Jokohan poliisi on napannut ne älykääpiöt, jotka viime venetsialaisissa sytyttivät Pännäisten vanhan teurastamon?
Ovatko kyseiset ilkivallantekijät L-positiivisia Kolpista tai Utteressestä?
Ovat tai eivät, niin sellaiset ääliöt pitäisi sulkea vuosiksi laitokseen ja määrätä niille raskaat vahingonkorvaus vaatimukset.
Joko tuhopolttajat on napattu kiinni
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tai miten olisi se sama tuomio ja päivien määrä minkä olet itsellesi jo eläessä Jumalaltasi varannut.
Se kuoleman jälkeinen viimeinen tuomio, ikuisuus paratiississa ?
Onko muuten nips pois nipsastu, ettei tuomion osoite muutu prosessissa pienen muotoseikan takia alakerran Herran hoitoon.
Loppukevennyksenä vaan ettei mene liian vakavaksi, että tietätkö mitä sinne suljetut kuulemma kovin ensi alkuun kuuluttavat.
"EEI EEI EEEIII ! TÄSSÄ ON NYT TAPAHTUNUT JOKU HIRVITTÄVÄ VIRHE JA VÄÄRINKÄSITYS SILLÄ ENHÄN MINÄ NYT TÄNNE KUULU !"
Mutta eihän Jumalasi tee virheitä muotoseikoissakaan, joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741