Mitä sanoisit?

Anonyymi

Kuvitellaan hetki, jolloin olisitte kahden. Ihmisiä ei vaeltaisi ohi jatkuvasti ja kukaan muu ei olisi kuulemassa ja ihmettelemässä. Mieleesi tulisi ehkä jotain, mitä haluaisit sanoa hänelle ja siinä samalla nähdä aidon reaktion.

Mitä se olisi?

75

1977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan moikkaisin jotta kohtaamisesta ei tulisi niin outo kun ollaan vain kahden kesken. Siinä se sitten lähtisin pois. n-m

• Anonyymi

Sitä hetkeä ei tule 🤣

• Anonyymi

Todennäkösesti kysyisin hältä, että oonko koskaan pyöriny ajatuksissa.

• Anonyymi

On ilmoja pidelly :/

• Anonyymi

👍😅❤️ siis TÄMÄ !

• Anonyymi

Hyvät pyöränkumit sulla kun eivät vuoda.

• Anonyymi

Oletko kovakin häntäheikki?

• Anonyymi

Trimmataas toi sun parta - ihan vaan reaktion haluaisin nähdä. Sit pusuttasin päällä, naurahtaen❤🥰.

• Anonyymi

Haluaisin vihdoinkin päästä xxxxxmaan sun kanssa 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin vihdoinkin päästä xxxxxmaan sun kanssa 😜

Hän ei kyllä puhu noin🤔. Täällä ilmeisesti useammallakin kaivatulla parta..

Mutta anytime, siis hänen kanssaan🥰🔥

https://youtu.be/sQgvY9r8gQQ

• Anonyymi

Lähtisitkö kahville? :)

• Anonyymi

Hei, onks sulla nälkä lähettäskö syömään...

• Anonyymi

Riisipuuro ruiskuoressa 😂🤣😅

• Anonyymi

Mulla on ollut aivan järjetön ikävä sua.

• Anonyymi

Voi miten suloista!

• Anonyymi

Sinä. Aina vaan sinä. Miksiköhän on näin?

Näin voisin aivan hyvin tokaista. En välitä enää pätkääkään mitä hän minusta ajattelee. Ehkä parempi vihdoin niin.

• Anonyymi

Tiedän.. ja sen takia ensimmäinen asia olisi mitä kysyisin että miten sä ihan oikeasti voit kaiken jälkeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän.. ja sen takia ensimmäinen asia olisi mitä kysyisin että miten sä ihan oikeasti voit kaiken jälkeen..

Tuntuisi hyvältä, jos kysyisit:)

• Anonyymi

Saanks mä koskettaa sua?

• Anonyymi

Hyvin pysyi herralla pokka viime kerralla loppuun saakka, vaikka tällainen aito ja rehellinen luonnonlapsi leijui omissa sfääreissään, ei kuitenkaan pilvessä.

• Anonyymi

😌❤️

• Anonyymi

Pyytäisin anteeksi millä tavalla poltin sillat häneen. Tämä on vain kuvittelua, emme enää törmää ja olen muutenkin epätoivottu hänen mielestään.

• Anonyymi

Millä tavalla poltit sillat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla poltit sillat?

Tilanne silloin erilainen, siinä oli monenlaisia tekijöitä. Juteltaessa hahmottuisi tuo sinulle .
        Lìan vaikea avata tähän...

• Anonyymi

Oletko varma että olet epätoivottu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma että olet epätoivottu?

Joo, välttelee ja lähtee ensimmäisenä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne silloin erilainen, siinä oli monenlaisia tekijöitä. Juteltaessa hahmottuisi tuo sinulle .
        Lìan vaikea avata tähän...

Ainaki teitä lähti monia, oliko paikassa kenties jotaki vikkaa 😀😔

• Anonyymi

Sanoisin moi, kiva nähä. Mitä kuuluu?
      Kun oltaisiin juteltu aikamme voisin ehkä sanoa, että meidän tilanne on harmittanut. Ja oisin toivonut asioiden käymistä läpi kasvotusten. Riippuen siitä mihin suuntaan tilanne etenee, voisin paljastaa että on ollut ikävä ja oon ajatellut häntä usein...

• Anonyymi

Juuri näin kannattaa toimia.

• Anonyymi

😔❤️❤️

• Anonyymi

Huoh, niin, tuota odotellessa.

• Anonyymi

Rakastan sua

• Anonyymi

Kysyisin,tunnetko enää mitään mua kohtaan?

• Anonyymi

Sanoisin, että sulla on kahviviikset ja pyyhkäisisin huulesta.

• Anonyymi

Kysyisin, lähdetkö kesäteatteriin, mukanani olisi kaksi istuin pehmustinta ja omena vichyt.

• Anonyymi

Tähän minä voisin lähteä mukaan, vaikka olisit samaa sulupuoltakin. Kesäteatterit vaan on niiin 😍👍

• Anonyymi

Kertoisin että vaikutat kivalta tyypiltä ja kysyisin oisko hän vapaa lähtemään kahville joskus. Jotenki näin maltillisesti, vaikka todellisuudessa olen ihan hulluna häneen 😍

• Toteisin, että kiva nähdä sinut, mitä kuuluu? :)

• Anonyymi

Kysyisin että saanko halata?? Ja halatessa kuiskaisin että on ollut tosi kova ikävä 🤗😚

• Anonyymi

Oi, tää on ihana :)

• Anonyymi

🥲❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, tää on ihana :)

Keksisin oivan ”tekosyynkin” halaukseen kun en ole livenä vielä päässyt onnittelemaan häntä 😊 ❤️Tosin täytyisi varmaan olla ruusu ja jotakin muutakin pientä mutta jos sattumalta törmää niin ei sitä oikeen voi sellaiseen varautua 😀

• Anonyymi

Meillä oli noita hetkiä. Kaikki jäi sanomatta. Jatkossa pitää ryhdistäytyä, jos tilaisuuksia tulee.

• Anonyymi

Hän sanois noin niin näkis jo tuolla kunnon reaktiot 😍💗

• Anonyymi

sanosin että senkin karkuri siinähän sä oot ja suutelisin 😍😉🤭

• Anonyymi

Oon jo sanonut kaiken irl mitä milloinki tohtinut 😍 reaktoit on ollut aivan yhtä söpöjä kuin hänkin 💖 vähän hämmentynyt, hymyilevä ja ehkä onnellisen näköinen 🤩

• Anonyymi

En tiedä mitä sanoisin, varmaan vaan katsoisin suoraan silmiin ja koskettaisin miehen kättä... jostain syystä hänen kätensä todella miellyttävät minua😍

• Anonyymi

Öö, no varmaan lähtisin vaan pois?

• Anonyymi

Sanoisin, että teit elämäsi virheen.

• Anonyymi

Voitas olla iha hiljaa käsikädessä

Nautitaan hienosta hetkestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitas olla iha hiljaa käsikädessä

Nautitaan hienosta hetkestä

Näin se menisi

• Anonyymi

Ei kiinnosta olla kahden. En puhuisi mitään.

• Anonyymi

Miksi sitten täälä oot

• Anonyymi

Jos hän olisi liikkeellä pyörällä katsoisin sitä ja sanoisin: "sulla on hyvä runko".
      Jos taas pyörää ei olisi joutuisin sanomaan tuon suoraan hänelle.

• Anonyymi

Joillakin ihmisillä on suhde, jossa kohdatessa siirretään omat henkilökohtaiset suoja-alueet yhteisiksi alueiksi. Muuttavat tilan kahden istuttavaksi, ja siirtävät itsensä toiseen ulottuvuuteen. Tälläisessa tilassa liikutaan ihan eri tason syvyydessä tunnekokemuksessa, se on sensuelli tila, jossa ollaan vilpittömiä. Tälläisessä tilassa mies kysyy, miten menee?kuuntelee vastauksen (kuuntelee, ei vain kuule). Ollaan kiinnostuneita vain hänestä.
      https://youtu.be/RKEc4xckfX8

• Anonyymi

Ihana, aivan ihana! 💖 Toivottavasti pääset kysymään tuon hältä 🌟

• Anonyymi

Vaatii vain että ollaan kahden ilman häiriötekijöitä.Hyvä kirjoitus.

• Anonyymi

Kysyisin,mihin tarvitsen minua elämässäsi? olisinko pesukone,taide-esine,sohvatyyny,ruuanlaittaja,koriste jne. ?

• Anonyymi

*tarvitset

• Anonyymi

Tähänkään kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Se mitä sanoisin riippuisi mitä aiemmin on tapahtunut (vain tipahtaisinko tuohon tilanteeseen tyhjästä) ja mikä se tilanne konkreettisesti olisi. Jos vain yks ja kaks näkisin hänet jossain noin, ilman mitään ennakoivaa, niin ensimmäinen mitä sanoisin olisi luultavasti "(hänen nimensä)! mItä sä täällä teet (siis jos tilanne olisi yllättävä)?"

• Anonyymi

Tuon jälkeen kysyisin, että saanko halata.

• Anonyymi

Sanoisin: 😕

• Anonyymi

Sanoisin miehelle olevani ihastunut häneen. Sen reaktion haluaisin nähdä ja kuulla vastauksen.

• Anonyymi

Miksipä mitään sanoisin ellei jotain käsistä pääsis tippumaan vaikka nenäliina.

• Anonyymi

Varmin tapa karkottaa, kaikki pakenee kiljuen horisonttiin räkäisen koronaliinan pudotessa.

• Anonyymi

Ei tule kahdenkeskistä hetkeä. Nainen rikkoi minun sydämeni.

• Anonyymi

Ajattelisin ehkä, että onko tässä ehkä jotakin outoa jäljellä ja mitä mieltä joku on.

Sanoisin ehkä todella kaarrellen jotakin liittyen johonkin. Toisen reaktiosta ehkä huomaisi jo, onko hän ajatellut yhtään samoin.

• Anonyymi

En saisi sanaa suustani. Pitäisi istuutua. Sitten kyhnyttäisin lähemmäs itseäni. Tuijottelisin. Sitten taas vähän lähemmäs ja kysyisin että mitäs kuuluu?

• Anonyymi

En usko että sanottaisiin mitään miehen kans. Aika monta syytä siihen. Oltaisi vaan siinä kunnes jommankumman puhelin sois

• Anonyymi

"K....., Olen pahollaini. Nyt sen tajuan, miten tyhmä olin. Tarkotin hyvää, toteutus oli surkea. Anteeksi, toivottavasti et muistele pahalla ja kaikkea hyvää jatkoon"

Siinäpä mun sanottavat

• Anonyymi

Kysyisin, saanko halata. Sit sanoisin, että mä rakastan sua ja tulen aina rakastamaan, vaikken ikinä voi saada sua.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60