Oletteko jo niin pitkällä tunnistamaan narsun, että huomaatte miten he tarvitsevat syntipukin. He siis osaavat taitavasti syyttää todellista tilanteen uhria omista teoistaan ta
Kun narsisti kääntää asiat
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tai luonteestaan. Esim. Väittää että kaipaat ihailua ja petät vaikka he itse saattavat tehdä sitä. Sulle jää olo, että mitä ihmettä. En viihdy huomion keskipisteenä eikä tuo pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Paras syntipukki mitä oon psykonarskun kuullut käyttäneen oman elämänsä epäonneen on se, kun hän nyt vaan on syntynyt onnettomien tähtien alla
- Anonyymi
Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....
Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.
Joo no rotu ei katso sitä kuka on narsu, mutta tuokin tosi surullista. Ja taitaa olla alkoholisteille tyypillistä muiden syyttäminen. En ymmärrä kun itse olen savuton ja raitis. On täytynyt priorisoida asiat. Narsun kanssa se varmaan on just tommosta, että tupakkaa ja viinaa pitää olla ja muut perheenjäsenet saa hänen puolesta olla vaikka nälissään.
- Anonyymi
Narsisti tarvitsee aina syntipukin ja ihmisen kenen päälle valuttaa oman elämänsä mädän. Ikävä kyllä yleensä puoliso, muu perhe. Narsistin kanssa ei sovi sanonta: "It takes two to tango." Narsistit kun tangoaa ihan yksikseenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809