Kuvitellaan hetki, jolloin olisitte kahden. Ihmisiä ei vaeltaisi ohi jatkuvasti ja kukaan muu ei olisi kuulemassa ja ihmettelemässä. Mieleesi tulisi ehkä jotain, mitä haluaisit sanoa hänelle ja siinä samalla nähdä aidon reaktion.
Mitä se olisi?
Mitä sanoisit?
75
1977
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan moikkaisin jotta kohtaamisesta ei tulisi niin outo kun ollaan vain kahden kesken. Siinä se sitten lähtisin pois. n-m
- Anonyymi
Sitä hetkeä ei tule 🤣
- Anonyymi
Todennäkösesti kysyisin hältä, että oonko koskaan pyöriny ajatuksissa.
- Anonyymi
On ilmoja pidelly :/
- Anonyymi
👍😅❤️ siis TÄMÄ !
- Anonyymi
Hyvät pyöränkumit sulla kun eivät vuoda.
- Anonyymi
Oletko kovakin häntäheikki?
- Anonyymi
Trimmataas toi sun parta - ihan vaan reaktion haluaisin nähdä. Sit pusuttasin päällä, naurahtaen❤🥰.
- Anonyymi
Haluaisin vihdoinkin päästä xxxxxmaan sun kanssa 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin vihdoinkin päästä xxxxxmaan sun kanssa 😜
Hän ei kyllä puhu noin🤔. Täällä ilmeisesti useammallakin kaivatulla parta..
Mutta anytime, siis hänen kanssaan🥰🔥
https://youtu.be/sQgvY9r8gQQ
- Anonyymi
Lähtisitkö kahville? :)
- Anonyymi
Hei, onks sulla nälkä lähettäskö syömään...
- Anonyymi
Riisipuuro ruiskuoressa 😂🤣😅
- Anonyymi
Mulla on ollut aivan järjetön ikävä sua.
- Anonyymi
Voi miten suloista!
- Anonyymi
Sinä. Aina vaan sinä. Miksiköhän on näin?
Näin voisin aivan hyvin tokaista. En välitä enää pätkääkään mitä hän minusta ajattelee. Ehkä parempi vihdoin niin.- Anonyymi
Tiedän.. ja sen takia ensimmäinen asia olisi mitä kysyisin että miten sä ihan oikeasti voit kaiken jälkeen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän.. ja sen takia ensimmäinen asia olisi mitä kysyisin että miten sä ihan oikeasti voit kaiken jälkeen..
Tuntuisi hyvältä, jos kysyisit:)
- Anonyymi
Saanks mä koskettaa sua?
- Anonyymi
Hyvin pysyi herralla pokka viime kerralla loppuun saakka, vaikka tällainen aito ja rehellinen luonnonlapsi leijui omissa sfääreissään, ei kuitenkaan pilvessä.
- Anonyymi
😌❤️
- Anonyymi
Pyytäisin anteeksi millä tavalla poltin sillat häneen. Tämä on vain kuvittelua, emme enää törmää ja olen muutenkin epätoivottu hänen mielestään.
- Anonyymi
Millä tavalla poltit sillat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla poltit sillat?
Tilanne silloin erilainen, siinä oli monenlaisia tekijöitä. Juteltaessa hahmottuisi tuo sinulle .
Lìan vaikea avata tähän... - Anonyymi
Oletko varma että olet epätoivottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että olet epätoivottu?
Joo, välttelee ja lähtee ensimmäisenä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne silloin erilainen, siinä oli monenlaisia tekijöitä. Juteltaessa hahmottuisi tuo sinulle .
Lìan vaikea avata tähän...Ainaki teitä lähti monia, oliko paikassa kenties jotaki vikkaa 😀😔
- Anonyymi
Sanoisin moi, kiva nähä. Mitä kuuluu?
Kun oltaisiin juteltu aikamme voisin ehkä sanoa, että meidän tilanne on harmittanut. Ja oisin toivonut asioiden käymistä läpi kasvotusten. Riippuen siitä mihin suuntaan tilanne etenee, voisin paljastaa että on ollut ikävä ja oon ajatellut häntä usein...- Anonyymi
Juuri näin kannattaa toimia.
- Anonyymi
😔❤️❤️
- Anonyymi
Huoh, niin, tuota odotellessa.
- Anonyymi
Rakastan sua
- Anonyymi
Kysyisin,tunnetko enää mitään mua kohtaan?
- Anonyymi
Sanoisin, että sulla on kahviviikset ja pyyhkäisisin huulesta.
- Anonyymi
Kysyisin, lähdetkö kesäteatteriin, mukanani olisi kaksi istuin pehmustinta ja omena vichyt.
- Anonyymi
Tähän minä voisin lähteä mukaan, vaikka olisit samaa sulupuoltakin. Kesäteatterit vaan on niiin 😍👍
- Anonyymi
Kertoisin että vaikutat kivalta tyypiltä ja kysyisin oisko hän vapaa lähtemään kahville joskus. Jotenki näin maltillisesti, vaikka todellisuudessa olen ihan hulluna häneen 😍
Toteisin, että kiva nähdä sinut, mitä kuuluu? :)
- Anonyymi
Kysyisin että saanko halata?? Ja halatessa kuiskaisin että on ollut tosi kova ikävä 🤗😚
- Anonyymi
Oi, tää on ihana :)
- Anonyymi
🥲❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, tää on ihana :)
Keksisin oivan ”tekosyynkin” halaukseen kun en ole livenä vielä päässyt onnittelemaan häntä 😊 ❤️Tosin täytyisi varmaan olla ruusu ja jotakin muutakin pientä mutta jos sattumalta törmää niin ei sitä oikeen voi sellaiseen varautua 😀
- Anonyymi
Meillä oli noita hetkiä. Kaikki jäi sanomatta. Jatkossa pitää ryhdistäytyä, jos tilaisuuksia tulee.
- Anonyymi
Hän sanois noin niin näkis jo tuolla kunnon reaktiot 😍💗
- Anonyymi
sanosin että senkin karkuri siinähän sä oot ja suutelisin 😍😉🤭
- Anonyymi
Oon jo sanonut kaiken irl mitä milloinki tohtinut 😍 reaktoit on ollut aivan yhtä söpöjä kuin hänkin 💖 vähän hämmentynyt, hymyilevä ja ehkä onnellisen näköinen 🤩
- Anonyymi
En tiedä mitä sanoisin, varmaan vaan katsoisin suoraan silmiin ja koskettaisin miehen kättä... jostain syystä hänen kätensä todella miellyttävät minua😍
- Anonyymi
Öö, no varmaan lähtisin vaan pois?
- Anonyymi
Sanoisin, että teit elämäsi virheen.
- Anonyymi
Voitas olla iha hiljaa käsikädessä
Nautitaan hienosta hetkestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitas olla iha hiljaa käsikädessä
Nautitaan hienosta hetkestäNäin se menisi
- Anonyymi
Ei kiinnosta olla kahden. En puhuisi mitään.
- Anonyymi
Miksi sitten täälä oot
- Anonyymi
Jos hän olisi liikkeellä pyörällä katsoisin sitä ja sanoisin: "sulla on hyvä runko".
Jos taas pyörää ei olisi joutuisin sanomaan tuon suoraan hänelle. - Anonyymi
Joillakin ihmisillä on suhde, jossa kohdatessa siirretään omat henkilökohtaiset suoja-alueet yhteisiksi alueiksi. Muuttavat tilan kahden istuttavaksi, ja siirtävät itsensä toiseen ulottuvuuteen. Tälläisessa tilassa liikutaan ihan eri tason syvyydessä tunnekokemuksessa, se on sensuelli tila, jossa ollaan vilpittömiä. Tälläisessä tilassa mies kysyy, miten menee?kuuntelee vastauksen (kuuntelee, ei vain kuule). Ollaan kiinnostuneita vain hänestä.
https://youtu.be/RKEc4xckfX8- Anonyymi
Ihana, aivan ihana! 💖 Toivottavasti pääset kysymään tuon hältä 🌟
- Anonyymi
Vaatii vain että ollaan kahden ilman häiriötekijöitä.Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Kysyisin,mihin tarvitsen minua elämässäsi? olisinko pesukone,taide-esine,sohvatyyny,ruuanlaittaja,koriste jne. ?
- Anonyymi
*tarvitset
- Anonyymi
Tähänkään kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Se mitä sanoisin riippuisi mitä aiemmin on tapahtunut (vain tipahtaisinko tuohon tilanteeseen tyhjästä) ja mikä se tilanne konkreettisesti olisi. Jos vain yks ja kaks näkisin hänet jossain noin, ilman mitään ennakoivaa, niin ensimmäinen mitä sanoisin olisi luultavasti "(hänen nimensä)! mItä sä täällä teet (siis jos tilanne olisi yllättävä)?"
- Anonyymi
Tuon jälkeen kysyisin, että saanko halata.
- Anonyymi
Sanoisin: 😕
- Anonyymi
Sanoisin miehelle olevani ihastunut häneen. Sen reaktion haluaisin nähdä ja kuulla vastauksen.
- Anonyymi
Miksipä mitään sanoisin ellei jotain käsistä pääsis tippumaan vaikka nenäliina.
- Anonyymi
Varmin tapa karkottaa, kaikki pakenee kiljuen horisonttiin räkäisen koronaliinan pudotessa.
- Anonyymi
Ei tule kahdenkeskistä hetkeä. Nainen rikkoi minun sydämeni.
- Anonyymi
Ajattelisin ehkä, että onko tässä ehkä jotakin outoa jäljellä ja mitä mieltä joku on.
Sanoisin ehkä todella kaarrellen jotakin liittyen johonkin. Toisen reaktiosta ehkä huomaisi jo, onko hän ajatellut yhtään samoin. - Anonyymi
En saisi sanaa suustani. Pitäisi istuutua. Sitten kyhnyttäisin lähemmäs itseäni. Tuijottelisin. Sitten taas vähän lähemmäs ja kysyisin että mitäs kuuluu?
- Anonyymi
En usko että sanottaisiin mitään miehen kans. Aika monta syytä siihen. Oltaisi vaan siinä kunnes jommankumman puhelin sois
- Anonyymi
"K....., Olen pahollaini. Nyt sen tajuan, miten tyhmä olin. Tarkotin hyvää, toteutus oli surkea. Anteeksi, toivottavasti et muistele pahalla ja kaikkea hyvää jatkoon"
Siinäpä mun sanottavat - Anonyymi
Kysyisin, saanko halata. Sit sanoisin, että mä rakastan sua ja tulen aina rakastamaan, vaikken ikinä voi saada sua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699