Niin erityisen?
Mikä tekee kaivatustasi
44
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Hän kysyi minulta kysymyksen mitä kukaan ei ikinä kysy. Ja hän oli jo aiemmin huomaavainen,semmonen. No lempeä ja auttavainen..ihana. se kysymys minkä viimeiseksi on kysynyt minulta..tajusin siinä samalla sekunnilla jotain..ketään ei ikinä se asia ole kiinnostanut. Menin siitä kysymyksestä todella sekaisin 😅
- Anonyymi
Mitä hän kysyi?
- Anonyymi
Pitkät sääret. 😛
- Anonyymi
Ulkoisesti niin perus kun voi vaan olla. Silti hänessä on kaikki. Hankala selittää.
- Anonyymi
Varmaan kun melko typerästi sanottu..!
- Anonyymi
Siltä musta tuntuu olla minä. Mussa on sisällä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä musta tuntuu olla minä. Mussa on sisällä kaikki.
Nyt rikki.
- Anonyymi
Vaikka tarkoititkin varmasti ulkonäköä. Olen niin uupunut jne. että mun on vaikea nähdä tai ottaa muita ihmisiä huomioon, kuten normaalisti tekisin.
- Anonyymi
Mitäänsanomaton on
- Anonyymi
Jotain selittämätön tä on hänessä.
- Anonyymi
Tunne jota herättää. On yksi niistä harvoista ihmisistä johon olen koskaan rakastunut, hulluuntunut ja kiintynyt salaman nopeasti.
- Anonyymi
Kultainen sydän kurttuisessa kuoressa.
- Anonyymi
Se mitä viime kesänä tapahtui. 🎣
- Anonyymi
Vai
- Anonyymi
Rinnat joita koskettelin viime lauantaina. 🤤🤤
- Anonyymi
Ei valita pienestä. Nautittavaa katseltavaa ja seuraa. Sopivan särmikäs säihkysääri.
- Anonyymi
Kaipaatko samaa upea sääristä kuin mä?? Lopeta toi!!! 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko samaa upea sääristä kuin mä?? Lopeta toi!!! 😡
Usko huviksesi, että mielelläni lopettaisinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko huviksesi, että mielelläni lopettaisinkin.
Lopeta sitten
- Anonyymi
Ei mikään unelma, mut
- Anonyymi
Mut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut?
Jossei muuta saa 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut?
Sori, mulla on epilepsia, niin jää kesk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossei muuta saa 🤷🏼♂️
No tämä oli varmasti mulle 🙄
- Anonyymi
En tiedä. Hän vaan vaikuttaa ihanalta ja sopivalta. Voi olla, etten vain tunne häntä tarpeeksi hyvin ja illuusio katoaisi, jos tuntisin hänet paremmin. Mistäpä sen tietää.
- Anonyymi
On nainen se oikea...
Mä hölmö rakastuin😘- Anonyymi
Mikä hänessä tekee sen oikean sulle?
- Anonyymi
Runxue
- Anonyymi
Muuta siis Belgiaan.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008926347.html
Vuorokausi sitten toi artikkeli oli kaikille avoin, nyt vain tilaajille.
- Anonyymi
Naurettava 🙆♂️
- Anonyymi
Se, että kun näin miehen ensimmäinen kerran, niin ihan kuin aika olisi pysähtynyt ja kaikki muut ihmiset olisivat kadonnut ympäriltä. En nähnyt muuta, kuin hänet 💗 kyllä sitä nähtävästi voi rakastua ensisilmäyksellä.
- Anonyymi
Joistakin naisista näkee voiman, viattomuuden ja rakkauden, sieltä sisältä mikä on tärkeintä.
https://youtu.be/_CPJ_tCeAGM
❤️ - Anonyymi
Kun kuulin ja näin häntä, miestä ensimmäisen kerran olin myyty. Ja olen edelleen - hänen äänensä on vaan on❤ ja koko olemus on vangitseva💔❤
- Anonyymi
Älä muuta sano!
- Anonyymi
Tykkään kuunnella sen ääntä
- Anonyymi
Parfyymin suihkautuksen äänen ajoituskin juuri kohdallaan.
- Anonyymi
50 % ihana 50 % mahdoton.
- Anonyymi
Siis Nainen😅
- Anonyymi
Hyvinhän sinä jo tunnet minut ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän sinä jo tunnet minut ;)
Itseni tunnistin🤣
- Anonyymi
Ei ole nainen. Olen ajatellut alkaa suojelemaan kaikkia maailman naisia häneltä, sen verran empaattinen ihminen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Nainen😅
❤️❤️❤️❤️❤️
Täällä lukee näitä vaikka ei ole ketään :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?853554- 252046
- 1951961
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431394Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861393Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131004- 84991
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.27901Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha62823