Tuleeko rakkaudenkujan kerrostalon tilalle enää mitään vai pysyykö se vaan kasana heinää ja hiekkaa?
Rakkaudenkuja
25
580
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen aletaan loppukesästä rakentaa uutta kunnantaloa. Nykyisen purkutyöt on jo käynnissä.
- Anonyymi
Bordelli ja Juuan kansallishistoriallinen glory hole museo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bordelli ja Juuan kansallishistoriallinen glory hole museo.
Vierailijat voi kuvauttaa maksua vastaan itsensä glory holessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierailijat voi kuvauttaa maksua vastaan itsensä glory holessa
Tuleeks joku historiallinen jortikka reiästä ja vierailija voi sen kanssa ottaa kuvan. Vai itse vierailija pääsee glory holeen? Kuuluuko hintaan myös kalun lutkuttaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeks joku historiallinen jortikka reiästä ja vierailija voi sen kanssa ottaa kuvan. Vai itse vierailija pääsee glory holeen? Kuuluuko hintaan myös kalun lutkuttaja?
Tottakai jokainen omansa muistoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojooooooo! Jortikka tulee että putkahtaa. Mentulalla on niin pieni että suurennuslasikin on liian suurta ja universumi se vasta iso onkin kun pillukarvaan vertaa. Uuh panemaan!!!!
- Anonyymi
Sinne rakennetaan rakkauden tyyssija niminen herrasmieskerho.
- Anonyymi
Onko kansalaisopisto jonkin sortin bordelli. Huhutaan että perjantaina iltoina kyseistä toimintaa löytyy.
- Anonyymi
Juuka -pohjolan Pariisi!
- Anonyymi
Rakkaudenkuja on punaisten lyhtyjen alue Juuassa.
- Anonyymi
Miksi kyseinen katu on nimetty rakkaudenkujaksi?
- Anonyymi
Panokuja oli alunperin ollut ajatuksena mutta sensuurin takia rakkaudenkuja.
- Anonyymi
Pelihalli pelihulluille
- Anonyymi
Kullihalli kivespalleille ja parila lämpiämään.
- Anonyymi
Rakkaudenkuja on täynnä villi kissoja.
- Anonyymi
Villi kissat raapii kivekset. Ne naarmut ovat täynnä nautintoa.
- Anonyymi
Eikös siinä ole useampikin kerrostalo?
- Anonyymi
Mikä auto alla ?
- Anonyymi
Parilalla on kulli.
- Anonyymi
Jos lossia ja erosen grillijonoa ei huomioida niin moni Juukalainen on saanut alkunsa rakkaudenkujan tienvarsi pusikoissa.
- Anonyymi
Mitä eroa on puupäällä ja kus.....päällä
- Anonyymi
Puupäät asuu puu Juuassa ja toista en tiiiä
- Anonyymi
Himonussijantie oli yks vaihtoehto mutta sivuutettiin heti.
- Anonyymi
Hindimattojenpesulaituri.
- Anonyymi
Alikulku tunneli perseeseen vetäjille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876