Tavoite olis päästä kehään ensi vuonna ja tulevaisuudessa SM kisoihin. Oon siis kohta 17- vuotias tyttö, oon harrastanut nyrkkeilyy muutamia kuukausia. Minimi tavoite ois päästä kilpailemaan ja menestyä Suomessa. Niin miten kannattaisi siis treenata, meillä on vain 4krt nyrkkeily treenejä viikossa, paljonko lajia pitäisi vielä treenata ja miten? Montako salia viikossa ja millaisella jaolla ainakin penkki, kyyky, mave yms mutta mitä muuta? Paljonko juoksua viikossa? Olen siis 163cm ja 65kg. Olen pienestä pitäen liikkunut paljon, pelaillut etenkin pallopelejä. Olen omaksunut urheilullisen elämän tavan ja liikun joka päivä muutamia tunteja. Kiitos kaikista vastauksista etukäteen!!
Miten nuoren nyrkkeilijän kannattaisi treenata? (tavoitteellisesti)
Anonyymi
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin kunnolla douppia koneeseen. Ja raskaita painoja. Sitten isket jonkun fitnessmuijan ja panet sitä niin perkeleesti. Ja vedät huumeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845890Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572037
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271969Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927