Mikkosten maailma

Anonyymi

Mikkosten maailma sarja saa kuulemma jatkoa. MIKSI!!! Sarja ei ollut suosittu aikoinaan, niin miksi nyt, kun sarajan ainoa julkkis on poissa. Ketä oikeasti kiinnostaa niinamikkosen ja poikamikkosen seikkailut mikkostenihmemaassa.
No minua just tän purkauksen verran.

43

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiinnosta !

    • Anonyymi

      Nina lyö rahoiksi näillä kuvauksilla.

      • Anonyymi

        Luulee niin.


      • Anonyymi

        Se on hyvä !!


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen kiinnostavaa heissä oikein on?

    • Anonyymi

      Eikö muuta rahan ansaitsemiskeinoa ole kuin loppuunkaluttu julkisuus?

    • Anonyymi

      Juoksuttaa jatkuvasti aikuisia poikiaan julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Nolo nainen, ei mitään osaamista, mutta julkisuudesta yrittää elantoa nyhtää.


      • Anonyymi

        Ällöttävä paksukainen Mikkoska ei viitsi tehdä töitä, täytyy yrittää roikkua lehtien palstoilla.
        Miksi ihmeessä hänestä tehdään juttuja. eihän hän ole mitään mainittavaa saanut elämässään aikaiseksi. Tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo nainen, ei mitään osaamista, mutta julkisuudesta yrittää elantoa nyhtää.

        Totta


    • Anonyymi

      Miksi ei tee kampaajan töitä, kun oli aikanaan mestarikampaaja ?

      • Anonyymi

        Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


    • Anonyymi

      Tää uusi jakso oli hauska. Varsinkin se, kun katsoivat niitä vanhoja Mikkosten maailman videoita. Niitä nauroin minäkin vedet silmissä. Tosi mainioita pikkupoikia silloin.

      • Anonyymi

        Matias oli hellyttävä. Oikea pieni herrasmies. Toivottavasti pojilla on nykyään kaikki hyvin. Kovia ovat kokeneet.


    • Anonyymi

      Mä aloin tykkään tuosta Ninasta kun seurasin julkkis-BB:ta ja sitten jotain painonpudotusohjelmaa, jonka hän voitti. Mukavan oloinen nainen vaikka olin muuta ajatellut.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ei Ninassa ole mitään vikaa ,teräväpäinen nainen ja kauniskin.


      • Anonyymi

        Perheen rikkoja. Katsopas tarkemmin näitä vanhoja kuvauksia. Itseään täynnä oleva ihminen, joka kuvitteli olevansa jotain erityistä kun pokasi Mikkosen. Teennäisempää ihmistä kuin oli tuolloin, saa hakea. Puhetyylistään alkaen. Ja ihan tavis kampaaja.

        Nousi julkisuuteen mm haukkumalla kaikki työssäkäyvät äidit huonoiksi äideiksi, joiden ei olisi edes pitänyt tehdä lapsia , jos eivät jää kotiin hoitamaan heitä. Äkkiä loppui rahat Mikkoskaltakin, kuin miehensä tienestit loppuivat. Se vain on niin, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheen rikkoja. Katsopas tarkemmin näitä vanhoja kuvauksia. Itseään täynnä oleva ihminen, joka kuvitteli olevansa jotain erityistä kun pokasi Mikkosen. Teennäisempää ihmistä kuin oli tuolloin, saa hakea. Puhetyylistään alkaen. Ja ihan tavis kampaaja.

        Nousi julkisuuteen mm haukkumalla kaikki työssäkäyvät äidit huonoiksi äideiksi, joiden ei olisi edes pitänyt tehdä lapsia , jos eivät jää kotiin hoitamaan heitä. Äkkiä loppui rahat Mikkoskaltakin, kuin miehensä tienestit loppuivat. Se vain on niin, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.

        Heheh, lähes aina perheen rikkoja on nainen millä uusi mies katsottuna valmiiksi, mikä nyt Mikkosesta tekee vihattavan kun mies halusi erota.


    • Anonyymi

      Onko paino pysynyt nyt kurissa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivopestyjä mukuloita pienestä pitäen, eivät ole saaneet olla lapsia vaan väkisin yritetty sulloa jonkinmoiseen muottiin.

    • Anonyymi

      Jotenkin surullista poikien takia. Ovat joutuneet poseeraamaan äitinsä kyljessä vuosikausia. Vielä nyt aikuisenakin.

    • Anonyymi

      Rouva ei halua (muka kykene) tekemään mitään työtä, paitsi somea, hymyä ja hömppää. Okei, ymmärrän hänen intressinsä päästä helpommalla ja saada kammattua massit himaan. TV-näyttelijöille maksetaan hyvin. Mutta että mikä h-vetin tuotantotiimi jaksaa tarttua näiden iänikuiseen veivaamiseen ja pöljäilyyn, sitä on jo vaikeampi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Mikä kanava näyttää?


    • Anonyymi

      Demokratia ei ole siis ottanut täysin valtoihinsa vielä.

    • Anonyymi

      Meneeköhän äiti tekemään juttua poikansa kasarmille?
      Hänellä kun on tapana tuoda kaikki asiat julkisuuteen. Ohi poikiensa.

    • Anonyymi

      Kovasti näkyy kateellisia kiinnostavan ja Timo oli suvajakkiakkojen hampaissa jatkuvasti. Katsoin aikoinaan TV:stä ja katson nytkin jos tulee, netistä ei välttämättä viitsi. Jättäisitte edes lapset rauhaan.

    • Anonyymi

      Se on kiva kun Mikkosen Niina kertoi lapsiensa ADHD sun muut ADD häiriöt koko Suomelle. On se sitten kiva äiti. Miksi ei kerro omasta lääkityksestä?

      • Anonyymi

        Mikset sinä kerro omasta lääkityksestäsi vai käytätkö pelkästään alkoholia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä kerro omasta lääkityksestäsi vai käytätkö pelkästään alkoholia?

        Ei mun tarvi kun en kaipaa sitä huomiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvi kun en kaipaa sitä huomiota

        Selvästi tarvitset lääkitystä.


    • Anonyymi

      Lapset jäisivät vähemmälle huomiolle, jos Nina ei itse toisi heitä jatkuvasti esille ja kertoilisi heidän asioitaan ympäriinsä. Tosin lapset ovat jo aikuisia miehiä.

      • Anonyymi

        Ihania poikia.


      • Anonyymi

        Eivät olleet aikuisia eikä kertonut mistään ADHD:sta kun länkytitte jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Kun pojat olivat vielä lapsia, niin Nina kertoi poikien olevan ns. erityislapsia. Kertoi, että on huoli heistä. Nyt pojat pärjäävät. Toinen on jo armeijassa.

      • Anonyymi

        Lnkytitte paljon ennen pojistakin kuin oli kertonut mistään diagnoosista, eikä sekään saanut teitä lopettamaan.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Olis kyllä majuri Mikkonen ollut häpeissään tuosta porukasta. Toinen nuori ilmeisesti alkoholisoitunut, Nina sekoilee liikenteessä ja meno on kuin huonosta komediasarjasta.

      • Anonyymi

        Etkö tajua hävetä itseäsi vaikka kaikki muut häpeää sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tajua hävetä itseäsi vaikka kaikki muut häpeää sinua?

        Miksi hänen pitäisi hävetä ? Kaikki eivät arvosta Mikkosten kaltaista teatteria, vaan puhuvat totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tajua hävetä itseäsi vaikka kaikki muut häpeää sinua?

        Kuka häpeää ja miksi ? Tottahan tämä kommentoija puhui.


    • Anonyymi

      Miksi kaikesta yksityiselämästä pitää tehdä julkista?
      Siinä on se vaara, että tulee arvostelluksi. Se pitää sitten vain kestää.

    • Anonyymi

      Niina ei ole mitään muuta kuin rooskasakkia.....hahahahahah!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe