Tavoite olis päästä kehään ensi vuonna ja tulevaisuudessa SM kisoihin. Oon siis kohta 17- vuotias tyttö, oon harrastanut nyrkkeilyy muutamia kuukausia. Minimi tavoite ois päästä kilpailemaan ja menestyä Suomessa. Niin miten kannattaisi siis treenata, meillä on vain 4krt nyrkkeily treenejä viikossa, paljonko lajia pitäisi vielä treenata ja miten? Montako salia viikossa ja millaisella jaolla ainakin penkki, kyyky, mave yms mutta mitä muuta? Paljonko juoksua viikossa? Olen siis 163cm ja 65kg. Olen pienestä pitäen liikkunut paljon, pelaillut etenkin pallopelejä. Olen omaksunut urheilullisen elämän tavan ja liikun joka päivä muutamia tunteja. Kiitos kaikista vastauksista etukäteen!!
Miten nuoren nyrkkeilijän kannattaisi treenata? (tavoitteellisesti)
Anonyymi
1
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin kunnolla douppia koneeseen. Ja raskaita painoja. Sitten isket jonkun fitnessmuijan ja panet sitä niin perkeleesti. Ja vedät huumeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213212Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3362863Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761810Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?541610- 1221396
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111382Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171300Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4391293- 1061276