Sanna Marin

On kyllä Tampereelta lähtöisin, mutta eikö häntä koskevat jutut kuulu politiikkapalstalle, eikä tänne. Tai sitten muotipalstalle, jossa voitte porukalla ihastella/kauhistella hänen pukeutumistaan. Tampereen palsta on lähinnä tarkoitettu ratikan ja tunnelin arvostelijoille näköjään.

18

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseinen friidu on syntynyt Helsingissä. Friidu voi lähteä stadista, mutta Stadi ei lähde friidusta.

      • Sokoksen kassana hänestä kuitenkin juttua riittää.


    • Anonyymi

      Kerran Sokoksen kassa, aina Sokoksen kassa.
      Sannan taloustietämys rajoittuu viivakoodilaitteen käyttöön.

      • Anonyymi

        Rassukka tiedätkö mitä toloustietämys tarkoittaa😂😂 se on suunnilleen sama, kun sinä lasket montako pirkkaolutta saa sossu rahalla ja jaat ne päivää kohti.


      • Anonyymi

        Sinähän et edes kelpaa kassa työhön.
        Sinun käytös ja olemus, poikisi yrittäjälle aivan liikaa valituksia.


      • Anonyymi

        Huomenta Persu 🐒odottele kyllä sieltä kiljupäissään joku tulee sinun tueksi.


      • Anonyymi

        Oletko ajatellut hankki itsellesi elämän.


      • Anonyymi

        No samalla viivakoodilaitetta käytäessään on varmasti asiakkaalle virren parren heittänyt, että "ONKO SULLA KORTTIA?". Tuo korttijankutus on lähtöisin Sannan S-Market kassan ajoilta.

        Nyt alkaa näyttämäänkin siltä, että tuota korttijankutusta ollaan hautaamassa kun ei se ollutkaan kansalaisten mieleen. Ainakaan miehet eivät pidä jatkuvasta naisten jankuttamisesta S-markettien kassoilla.


    • Anonyymi

      Great Reset, sanoo Sanna Marin...

    • Anonyymi

      Persuhan ei osaa laskea edes omien sormiensa määrää.

      • Anonyymi

        Niitä on 20.


    • Anonyymi

      Tamperelaiset tuon äänesti suomalaisten tuhoksi. Siksi Marinista keskustellaan tampere-palstalla. Huomasin että täällä on ihmettely miksi tamperelaiset toljottaa ja päätoljottaja on tosiaan Sanna Marin.

    • Anonyymi

      Sanna oli hyvä Sokoksen kassana ja muotilehtien pärseposeeraukset onnistuu.
      Marin on myös verkostunut. Homopiireissä on aina piikki auki.
      Pääministerinä Marin on saanut maailmanennätys velat, mennyt sekoilemaan asiantuntiosta piittaamatta covid casessa.
      Myös aamupalat maistuu. 1500€/kk on kova saavutus anoriktikolta.
      Mistä Sannatyttönen siis tullaan muistamaan?
      Vogun kansikuvasta.

    • Anonyymi

      Pirkkalastahan se on. Porvareiden kaupungista.

    • Anonyymi

      Sanoisin ettei ole mistään kotoisin.

    • Anonyymi

      Sanna MArin on kylläkin Oulun noitia alunperin hahha, joskus opiskeli Tampioksi Tampereella, heh..

    • Anonyymi

      Kyllähän se eniten harmittaa kun joku on ollut, tai ei ole kassatyössä

    • Anonyymi

      Kaikki työ on arvokasta.
      Kannattaako kassatyttöä laittaa pääministeriksi jakamaan miljardeja maailmalle kun työkokemus jää viivakoodilaitteiston käytön tasalle?
      Marin on populisti joka vaihtaa tuuliviirinä mielipidettään sen mukaan mitä kansa on mieltä.
      Tämä on Sokoksen kassatytön johtajuutta.
      Alkuvuodesta Sanna ei missään tapauksessa halunnut mennä Natoon.
      Kuinkas sitten kävikään?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe