Kun narsisti kääntää asiat

Anonyymi

Oletteko jo niin pitkällä tunnistamaan narsun, että huomaatte miten he tarvitsevat syntipukin. He siis osaavat taitavasti syyttää todellista tilanteen uhria omista teoistaan ta

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai luonteestaan. Esim. Väittää että kaipaat ihailua ja petät vaikka he itse saattavat tehdä sitä. Sulle jää olo, että mitä ihmettä. En viihdy huomion keskipisteenä eikä tuo pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Paras syntipukki mitä oon psykonarskun kuullut käyttäneen oman elämänsä epäonneen on se, kun hän nyt vaan on syntynyt onnettomien tähtien alla

• Anonyymi

Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....

Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.

Joo no rotu ei katso sitä kuka on narsu, mutta tuokin tosi surullista. Ja taitaa olla alkoholisteille tyypillistä muiden syyttäminen. En ymmärrä kun itse olen savuton ja raitis. On täytynyt priorisoida asiat. Narsun kanssa se varmaan on just tommosta, että tupakkaa ja viinaa pitää olla ja muut perheenjäsenet saa hänen puolesta olla vaikka nälissään.

• Anonyymi

Narsisti tarvitsee aina syntipukin ja ihmisen kenen päälle valuttaa oman elämänsä mädän. Ikävä kyllä yleensä puoliso, muu perhe. Narsistin kanssa ei sovi sanonta: "It takes two to tango." Narsistit kun tangoaa ihan yksikseenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      203
      15019
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      106
      10042
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9321
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      52
      9152
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6915
    7. 181
      6497
    8. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6365
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      32
      5579
    Aihe