Ainoat alushousut siellä roikkuuvatten, noh pistinpä jalakaan. Mistä nuo pikkuiset reijät ovat niiden takaosassa, niitä reikijä on useita.
Lieneekö se sanonta totta että ovat loppuunpierryt.
Ei sitä tule ajatelleeksi että perse papattaa ja rätisee paukkuu nii muovostuu niitä reikijä sinne taka alueelle. ralliraidatkii nii nehä ennenpitkää tuota menova löytynneet sohvilta ja tuoleilta ko ei kangaskaan ole ennää esteenä?!
Pyykkinaru
Anonyymi
1
136
Vastaukset 1
- Anonyymi
minä aena ko paskoolla käyn ni riipasen kunnon pieearut enstöinä ja sitte perrään murjaisen oikein paskamyrsskyn niin että ei meinnaa ittekää pystyy olemmaa ellei pivätä hengitystä, sais ollakkii semmonen hengitysmaski.
jaloostajan hernesoppa antaa kyllä potkua , sitä pittäis syövä vähempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672169Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351744- 991132
- 46889
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25776- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132601Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578