Ottakaahan oikeita kontakteja

Anonyymi

Rakastamiinne ihmisiin, elämä voi ollut lyhyt itse kelläkin, älkää tuhlatko aikaa haaveiluun niin kuin oikeasti! Ensimmäistä kertaa vuosiin on tuntunut siltä, että ehkä mä sittenkin voisin, mutta aika näyttää..aamulla saan viettää koko päivän ihmisen kanssa, joka saa mut voimaan hyvin..ihan sama mitä muut ovat mieltä. Ei sille vaan voi mitään!

19

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjeesi on muuten hyvä, mutta kaikki ei pysty eikä voi. Ei osaa, taikka ei uskalla. Pelkkään haaveiluun ei tietenkään kannata koko elämäänsä käyttää.

      • Anonyymi

        Ymmärrän tonkin pointin, tiedän pari miestä tälläistä.. toinen rakastaa yhtä naista ja vaik kuin oon puhunut, ei auta, harmi kauhee kattella vierestä, kun mies on niin arka ja kärsii siitä ettei pysty, tekis mieli sulkea ne vaan yhteiseen tilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tonkin pointin, tiedän pari miestä tälläistä.. toinen rakastaa yhtä naista ja vaik kuin oon puhunut, ei auta, harmi kauhee kattella vierestä, kun mies on niin arka ja kärsii siitä ettei pysty, tekis mieli sulkea ne vaan yhteiseen tilaan.

        Eli puhut itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tonkin pointin, tiedän pari miestä tälläistä.. toinen rakastaa yhtä naista ja vaik kuin oon puhunut, ei auta, harmi kauhee kattella vierestä, kun mies on niin arka ja kärsii siitä ettei pysty, tekis mieli sulkea ne vaan yhteiseen tilaan.

        No avita vähän jotenkin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhut itsestäsi?

        En puhu, kun hyvästä ystävästäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhut itsestäsi?

        Hirveen kehittävää tentata trollimieheltä jotain henkilönarratiiveja, voi hyvä luoja...2022 vielä näin vajaalla


    • Anonyymi
      • Oma tulos: "Ei, sinua eivät keskiluokkajutut paljon kiinnosta."


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oma tulos: "Ei, sinua eivät keskiluokkajutut paljon kiinnosta."

        Sama tulos tuli minullekin:
        "Ei, sinua eivät keskiluokkajutut paljon kiinnosta.
        Vastaustesi perusteella sydämesi ei syki keskiluokkaisuuden suuntaan. Grillijuhlat, skandinaavinen sisustus ja pakettimatkat lähinnä puistattavat sinua."

        Sinänsä hassua, koska tykkään ihan kyllä noista mainituistakin, ei tule puistatuksia. Ehkä en kuitenkaan riittävän keskiluokkaisesti. Tai sitten näillä joutavilla naistenlehtitesteillä voi heittää lähintä vesilintua, mutta toki vain kuvainnollisesti... Elämä se on lyhyt. Sorsillakin.🦆👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama tulos tuli minullekin:
        "Ei, sinua eivät keskiluokkajutut paljon kiinnosta.
        Vastaustesi perusteella sydämesi ei syki keskiluokkaisuuden suuntaan. Grillijuhlat, skandinaavinen sisustus ja pakettimatkat lähinnä puistattavat sinua."

        Sinänsä hassua, koska tykkään ihan kyllä noista mainituistakin, ei tule puistatuksia. Ehkä en kuitenkaan riittävän keskiluokkaisesti. Tai sitten näillä joutavilla naistenlehtitesteillä voi heittää lähintä vesilintua, mutta toki vain kuvainnollisesti... Elämä se on lyhyt. Sorsillakin.🦆👵

        Juu, ei noista ihan puistatuksia tule, mutta totta on ettei ne ole mikään pakollinen juttu elämässä. Jätetään kaikki luontokappaleet rauhaan. :D


    • Anonyymi

      Toivoa ihminen tarvitsee. Mutta toivokin voi olla turhaa toivoa. Ei kannata sokeasti toivoa edes hyvää. Mistä sitten tietää mitä kannattaa toivoa? Jokainen etsiköän itse tähän vastauksen.

      • Toiveita, vaan ei odotuksia.


    • Anonyymi

      Tämän halusit ikävä-palstalle kertoa :)

      • Anonyymi

        Joo, hyvä päivä olikin!


    • Anonyymi

      Tää on taas ihan turha. Ei täälä oteta oikeeta kontaktia kehenkään in real life. Täälä jahkaillaan ja näin se tulee aina olemaan. Ne ketkä ottaa oikeeta kontaktia in real life, ei tiedä koko palstan olemassaoloa.

      • Anonyymi

        Toi totta, ha ha..kun mies tuli paikalle, piti sulkee palsta. Oli nii noloo😅


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikävää..

    • Anonyymi

      Aina tuo jatkuva sanominen elämä on lyhyt. Aika pitkälle se on tähänkin mennessä tuntunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe