaikka, joten skippaa ohi, jos teksti häiritsee. Kaikkea ei tarvitse väkisin vääntää IRL elämään.

Mutta totuus on, että joka anonyumin teksteistä suuttuu olettan joksikin tutuksi tietämättä varmaksi on pikkasen luulotautinen. Ja ei kannattas luuhata palstoilla, jos todellisuudentaju hämärtyy.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mutta totuus on, että joka anonyumin teksteistä suuttuu olettan joksikin tutuksi tietämättä varmaksi on pikkasen luulotautinen. Ja ei kannattas luuhata palstoilla, jos todellisuudentaju hämärtyy.

Onko joku suuttunut? Sinähän se olet oikein palstalääkäri joka diagnosoi toisia kirjoittajia.

• PALSTANVALTAAJA
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku suuttunut? Sinähän se olet oikein palstalääkäri joka diagnosoi toisia kirjoittajia.

Välillä näkee tekstejä, kun joku anonyymi rähjää toiselle ikään kuin tuntisi tämän. :D

Hulvatonta ja hölmöä.

• PALSTANVALTAAJA
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Välillä näkee tekstejä, kun joku anonyymi rähjää toiselle ikään kuin tuntisi tämän. :D

Hulvatonta ja hölmöä.

Ymmärrän, että me rekatut tullaan tunnistettaviksi, mutta ette te anonyymit joilla ei ole mitään tunnistetta.

• Anonyymi

Kiusanteko? Otatkohan tämän palstan liian vakavasti.
      Itse otin IRL joskus erään ihmisen liian vakavasti. Maksoin siitä kovan hinnan. En tee sitä toiste.

• Anonyymi

Teksti oli pohdintaa. Älä siis liikaa ajattele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teksti oli pohdintaa. Älä siis liikaa ajattele.

Pahoittelut, että ajattelin liikaa. En syytä mietiskelystäsi, kysäisin vain. Joskus olen itse pahoittanut oikeasti mielen täällä palstalla, mutta ehkä se on ollut liikaa ajattelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, että ajattelin liikaa. En syytä mietiskelystäsi, kysäisin vain. Joskus olen itse pahoittanut oikeasti mielen täällä palstalla, mutta ehkä se on ollut liikaa ajattelemista.

Joo ei saa ajatella, joku voi leimata sut hulluksi!

• Anonyymi

Palsta kiusaajan voi myös viedä vastuuseen poliisille. Ei nimettömänäkään saa kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta kiusaajan voi myös viedä vastuuseen poliisille. Ei nimettömänäkään saa kiusata.

Sekunnin totta, jos vaikka onnistuu värittämään toisesta ihmisestä hyvin vääristyneitä ja vahingollisia mielikuvia palstaa siinä hyväksikäyttäen tavalla tai toisella, niin kyllä voi täyttää rikoksen tunnusmerkit kenen tahansa kohdalla

• Anonyymi

Juuri näin, peukutus tälle aloitukselle!

Mä en ainakaan anna sanan siinä merkityksessä anteeksi, että tulisin enää luottaneeksi ihmiseen, joka on ennenkin käyttäytynyt ala-arvoisesti. Tahallisesta kiusanteosta nyt puhumattakaan, oli kyseessä sitten ajattelemattomuus, epäempaattisuus tai mitä tahansa.

• Anonyymi

... kypsymättömyys, lapsellisuus, eri aaltopituus, muuten erilaisuus...

• Anonyymi

Hienoa, kyllä nyt on ajatusten aatelia. Hulluksi täällä helposti tuleekin. Siksi laitan nyt koneen kiinni.

• Anonyymi

Trölli osaa kääntää kaikki asiat toisinpäin. Sitten täytyy hyökätä vielä suuremmin, kun joku sanoo takaisin.

• Anonyymi

Ja sinähän se itse toisista kuvia maalailet ja tappelet kenen kanssa sattuu jotenkin kääntäen huomion siihen, että sinähän oikeastaan vain vasta-argumentoit, vaikka todellisuudessa projisoit ja mustamaalaat. Taas alkaa kommenttien poistelu kun yläosassa on maininta juridisia lainalaisuuksia koskien.

• Anonyymi

Sivusta, koskee minusta kaikkea kanssakäymistä, joissa pettyy pahasti toiseen. Tilanne ei normalisoidu entiselleen toiste. Jotain siinä särkyy itsestä samalla.

• Anonyymi

Olen osittain eri mieltä. Jos vilpittömästi ymmärtää tehneensä väärin, katuu aidosti tekemisiään, osaa asettua toisen asemaan ja oikeasti haluaa jatkossa toimia (ja toimii) toisin, niin en olisi noin ehdoton asiassa.

• Anonyymi

Ainahan riippuu asiasta, mistä riidellään. Itsellä ehdottomuus koskee vakavampia tekoja, jossa on aistittavissa toisen raukkamaisuus. Ylitetään raja, jota ei itse pystyisi tekemään toiselle. Näkemyserot voi olla suuria asioista. Rajat on olemassa kaikelle ja niiden ylittäminen tarkoittaa ehdottomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan riippuu asiasta, mistä riidellään. Itsellä ehdottomuus koskee vakavampia tekoja, jossa on aistittavissa toisen raukkamaisuus. Ylitetään raja, jota ei itse pystyisi tekemään toiselle. Näkemyserot voi olla suuria asioista. Rajat on olemassa kaikelle ja niiden ylittäminen tarkoittaa ehdottomuutta.

Tottakai on rajat, mutta joskus ihmiset hölmöilee tai jotain omia traumoja ym. voi paljastua. Toista voi edes kuunnella ja väliin, ajan myötä ihmiset voi muuttua (joku voi siis itse nähdä itsessään tarpeen muuttua, toista ei voi muuttaa, vaikka suhteissa monesti näin luullaan). Ehdottomuus asiassa kuin asiassa on huonoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on rajat, mutta joskus ihmiset hölmöilee tai jotain omia traumoja ym. voi paljastua. Toista voi edes kuunnella ja väliin, ajan myötä ihmiset voi muuttua (joku voi siis itse nähdä itsessään tarpeen muuttua, toista ei voi muuttaa, vaikka suhteissa monesti näin luullaan). Ehdottomuus asiassa kuin asiassa on huonoksi.

Totta, aina hyvä punnita asiaa ja nähdä eri kulmasta tapahtunutta. On asioita, joita voi antaa anteeksi ja on asioita, joista on hyvä olla ehdoton. Koston halu, raukkamaisuus, valehtelu on asioita, joita ei unohda. Riippuu paljon myös toisesta, kuinka paljon kantaa vastuuta omista teoistaan.

• Anonyymi

Se on rikki jo tuli vika tikki vahvistus hakee piristystä palstalta ja IRL naisilta

• Anonyymi

Omaa typeryyttä myös jos sinisilmäisesti luottaa muihin.

• Anonyymi

Hah, vai sellaista.

• Anonyymi

Ei kait aloittajan luottamus ole mennyt palstakirjoitusten takia? Jos näin on, olet itse se, joka et ole luotettava. Pitää osata keskustella asiat sellaisina kuin ne on kokenut ja kuunnella, mitä se toinen sanoo, eikä luottaa siihen mitä joku toinen tai kolmas on sanonut. Vain avoin keskustelu voi tuoda luottamuksen takaisin.

• Anonyymi

Kyllä se karma vielä puraisee näille anonyymi-kiusaajillekin. Onkohan jo puraissutkin osalla?

• Anonyymi

Ei saa korjattua, ei.
      Luottamusta on vaikea saada palautettua, epäilys jää aina kytemään.

• Anonyymi

Luottamustani on käytetty väärin. Aikaa on useita vuosia jolloin tapahtunut hyvin tietoisesti toisen puolelta. Minulla oli hänestä jonkinlaista mututuntumatietoa, mutta en tutusta ihmisestä halunnut uskoa että kohdallani tekisi mitä teki.
      Nähnyt häntä epäsäännöllisesti vuosien aikana. Hän olisi voinut vuosien saatossa oikaista ja korjata ystävyytemme tasolle, millä se aikanaan oli. Näin ei ole tapahtunut tänäkään päivänä. En ole varma, mitä hänen mielessä on liikkunut minut ohimennen nähdessäni.
      Aikaa on sen verran kulunut, että pystyisin todennäköisesti palauttamaan ystävyytemme jollekin tasolle. Hän saisi halutessaan hoidettua välimme, ei vieläkään olisi liian myöhäistä.

• Anonyymi

Leikistä EI SAA suuttua!!

• Anonyymi

Ei tokikaan!

• Anonyymi

Tunteet laimeni kuin vesi kalan evästä, kun tunnekylmyys paljastui.

• Anonyymi

Niinpä, ei ole tervettä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      402
      1781
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      64
      1515
    3. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      51
      1223
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      431
      1105
    5. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      46
      1083
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      65
      1025
    7. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      1011
    8. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      973
    9. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      64
      918
    10. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      89
      851
    Aihe