Oletteko jo niin pitkällä tunnistamaan narsun, että huomaatte miten he tarvitsevat syntipukin. He siis osaavat taitavasti syyttää todellista tilanteen uhria omista teoistaan ta
Kun narsisti kääntää asiat
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
Tai luonteestaan. Esim. Väittää että kaipaat ihailua ja petät vaikka he itse saattavat tehdä sitä. Sulle jää olo, että mitä ihmettä. En viihdy huomion keskipisteenä eikä tuo pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Paras syntipukki mitä oon psykonarskun kuullut käyttäneen oman elämänsä epäonneen on se, kun hän nyt vaan on syntynyt onnettomien tähtien alla
- Anonyymi
Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas. Eli ne ei usko, että he itse voi vaikuttaa mitenkään omaan elämään? Tähdet syyllisiä....
Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tiesin röyhkeän narsistin joka pahoinpitelemäänsä ja hyväksikäyttämäänsä exäänsä syytti siitä että juo ja tupakoi. Sellainen afrikkalaislähtöinen mamu. Parikymmentä vuotta tyhjäntoimittajana ollut maassamme juomarina ja ongelmien aiheuttajana. Milloinkaan ei itsessään mitään vikaa itsensä mielestä. Kyllä voi joku olla kieroon kasvanut, eikä edes tiedosta sitä.
Joo no rotu ei katso sitä kuka on narsu, mutta tuokin tosi surullista. Ja taitaa olla alkoholisteille tyypillistä muiden syyttäminen. En ymmärrä kun itse olen savuton ja raitis. On täytynyt priorisoida asiat. Narsun kanssa se varmaan on just tommosta, että tupakkaa ja viinaa pitää olla ja muut perheenjäsenet saa hänen puolesta olla vaikka nälissään.
- Anonyymi
Narsisti tarvitsee aina syntipukin ja ihmisen kenen päälle valuttaa oman elämänsä mädän. Ikävä kyllä yleensä puoliso, muu perhe. Narsistin kanssa ei sovi sanonta: "It takes two to tango." Narsistit kun tangoaa ihan yksikseenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768